Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gewoon gratis herstelling eisen omdat het gaat om een productiefout, zoals ze zelf al toegegeven hebben. Productiefouten moeten altijd gratis hersteld worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Gewoon gratis herstelling eisen omdat het gaat om een productiefout, zoals ze zelf al toegegeven hebben. Productiefouten moeten altijd gratis hersteld worden.

hehe was het maar zo makkelijk, maar als je een rechtsbijstand hebt zou je dat kunnen proberen het vergt alleen een hoop tijd, jammer genoeg zijn zowel microsoft als sony op dat gebied niet makkelijk zo kampt de 360 dus met RRoD en de PS3 met laser probs (oudere modellen).
Ben het wel met je eens dat het eigenlijk gratis gemaakt mot worden.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:

hehe was het maar zo makkelijk, maar als je een rechtsbijstand hebt zou je dat kunnen proberen het vergt alleen een hoop tijd, jammer genoeg zijn zowel microsoft als sony op dat gebied niet makkelijk zo kampt de 360 dus met RRoD en de PS3 met laser probs.
Ben het wel met je eens dat het eigenlijk gratis gemaakt mot worden.
Tja, in het geval van MS heb je een sterkere hefboom aangezien ze zelf de productiefout al toegegeven hebben.
Terug naar boven
Rurouni BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 08:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb 'm dus uiteindelijk laten fixen door een kerel in Beverwijk, maar na een paar uur gamen begaf de X360 het gewoon weer. Daar ga ik dus nog effe langs om m'n geld terug te halen, en dan haal ik gewoon wel een nieuwe Xbox. Maar wat is nu de uber-turbo-frietbakkende-"foutloze"-Xbox360 systeem wat je meot hebben? Je hebt de keuze uit zoveel types dat ik niet meer weet welke ik moet nemen. Het liefst zonder games erbij, met HDMI aansluiting en wit van kleur. Bedank alvast!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gewoon een Arcade dan.
Terug naar boven
Rurouni BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat

top, bedankt voor de snelle reactie. kan ik die mooi meteen nu gaan fixen
Terug naar boven
Rurouni BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat

en op zoek gaan naar de transfer kit, wel balen dat die niet los te kopen zijn in de winkel
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kun je de HDD van je oude niet gewoon gebruiken?
Terug naar boven
Rurouni BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 09:17    Onderwerp: Reageren met citaat

als dat kan dan is dat gewoon de oplossing
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Rurouni schreef:
als dat kan dan is dat gewoon de oplossing

Dat kan, heb ik destijds ook gedaan, gewoon overzetten naar je Arcade en klaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rurouni BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

het enige wat je dan wel heb is dat je die arcade games niet kan doen die op je 360 arcade staan. Maar als dat alles is, en het verder niets uitmaakt met m'n huidige arcade games/savegames en profiel vind ik het helemaal prima
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: