Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende  
Kelzath BerichtGeplaatst: 23 Jan 2009 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

heeft iemand misschien dit weekend tijd/zin om te spelen om dingen zoals party person of top of the class te halen.
Of om de 3x en 4x delen te halen van de laatste levels?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ConAir BerichtGeplaatst: 31 Jan 2009 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb mijn eerste level gepublished. Aangezien het mijn eerste is, moet je er geen hoge verwachtingen van hebben natuurlijk, maar ik zou het op prijs stellen als jullie hem eens willen proberen.

Zoek naar LittleBigConAir - Search Text op ConAir en dan is het je eerste hit...

Mocht je de map waarderen, dan zijn hearts aan het adres van mijn level en mij natuurlijk zeer welkom. Dat motiveert me extra om nog een level te gaan bouwen.

Uiteraard wil ik ook naar jullie levels kijken, dus laat ingame of hier even een berichtje achter.

@ Joni: Vergeet ook niet de survival levels te acen, waarin je niet af kunt gaan.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jan 2009 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ConAir schreef:
@ Joni: Vergeet ook niet de survival levels te acen, waarin je niet af kunt gaan.
Dat ben ik inderdaad niet vergeten. Ik moet enkel nog de Trophy hebben voor het verzamelen van alle bubbels. (alle singleplayerbubbels heb ik al)
Terug naar boven
ConAir BerichtGeplaatst: 31 Jan 2009 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
ConAir schreef:
Dat ben ik inderdaad niet vergeten. Ik moet enkel nog de Trophy hebben voor het verzamelen van alle bubbels. (alle singleplayerbubbels heb ik al)

Hmm, die moet ik ook nog idd. Vooral bij de latere levels zijn veel bubbels die je met zijn vieren moet halen.
Terug naar boven
ConAir BerichtGeplaatst: 01 Feb 2009 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb een set nieuwe levels online gezet.

LittleBigConAir - Bugfixed --> Nieuwe versie, dus weer te harten.
Speedy ConAir (geheel nieuw)
Speedy ConAir (Pitch Black Edition) -> Iets lastiger dan de gewone versie.
Carnaval de ConAir

Als jullie die eens willen proberen en het liefst ook willen harten. Bij voorbaat dank! (Ben op weg naar mijn eerste Platinum Trophy, dus alle beetjes helpen. )

Excuses voor de dubbele post...

EDIT: Pitch Black Edition offline gehaald, vanwege de bugs en de slechte verlichting.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Iemand zin om met mij de volgende levels te doorlopen voor de multiplayerbubbels?

The Weddding
1. The Wedding Reception
2. The Darkness

The Canyons
1. Boom Town

The Metropolis
2. Subway
3. Construction Site

The Islands
1. Endurance Dojo
2. Sensei's Lost Castle
3. The Terrible Oni's Volcano

The Temples
1. The Dancer's Court
3. Great Magician's Palace

The Wilderness
1. The Frozen Tundra
2. The Bunker
3. The Collector's Lair
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ikm vind het goed, wanneer?
\
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Morgenavond?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

oke hoelaat? Ik heb morgen toch verder niks te doen, dus voor mij maakt het niet uit.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

19 uur ofzo?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan heb ik toch liever rond 10 uur, als jij dan kan. Anders om 7 uur.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

's morgens?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nog een 4x in wilderness en temples nodig, maar ik weet niet hoe laat ik morgen online kan zijn...
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

nee.... dan lig ik nog plat
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

10 uur 's avonds is ook goed voor mij
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 27 Feb 2009 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Oké. Dan zie ik je dan online
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dankzij Sjoerd zijn de eerste 5 werelden nu af ^^ Qua 2 players enkel nog Sensei's Lost Castle op The Islands en het magierspaleis op de Tempels. Beide ongelofelijk kut. En daarna nog erger, de 3x en 4x. Die lijken gelukkig makkelijk. (vooral op knoppen staan) Je moet enkel genoeg spelers hebben. Ik heb een tweede controller dus als iemand vanavond nog tijd heeft rond 21u, dan kunnen we die proberen.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Met een paar 3x of 4x spelers kan ik je wel helpen. Als hij tenminste makkelijk is . Dan moet ik namelijk met 3 controllers spelen .

Maar we kunnen wel zien hoe we dat gaan doen.

of ieder met 2 controllers. dat is iig makkelijker dan 3 .
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, beide met 2 controllers moet lukken. Zijn vooral knoppen waarop gestaan moet worden volgens de FAQ.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet in die mijnen nog 2 objecten, maar die kan ik niet vinden. Is er een FAQ voor objecten waar die allemaal liggen??
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/938583/54679http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/938583/54679
Bij elk level staat een overzicht van de prijsbubbels en de plek waar ze staan in het overzicht van prijzen van een level.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

thx, nu heb ik ze bijna allemaal, behalve die 2 moeilijke 2 player. en een paar losse.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb alles geaced enzo, en in elk level (behalve de 2 die ik eerder genoemd heb) alle items...
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet nog 1 item dankzij joni . Dat is zo'n ^&% poppetje, precies na een 4x in de wildernis.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2009 09:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik ben er ook praktisch, enkel nog de multiplayers in de laatste wereld.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 17 van 20

Ga naar: