Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

</3?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een ophef om niks... vind Dellion zijn post allemaal wel meevallen hoor. Why so serious?
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

@ elemeNt
Ik heb niets tegen Dellion ik wil zelf met hem pinten gaan pakken .

Alleen voelde ik me weeral eens vernederd door deze zin :zie sang. (enkel met een betere Nederlandse spelling, no offence)

Ik doe echt mijn uiterste best om zo verstaanbaar mogelijk mijn zinnen te vormen en als Dellion eerlijk is had hij gehoopt dat ik weer eens allemaal de leden van gamed.nl op mijn rug ging krijgen .

Verder heb ik met niemand een probleem zelf met Dellion niet . Ik hoop dan ook dat ik en Dellion niet meer het onderwerp zijn . En dat het weer ontopic , Ps3 vs 360 gaat . MVG

Ontopic , Ik lees juist dat zelfs bluray schijfjes te klien gaan worden op de beide next gen consoles ?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk, dat is beter, dan hebben we er beide wat van geleerd. ik heb mijn excuses aangeboden, en jij schrijft in leesbaar nederlands. Dan is het weer goed toch
----
Wat is er btw als alternatief voor bluray dan? want daar ben ik niet echt van op de hoogte eigelijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is sowieso al een nieuwe opslagdisc met X keer het aantal opslagcapaciteit dat een Bluray heeft. Die gaan alleen niet ondersteund worden door de volgende generaties als je de geruchten moet geloven.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Er is sowieso al een nieuwe opslagdisc met X keer het aantal opslagcapaciteit dat een Bluray heeft. Die gaan alleen niet ondersteund worden door de volgende generaties als je de geruchten moet geloven.

Je bedoelt zoiets als de HVD-schijf? Holographic Versatile Disc, met een opslagcapaciteit van zo'n 1,4TB?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

bluray krijgt volgens mij binnenkort quad layers, dus die gaan echt nog wel even mee
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu maken jullie het mij moeilijk al die technologie maar ik leer graag , buiten Bluray ?? en aan Dellion vergeten en vergeven .
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Mafusto schreef:

Je bedoelt zoiets als de HVD-schijf? Holographic Versatile Disc, met een opslagcapaciteit van zo'n 1,4TB?

Die ja. Alleen dacht ik dat de opslagcapaciteit lager lag.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: