Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Feb 2009 15:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Daar ben ik het volledig mee eens, 12Game is echt ge-wel-dig, op de meeste nieuwe games krijg je gwn 10/5 euro korting tov andere winkels en je spel is er bijna altijd gewoon binnen 1 dag . |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 28 Feb 2009 15:19 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 28 Feb 2009 15:47 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 28 Feb 2009 15:47 Onderwerp:
| |

|
Ik vind hem nog duur
Gamehubs
Kijk die maar eens.
Die is goedkoop
Import uit azië maar is goeie service, snel en zeer goedkoop.
Ik heb Gears 2 er besteld |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 25 Mrt 2009 11:52 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Profanity |
Geplaatst: 25 Mrt 2009 13:13 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Iemand toevallig een idee waar je een goedkope Dualshock 3 kunt vinden. |
Heb hier zelf ook lang naar gezocht, maar tenzij je het niet erg vindt een tweedehands DS3 te kopen zal het bedrag toch redelijk dicht bij de retailprijs liggen. Zelfs importeren is niet meer zo gunstig als het enige tijd terug was.
Verder vind ik zo'n topic natuurlijk reuze handig, maar alleen een website met goedkope games noemen is niet genoeg. Ik zou graag wat persoonlijke ervaring erbij hebben. Levertijd, garantie, staat van het geleverde product...?
Ik heb zelf bij bepaalde websites hele slechte ervaringen opgebouwd en best nu online ook altijd via Dimensionplus. Normale retailprijzen, maar regelmatig enkele dagen voor officiële release de game al in huis en een handig puntensysteem waar je korting mee kunt sparen. Ik weet het het is een lokkertje om vaker bij die webshop te kopen, maar het spaarsysteem plus de uitstekende service hebben van mij een regelmatige klant gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |