Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 04 Mrt 2009 15:22 Onderwerp: [Xbox 360] Street Fighter IV Toernooi
| |

|
Ook Xbox 360 bezitters hoeven niet langer te wachten op een Street Fighter IV toernooi.
De inschrijvingen starten vanaf nu en eindigen 10 Maart.
Wat is Street Fighter IV:
Street Fighter IV brengt de legendarische vecht-serie terug naar zijn wortels door de orginele en geliefde moves en technieken van de originele Street Fighter II te laten samensmelten met Capcom's nieuwste ontwikkelingen in de next-gen technologie. Alles waardoor de legendarische Street Fighter II een hit werd in de arcades, woonkamers en slaapkamers over de hele wereld is weer terug gekomen in Street Fighter IV. Spelers kunnen weer met hun favoriete klassieke spelen zoals Ryu, Ken, Chun-Li en Guile, samen met nieuwe deelnemers, waaronder Crimson Viper, Abel, El Fuerte, en Rufus. Characters en omgevingen zijn gerendeerd in "stylised-3D", terwijl het spel wordt gespeeld in het klassieke Street Fighter 2D perspectief gecombineerd met 3D. Street Fighter IV brengt een gloednieuwe fighter voor fans over de hele wereld.
De opzet:
Het toernooi zal gespeeld worden in twee delen. Het eerste deel zal bestaan uit een groepsfase. Afhankelijk van het totaal aantal deelnemers zal de top 1,2, of 3 doorgaan naar de tweede fase. In de eerste fase is het wisselen van characters onbeperkt toegestaan. Je mag dus je eerste match met Ryu spelen, je tweede met Chun-Li, je derde met Guile, etc.
Iedereen regelt z'n matches zelf, de winnaar post hier de uitslag, de verliezer bevestigd deze (of vice versa) waarna ik een poule zal updaten. De deadline voor alle poulematches is Woensdag 25 maart 2009. Alles wat om 20:00 op deze dag nog niet gespeeld en hier gemeld is, zal als een default loss voor beide partijen worden beschouwd.
Na de eerste fase gaat de tweede fase van start. Dit zal een knock-out opzet worden met een winnaars- en losersbracket. Tijdens deze fase mag er niet van character gewisseld worden.
Door een opzet met een losersbracket zal het mogelijk zijn om maximaal 1x te verliezen en om alsnog een kans op de titel te maken. De data voor de knock-out fase worden nog bekend gemaakt.
De regels:
Globale regels: - Droppen tijdens een game geeft je vijf minuten om te reconnecten. Ben je binnen vijf minuten niet terug, dan verlies je automatisch 3-0 mits anders overeengekomen met de tegenstander (schriftelijk).
- Een uitslag moet geplaatst en bevestigd worden door beide partijen.
- Alle personages zijn toegestaan.
- Je moet een geregistreerd lid van Gamed.nl zijn.
Poulefase
- Best out of 5, first to three
- Onbeperkt personage wisselen
- Iedereen speelt 1x tegen elkaar in de poule. Wie de host is kan onderling worden bepaald
- Het aantal ronden dat iemand wint zal worden opgeteld bij een deelnemer om zo de standen te bepalen. Als iemand dus 3-0 wint krijgt deze persoon 3 punten in de poule. Een gelijke stand op het einde zal - indien nodig - leiden tot een beslissende match.
Knock-out fase
- Geen personage wisseling toegestaan, deze wordt vastgesteld in de op-te-stellen bracket
- Verliezers komen in de losersbracket terecht.
- De finale wordt gespeeld tussen de winnaar van de winnaarsbracket (WB) tegen de winnaar van de losersbracket (LB). Dit wordt 2x best out of 5 waarvan de LB ze allebei moet winnen en de WB er maar een hoeft te winnen om de titel te claimen.
regels zijn onder voorbehoud, kan nog gewijzigd worden.
Inschrijvingen:
1. MarcianoNL - XBLA: MarcianoNL
2. Butoden - XBLA: pieter1986
3. RoaringMdog - XBLA: RoaringMdog
4. Rick-Bellic - XBLA: WarlordRK
5. Tempt - XBLA: Tempt2006
6. nindo - XBLA: nindoNESIA
7. Hwan - XBLA: Dragonthug01
8. luco - XBLA: luc360
9. Qimmimaru - XBLA: Jiyata
10. Alanas - XBLA: Frog Pr1nce
11. maxer - XBLA: LISI BROs
12. Shinsil - XBLA: King Zargo
13. TerrorTosti - XBLA: TerrorTosti
...
Tot die tijd kunnen jullie natuurlijk oefenen met elkaar en potjes spelen. Veel plezier alvast iedereen =)
Laatst aangepast door MarcianoNL op 10 Mrt 2009 16:43; in totaal 5 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Butoden |
Geplaatst: 04 Mrt 2009 16:46 Onderwerp:
| |

|
Ik wil wel meedoen
Tag = pieter1986 |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 04 Mrt 2009 17:59 Onderwerp:
| |

|
Count me in
Tag: RoaringMdog |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 04 Mrt 2009 18:06 Onderwerp:
| |

|
Ik heb mensen in me vriendenlijst die wel interesse hadden maar wacht nog tot ze een account hebben gemaakt. Vraag het gerust ook aan jullie vrienden mochten we mensen te kort krijgen. Moet overigens wel weer wat aan me skills doen, SSB: Melee in combo met Street Fighter IV werkt niet helemaal lekker.  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 04 Mrt 2009 18:07 Onderwerp:
| |

|
Ik denk ook niet dat ik het lang zal uithouden xD
Zal ff gaan oefenen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rick-Bellic |
Geplaatst: 04 Mrt 2009 19:30 Onderwerp:
| |

|
Gamertag is WarlordRK
Hopelijk kom ik ver met M.Bison en Sagat
Spelen jullie trouwens met een stick ? Misschien dat ik voor die tijd me Hori EX2 binnenkrijg  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tempt |
Geplaatst: 04 Mrt 2009 21:44 Onderwerp:
| |

|
Tempt doet mee!
Gamertag is Tempt2006 |
|
Terug naar boven |
|
|
nindo |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 13:55 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 14:00 Onderwerp:
| |

|
nindo schreef: | i'm in. tag = nindoNESIA |
Er is ook een Ps3 variant als je geinteresseert bent. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 16:19 Onderwerp:
| |

|
Allemaal toegevoegd.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Qimmimaru |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 17:02 Onderwerp: SF IV Toernooi XBOX360
| |

|
Ik doe mee gamertag: Qimmimaru |
|
Terug naar boven |
|
|
Qimmimaru |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 17:12 Onderwerp:
| |

|
sorry dat was mijn oude ik gebruik nu deze Jiyata |
|
Terug naar boven |
|
|
luco |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 20:58 Onderwerp:
| |

|
Ik doe ook meej!!
GT: luc360 |
|
Terug naar boven |
|
|
Hwan |
Geplaatst: 05 Mrt 2009 23:30 Onderwerp:
| |
|
Gamertag; Dragonthug01
Im in  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 08 Mrt 2009 00:34 Onderwerp:
| |

|
Beetje late reactie maar jullie staan er nu allemaal tussen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Alanas |
Geplaatst: 08 Mrt 2009 17:46 Onderwerp:
| |
|
Im in,
Ik bedoel ik doe graag mee ofcourse
Gamertag: Frog Pr1nce
Good luck 
Laatst aangepast door Alanas op 11 Mrt 2009 18:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
maxer |
Geplaatst: 08 Mrt 2009 21:48 Onderwerp: Re: [Xbox 360] Street Fighter IV Toernooi
| |
|
MarcianoNL schreef: |
Ook Xbox 360 bezitters hoeven niet langer te wachten op een Street Fighter IV toernooi.
De inschrijvingen starten vanaf nu en eindigen 10 Maart.
Wat is Street Fighter IV:
Street Fighter IV brengt de legendarische vecht-serie terug naar zijn wortels door de orginele en geliefde moves en technieken van de originele Street Fighter II te laten samensmelten met Capcom's nieuwste ontwikkelingen in de next-gen technologie. Alles waardoor de legendarische Street Fighter II een hit werd in de arcades, woonkamers en slaapkamers over de hele wereld is weer terug gekomen in Street Fighter IV. Spelers kunnen weer met hun favoriete klassieke spelen zoals Ryu, Ken, Chun-Li en Guile, samen met nieuwe deelnemers, waaronder Crimson Viper, Abel, El Fuerte, en Rufus. Characters en omgevingen zijn gerendeerd in "stylised-3D", terwijl het spel wordt gespeeld in het klassieke Street Fighter 2D perspectief gecombineerd met 3D. Street Fighter IV brengt een gloednieuwe fighter voor fans over de hele wereld.
De opzet:
Het toernooi zal gespeeld worden in twee delen. Het eerste deel zal bestaan uit een groepsfase. Afhankelijk van het totaal aantal deelnemers zal de top 1,2, of 3 doorgaan naar de tweede fase. In de eerste fase is het wisselen van characters onbeperkt toegestaan. Je mag dus je eerste match met Ryu spelen, je tweede met Chun-Li, je derde met Guile, etc.
Iedereen regelt z'n matches zelf, de winnaar post hier de uitslag, de verliezer bevestigd deze (of vice versa) waarna ik een poule zal updaten. De deadline voor alle poulematches is Woensdag 25 maart 2009. Alles wat om 20:00 op deze dag nog niet gespeeld en hier gemeld is, zal als een default loss voor beide partijen worden beschouwd.
Na de eerste fase gaat de tweede fase van start. Dit zal een knock-out opzet worden met een winnaars- en losersbracket. Tijdens deze fase mag er niet van character gewisseld worden.
Door een opzet met een losersbracket zal het mogelijk zijn om maximaal 1x te verliezen en om alsnog een kans op de titel te maken. De data voor de knock-out fase worden nog bekend gemaakt.
De regels:
Globale regels: - Droppen tijdens een game geeft je vijf minuten om te reconnecten. Ben je binnen vijf minuten niet terug, dan verlies je automatisch 3-0 mits anders overeengekomen met de tegenstander (schriftelijk).
- Een uitslag moet geplaatst en bevestigd worden door beide partijen.
- Alle personages zijn toegestaan.
- Je moet een geregistreerd lid van Gamed.nl zijn.
Poulefase
- Onbeperkt personage wisselen
- Iedereen speelt 1x tegen elkaar in de poule. Wie de host is kan onderling worden bepaald
- Het aantal ronden dat iemand wint zal worden opgeteld bij een deelnemer om zo de standen te bepalen. Als iemand dus 3-0 wint krijgt deze persoon 3 punten in de poule. Een gelijke stand op het einde zal - indien nodig - leiden tot een beslissende match.
Knock-out fase
- Geen personage wisseling toegestaan, deze wordt vastgesteld in de op-te-stellen bracket
- Verliezers komen in de losersbracket terecht.
- De finale wordt gespeeld tussen de winnaar van de winnaarsbracket (WB) tegen de winnaar van de losersbracket (LB). Dit wordt 2x best out of 5 waarvan de LB ze allebei moet winnen en de WB er maar een hoeft te winnen om de titel te claimen.
regels zijn onder voorbehoud, kan nog gewijzigd worden.
Inschrijvingen:
1. MarcianoNL - XBLA: MarcianoNL
2. Butoden - XBLA: pieter1986
3. RoaringMdog - XBLA: RoaringMdog
4. Rick-Bellic - XBLA: WarlordRK
5. Tempt - XBLA: Tempt2006
6. nindo - XBLA: nindoNESIA
7. Hwan - XBLA: Dragonthug01
8. luco - XBLA: luc360
9. Qimmimaru - XBLA: Jiyata
10. maxer XBLA LISI BROs
...
Tot die tijd kunnen jullie natuurlijk oefenen met elkaar en potjes spelen. Veel plezier alvast iedereen =) | [/quote] |
|
Terug naar boven |
|
|
maxer |
Geplaatst: 08 Mrt 2009 21:50 Onderwerp:
| |
|
speciaal voor deze competitie een acount gemaakt.
ik doe dus graag mee
XBLA: LISI BROs |
|
Terug naar boven |
|
|
maxer |
Geplaatst: 08 Mrt 2009 21:51 Onderwerp:
| |
|
speciaal voor deze competitie een acount gemaakt.
ik doe dus graag mee
XBLA: LISI BROs |
|
Terug naar boven |
|
|
ShinSiL |
Geplaatst: 09 Mrt 2009 10:22 Onderwerp:
| |

|
Maar natuurlijk doe ik mee.
Shinsil - XBLA: King Zargo |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 09 Mrt 2009 12:08 Onderwerp:
| |

|
ik heb zelf geen xbox maar een klasgenoot van mij doet wel mee zijn gamertag is :TerrorTosti |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 15:59 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
no-ps3-no-living schreef: | ik heb zelf geen xbox maar een klasgenoot van mij doet wel mee zijn gamertag is :TerrorTosti |
Zeg 'm even dat hij zich snel hier op de site registreert, het is pijnloos, snel en gratis  |
|
Terug naar boven |
|
|
TerrorTosti |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 16:13 Onderwerp: Im Here
| |
|
Zo jongens, accountje gemaakt
XBLA : TerrorTosti
Add me maar voor direct een potje SF IV, en natuurlijk schrijf me maar in voor het toernooi  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 16:14 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | no-ps3-no-living schreef: | ik heb zelf geen xbox maar een klasgenoot van mij doet wel mee zijn gamertag is :TerrorTosti |
Zeg 'm even dat hij zich snel hier op de site registreert, het is pijnloos, snel en gratis  | wuahaha maarten ik heb nieuwe klant voor julie geregeld  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 10 Mrt 2009 16:40 Onderwerp:
| |

|
Aangezien Gamed er een middag uitlag zal de datum verlengd worden tot morgenmiddag 14:00. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende |