Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
marino BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 19:58    Onderwerp: Droomgame Reageren met citaat

Wat is jouw droomgame?

Die van mij zou een mmorpg star wars game zijn, en dan op de wii, zonder maandelijks te hoeven betalen. Dat je dan echt zo met je lightsaber moet zwaaien om monsters te raken en echt een gigantische wereld(en) erbij star wars galaxy, een star wars mmorpg is echt flop daar moeten ze echt mee kappen en hier aan beginnen. hier zouden ze echt goud geld mee verdienen en zo rijk als billy gates worden. ik zou echt alles voor die game over hebben.

by the way, waarom heb ik zo veel berichten geplaatst
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn droomgame komt om de 4 jaar ongeveer

De consolezelda's!!!
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Hm.. Mijn droomgame zou een freeroaming game zijn waar je alles kan doen, maar dan bedoel ik ook echt ALLES.

@marino: je hebt idd veel posts, volgens mij meer dan dat er in totaal op dit forum zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
headed BerichtGeplaatst: 23 Jan 2007 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

De gebruikers hebben in totaal 9517 berichten geplaatst

je hebt gelijk:P
Er moeten altijd verassings elementen inzitten vind ik, niet elke game is perfect.
Ik denk wel dat het een grote combinatie van heel erg veel dingen zou moeten zijn! Wat de laatste tijd volgens mij best wel veel gebeurd en dat is een goed ding.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 24 Jan 2007 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

volgens mij hebben we nu de opkomst van de games gehad, dat ze zich nu bezig gaan houden met het perfectioneren van de games en de third party ontwikkelaars eindelijk ophouden met afgeraffelde games maken
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop vooral dat mijn droomgame er komt nog voor ik sterf, maar ik denk wel dat mijn droomgame er komt als het tijdperk waar games op een schijfje in de winkel worden verkocht al voorbij is
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gideon in een ander topic schreef:
Ik hoop nog steeds (tegen beter weten in ) op een 3D RPG....

YEAH DAT IS VET een gratis 3D pokémon mmorpg voor op de wii! en dan niet van die pokémon stadium gevechten maar echte actie! yeah!

ik snap niet dat developers daar niet opkomen, of is het een te grote opdracht? of mogen ze het niet van nintendo ofzo. met zoiets kan je biljonair worden
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: