Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 05:09    Onderwerp: Steam Vraagje Reageren met citaat

Ik heb enkele dagen geleden UT3 gekocht en geinstalleerd.Ik wou hem vanacht activeren op Steam, maar die wil alles opnieuw downloaden. Ik heb de game al geinstalleerd, maar hij staat op Steam bij niet geinstalleerd.Ik wil alles niet opnieuw downloaden....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Je had ook even kunnen Googlen. Zie bijvoorbeeld de bovenste hit, of, als je wat kortere instructies wil, hier.

Wat je in feite doet is de download beginnen, dan hem stopzetten nadat Steam de gamemap heeft aangemaakt, en dan alle bestanden er in kopiëren. Als je Steam vervolgens laat kijken wat er is gedownload ziet hij dat de hele game er al is, en ben je klaar.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Of, keep it simple, deinstalleer 'm van je pc en download 'm weer met Steam .
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 16:54    Onderwerp: Re: Steam Vraagje Reageren met citaat
Redacteur

cecilffiv schreef:
Ik wil alles niet opnieuw downloaden....

Dat was juist het probleem, GekooktEi.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de game gewoon gedownload van Steam , heb gehoord dat dat nodig is als je de Titan Map Pack wil downen en Steam achievements.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: