Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Paintskillz |
Geplaatst: 30 Jun 2012 16:22 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 30 Jun 2012 16:47 Onderwerp:
| |

|
Wat een ophef om niks... vind Dellion zijn post allemaal wel meevallen hoor. Why so serious? |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 30 Jun 2012 19:12 Onderwerp:
| |

|
@ elemeNt
Ik heb niets tegen Dellion ik wil zelf met hem pinten gaan pakken .
Alleen voelde ik me weeral eens vernederd door deze zin :zie sang. (enkel met een betere Nederlandse spelling, no offence)
Ik doe echt mijn uiterste best om zo verstaanbaar mogelijk mijn zinnen te vormen en als Dellion eerlijk is had hij gehoopt dat ik weer eens allemaal de leden van gamed.nl op mijn rug ging krijgen .
Verder heb ik met niemand een probleem zelf met Dellion niet . Ik hoop dan ook dat ik en Dellion niet meer het onderwerp zijn . En dat het weer ontopic , Ps3 vs 360 gaat . MVG
Ontopic , Ik lees juist dat zelfs bluray schijfjes te klien gaan worden op de beide next gen consoles ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 30 Jun 2012 19:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
Kijk, dat is beter, dan hebben we er beide wat van geleerd. ik heb mijn excuses aangeboden, en jij schrijft in leesbaar nederlands. Dan is het weer goed toch
----
Wat is er btw als alternatief voor bluray dan? want daar ben ik niet echt van op de hoogte eigelijk? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 30 Jun 2012 19:33 Onderwerp:
| |

|
Er is sowieso al een nieuwe opslagdisc met X keer het aantal opslagcapaciteit dat een Bluray heeft. Die gaan alleen niet ondersteund worden door de volgende generaties als je de geruchten moet geloven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 30 Jun 2012 19:51 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Er is sowieso al een nieuwe opslagdisc met X keer het aantal opslagcapaciteit dat een Bluray heeft. Die gaan alleen niet ondersteund worden door de volgende generaties als je de geruchten moet geloven. |
Je bedoelt zoiets als de HVD-schijf? Holographic Versatile Disc, met een opslagcapaciteit van zo'n 1,4TB? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 30 Jun 2012 20:00 Onderwerp:
| |

|
bluray krijgt volgens mij binnenkort quad layers, dus die gaan echt nog wel even mee |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 30 Jun 2012 20:11 Onderwerp:
| |

|
Nu maken jullie het mij moeilijk al die technologie maar ik leer graag , buiten Bluray ?? en aan Dellion vergeten en vergeven .  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 30 Jun 2012 21:00 Onderwerp:
| |

|
Asianator schreef: | Mafusto schreef: | Er is sowieso al een nieuwe opslagdisc met X keer het aantal opslagcapaciteit dat een Bluray heeft. Die gaan alleen niet ondersteund worden door de volgende generaties als je de geruchten moet geloven. |
Je bedoelt zoiets als de HVD-schijf? Holographic Versatile Disc, met een opslagcapaciteit van zo'n 1,4TB? |
Die ja. Alleen dacht ik dat de opslagcapaciteit lager lag. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |