Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Mrt 2010 18:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gewoon gratis herstelling eisen omdat het gaat om een productiefout, zoals ze zelf al toegegeven hebben. Productiefouten moeten altijd gratis hersteld worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 21 Mrt 2010 18:51 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Gewoon gratis herstelling eisen omdat het gaat om een productiefout, zoals ze zelf al toegegeven hebben. Productiefouten moeten altijd gratis hersteld worden. |
hehe was het maar zo makkelijk, maar als je een rechtsbijstand hebt zou je dat kunnen proberen het vergt alleen een hoop tijd, jammer genoeg zijn zowel microsoft als sony op dat gebied niet makkelijk zo kampt de 360 dus met RRoD en de PS3 met laser probs (oudere modellen).
Ben het wel met je eens dat het eigenlijk gratis gemaakt mot worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Mrt 2010 19:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Shadowx schreef: | Joni Philips schreef: | Gewoon gratis herstelling eisen omdat het gaat om een productiefout, zoals ze zelf al toegegeven hebben. Productiefouten moeten altijd gratis hersteld worden. |
hehe was het maar zo makkelijk, maar als je een rechtsbijstand hebt zou je dat kunnen proberen het vergt alleen een hoop tijd, jammer genoeg zijn zowel microsoft als sony op dat gebied niet makkelijk zo kampt de 360 dus met RRoD en de PS3 met laser probs.
Ben het wel met je eens dat het eigenlijk gratis gemaakt mot worden. | Tja, in het geval van MS heb je een sterkere hefboom aangezien ze zelf de productiefout al toegegeven hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 01 Mei 2010 08:49 Onderwerp:
| |

|
ik heb 'm dus uiteindelijk laten fixen door een kerel in Beverwijk, maar na een paar uur gamen begaf de X360 het gewoon weer. Daar ga ik dus nog effe langs om m'n geld terug te halen, en dan haal ik gewoon wel een nieuwe Xbox. Maar wat is nu de uber-turbo-frietbakkende-"foutloze"-Xbox360 systeem wat je meot hebben? Je hebt de keuze uit zoveel types dat ik niet meer weet welke ik moet nemen. Het liefst zonder games erbij, met HDMI aansluiting en wit van kleur. Bedank alvast! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Mei 2010 08:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 01 Mei 2010 08:54 Onderwerp:
| |

|
top, bedankt voor de snelle reactie. kan ik die mooi meteen nu gaan fixen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 01 Mei 2010 09:08 Onderwerp:
| |

|
en op zoek gaan naar de transfer kit, wel balen dat die niet los te kopen zijn in de winkel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Mei 2010 09:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Kun je de HDD van je oude niet gewoon gebruiken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 01 Mei 2010 09:17 Onderwerp:
| |

|
als dat kan dan is dat gewoon de oplossing  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 01 Mei 2010 09:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Rurouni schreef: | als dat kan dan is dat gewoon de oplossing  |
Dat kan, heb ik destijds ook gedaan, gewoon overzetten naar je Arcade en klaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rurouni |
Geplaatst: 01 Mei 2010 09:19 Onderwerp:
| |

|
het enige wat je dan wel heb is dat je die arcade games niet kan doen die op je 360 arcade staan. Maar als dat alles is, en het verder niets uitmaakt met m'n huidige arcade games/savegames en profiel vind ik het helemaal prima  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |