Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende  
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 14:33    Onderwerp: [PS3] Street Fighter IV Toernooi, Hadouken! Reageren met citaat

En toen was het zo ver, de eerste van de hopelijk vele Gamed Street Fighter IV toernooitjes gaat beginnen op de PS3.

Toernooi zit vol! Bezig met de poulefase

Wat is Street Fighter IV:
Street Fighter IV brengt de legendarische vecht-serie terug naar zijn wortels door de orginele en geliefde moves en technieken van de originele Street Fighter II te laten samensmelten met Capcom's nieuwste ontwikkelingen in de next-gen technologie. Alles waardoor de legendarische Street Fighter II een hit werd in de arcades, woonkamers en slaapkamers over de hele wereld is weer terug gekomen in Street Fighter IV. Spelers kunnen weer met hun favoriete klassieke spelen zoals Ryu, Ken, Chun-Li en Guile, samen met nieuwe deelnemers, waaronder Crimson Viper, Abel, El Fuerte, en Rufus. Characters en omgevingen zijn gerendeerd in "stylised-3D", terwijl het spel wordt gespeeld in het klassieke Street Fighter 2D perspectief gecombineerd met 3D. Street Fighter IV brengt een gloednieuwe fighter voor fans over de hele wereld.

De opzet:
Het toernooi zal gespeeld worden in twee delen. Het eerste deel zal bestaan uit een groepsfase. Afhankelijk van het totaal aantal deelnemers zal de top 1,2, of 3 doorgaan naar de tweede fase. In de eerste fase is het wisselen van characters onbeperkt toegestaan. Je mag dus je eerste match met Ryu spelen, je tweede met Chun-Li, je derde met Guile, etc.

Iedereen regelt z'n matches zelf, de winnaar post hier de uitslag, de verliezer bevestigd deze (of vice versa) waarna ik een poule zal updaten. De deadline voor alle poulematches is zondag 22 maart 2009. Alles wat om 23.59 op deze dag nog niet gespeeld en hier gemeld is, zal als een default loss voor beide partijen worden beschouwd.

Na de eerste fase gaat de tweede fase van start. Dit zal een knock-out opzet worden met een winnaars- en losersbracket. Tijdens deze fase mag er niet van character gewisseld worden.

Door een opzet met een losersbracket zal het mogelijk zijn om maximaal 1x te verliezen en om alsnog een kans op de titel te maken. De data voor de knock-out fase worden nog bekend gemaakt.

De regels:
Globale regels:
- Droppen tijdens een game geeft je vijf minuten om te reconnecten. Ben je binnen vijf minuten niet terug, dan verlies je automatisch 3-0 mits anders overeengekomen met de tegenstander (schriftelijk).
- Een uitslag moet geplaatst en bevestigd worden door beide partijen.
- Alle personages zijn toegestaan.
- Je moet een geregistreerd lid van Gamed.nl zijn.

Poulefase
ZIE POULEPOST

Knock-out fase
ZIE KNOCKOUT POST

regels zijn onder voorbehoud, kan nog gewijzigd worden.

Inschrijvingen:
Inschrijven doe je door je naam en PSN id achter te laten in een reply.
1. Nash - PSN: "Onizuka_1"
2. MaartenL - PSN: "Glitch1283"
3. no-ps3-no-living - PSN: "samin-gta4"
4. Kingsora- PSN: "KingsoraBe"
5. Tyrovian - PSN: Tyrovian
6. Lawliet - PSN: "nights16"
7. tns2k7 - PSN: "tns2k7"
8. ShinoTsukai - PSN: "ShinoTsukai"
9. darksquall2 - PSN: darksquall2
10. KPL - PSN: "KAPEEL"
11. DayWalk3r - PSN: "D-WaLk3R"
12. Mrakz0r - PSN: "Mrakz0r"
13. Yulaw - PSN: "Yulaw-" (met streepje)
14. Wogus - PSN: "Wogus"
15. the_chewster - PSN: "the_chewster"
16. Mr.Roboto - PSN: "MrRoboto_"
17. ShinEvilRyu_ - PSN: "ShinEvilRyu_"
18. Junni - PSN : "Junni_"

Laatst aangepast door Nash op 30 Mrt 2009 00:31; in totaal 25 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De Regels voor de POULEFASE
- 5 ronden per match
- Er dienen 5 matches tegen elkaar gespeeld te worden.
- Onbeperkt personage wisselen
- Iedereen speelt 1x tegen elkaar in de poule. Wie de host is kan onderling worden bepaald
- Het aantal ronden dat iemand wint zal worden opgeteld bij een deelnemer om zo de standen te bepalen. Als iemand dus 3-0 wint krijgt deze persoon 3 punten in de poule. Een gelijke stand op het einde zal - indien nodig - leiden tot een beslissende match.
- Tijd moet ingesteld staan op 99 seconden.
- Alle poulematches moeten op zondag 22 maart om 23.59 gespeeld zijn!
- De winnaar van een onderling duel (dus als alle vijf matches gespeeld zijn), krijgt 2 punten. Een default win is 1 punt. Een default win wordt toegekend als een speler dropt en binnen 5 minuten niet terugkeert.
- Per gewonnen match wordt er een punt toegekend. Iemand die met 3-2 wint krijgt dus 2 + 3 = 5 punten, de verliezer krijgt in deze voorbeeld 0 + 2 = 2 punten. Dit is belangrijk om op het eind de beste nummers twee te bepalen.

De poules

De top twee van elke poule gaat door. Daarna zullen de twee beste derde plaatsen ook doorgaan. In poule C is er nog 1 plaats over voor een inschrijving.

De poule overzicht wordt 1x per dag geupdate!

Laatst aangepast door Nash op 09 Mrt 2009 20:03; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De Regels voor de KnockOut FAse
- 5 ronden per match
- Er dienen 5 matches tegen elkaar gespeeld te worden.
- Tijd moet ingesteld staan op 99 seconden.
- Geen personage wisseling toegestaan. De character graag hier bekend maken voordat de match begint.
- Verliezers komen in de losersbracket terecht.
- De finale wordt gespeeld tussen de winnaar van de winnaarsbracket (WB) tegen de winnaar van de losersbracket (LB). Dit wordt 2x best out of 5 waarvan de LB ze allebei moet winnen en de WB er maar een hoeft te winnen om de titel te claimen.
-

Laatst aangepast door Nash op 08 Apr 2009 12:21; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mooie openingpost

Mijn PSN: Glitch1283
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

kom op jongens ik ben op 9 maart jarig en dan krijg ik pas me spel kunnen julie geen uitzondering maken
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan jezelf inschrijven en je matches pas tegen de deadline aan spelen. Je hebt dan nog ruim de tijd om te oefenen en je matches te spelen.

@ Maarten; zou het mogelijk zijn om dit topic op de frontpage te plaatsen? Denk dat we dan meer mensen kunnen aantrekken. Het aantal inschrijven is niet beperkt dus hoe meer hoe beter eerlijk gezegd...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik zal het straks eens vragen als ik mijn preview afmaak en aan mijn review begin. Ik weet zelf niet eens of het gaat
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Je kan jezelf inschrijven en je matches pas tegen de deadline aan spelen. Je hebt dan nog ruim de tijd om te oefenen en je matches te spelen.

@ Maarten; zou het mogelijk zijn om dit topic op de frontpage te plaatsen? Denk dat we dan meer mensen kunnen aantrekken. Het aantal inschrijven is niet beperkt dus hoe meer hoe beter eerlijk gezegd...
oke is goed mijn psn is samin-gta4
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Als je een PB stuurt met een goed verzorgde openingstekst en misschien nog een afbeelding naar Joni of Rene stuurt heb je een grote kans dat dit toernooi op de frontpage beland
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed zet me er maar bij, maar ik ben ergens anders ook zelf een SF4 toernooi organiseren en heb al zo'n 20 deelnemers (ik wil er 32) dus ik zal hie rniet constant kijken he =P

PSN= KingsoraBe
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

haha misschien zit ik er helemaal naast maar is dit de orginele streetfighter 1 of gewoon een neppe? :http://www.spele.nl/game/superfighter/superfighter1.html
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Een neppe versie, dit is de echte:

Erg mooie openingspost trouwens. Nu maar hopen dat iemand anders met een Xbox 360 topic komt anders moet ik ook proberen zo'n post te maken.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon quoten en PS3 vervangen door Xbox360. Regels etc kun je hetzelfde houden.

@ Kingsora; ik wil wel meedoen met jouw toernooi. Schrijf me maar in xD, dan heb je er een meer :p.

Komop mensen, schrijf je in. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

EDIT: al ingeschreven voor je toernooi @ Kingsora

Laatst aangepast door Nash op 02 Mrt 2009 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Tyrovian BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Wanneer begint de wedstrijd
will mee doen maar moet eerst street fighter halen als ik jarig ben XD heb geen geld meer XD

Tyrovian PSN:Tyrovian

Stuur wel ff een bericht als ik de game heb
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Tyrovian schreef:
Wanneer begint de wedstrijd
will mee doen maar moet eerst street fighter halen als ik jarig ben XD heb geen geld meer XD

Tyrovian PSN:Tyrovian

Stuur wel ff een bericht als ik de game heb

Hij begint volgende week. Je hebt dan 2 weken om je matches te spelen dus dat is genoeg tijd denk ik.

Wanneer ben je jarig en krijg je die game?
Terug naar boven
Tyrovian BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ben zaterdag jarig dus ik denk dat ik hem Maandag uit school ga halen
En dan ff trainen en kijke welke char ik wat beter mee ga trainen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet - PSN: "nights16"
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Geadd.

Trouwens, jullie hoeven niet te wachten tot het begint om elkaars skills af te tasten en om te zien hoeveel je nog moet oefenen:P. Je kan nu al tegen elkaar spelen voor practice.

Je mag mij in ieder geval adden als je tegen een Ryu wilt oefenen. Wel vermelden dat je van Gamed bent in een join request.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Nash schreef:
Geadd.

Trouwens, jullie hoeven niet te wachten tot het begint om elkaars skills af te tasten en om te zien hoeveel je nog moet oefenen:P. Je kan nu al tegen elkaar spelen voor practice.

Je mag mij in ieder geval adden als je tegen een Ryu wilt oefenen. Wel vermelden dat je van Gamed bent in een join request.
uhmm ik snap het nu niet helemaal je kan tot 8 maart inschrijven en ik krijg 9 maart de spel omdat het dan me verjaardag is maar op welke datum moet ik dan tegen iemand spelen gelijk de dag na 8 maart?en moet ik iedereen toevoegen?
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
Nash schreef:
Geadd.

uhmm ik snap het nu niet helemaal je kan tot 8 maart inschrijven en ik krijg 9 maart de spel omdat het dan me verjaardag is maar op welke datum moet ik dan tegen iemand spelen gelijk de dag na 8 maart?en moet ik iedereen toevoegen?

Op 9 maart maak ik de poule bekend. Vanaf 9 maart tot en met 22 maart kun jij je matches plannen. Je hoeft er alleen voor te zorgen dat je op 22 maart al je matches gespeeld hebt dus of je nou op 9 maart speelt, 14 maart of 22 maart, het maakt niet uit.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2009 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha lol hoe heb je in godsnaam gevonden over waar mijn toernooi was Nash? :p
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2009 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingsora schreef:
Haha lol hoe heb je in godsnaam gevonden over waar mijn toernooi was Nash? :p

Google is your friend . Gewoon je PSN ID gegoogled, slim he
Terug naar boven
tns2k7 BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2009 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ik doe mee!

psn=tns2k7
Terug naar boven
Shinotsukai BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2009 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm... ik twijfel nog, een toernooi klinkt goed though
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2009 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach joh, je hebt niks te verliezen. Gewoon een leuk potje gamen tegen mede-Gamed bezoekers..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 15

Ga naar: