Auteur |
Bericht |
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Feb 2009 15:05 Onderwerp: ps3 game
| |

|
heey mensen ik heb op school 30 euro gevonden en ik ga daar spel van halen welke leuke spel voor 30 euro kan ik halen voor de ps3? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 23 Feb 2009 15:09 Onderwerp: Re: ps3 game
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | heey mensen ik heb op school 30 euro gevonden en ik ga daar spel van halen welke leuke spel voor 30 euro kan ik halen voor de ps3? |
Naar de concierge gaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2009 15:15 Onderwerp:
| |

|
LOL 30 eurie ''gevonden'' |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Feb 2009 15:20 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | LOL 30 eurie ''gevonden'' | neej serieus het is echt niet gestolen er zat op pas en alles in en 5 euro maar dat heb ik teruggelegd:P.maar wat dachten julie van uncharted? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2009 16:01 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | cecilffiv schreef: | LOL 30 eurie ''gevonden'' | neej serieus het is echt niet gestolen er zat op pas en alles in en 5 euro maar dat heb ik teruggelegd:P.maar wat dachten julie van uncharted? |
had die game in gedachten, heb hem derjuist gezien voor €19.(Is dat een goede prijs?) |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Feb 2009 16:39 Onderwerp: Re: ps3 game
| |

|
Gezer schreef: | no-ps3-no-living schreef: | heey mensen ik heb op school 30 euro gevonden en ik ga daar spel van halen welke leuke spel voor 30 euro kan ik halen voor de ps3? |
Als je een goed mens bent, laat je de autoriteiten iets weten. Als je een slecht mens bent wacht je tot 5 maart en koop je MGS4 Platinum editie of Uncharted. | bij ons is mgs al 30 euro zonder dat die platinum is maar ik ga ucharted dan maar kopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:25 Onderwerp: Re: ps3 game
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | Gezer schreef: | no-ps3-no-living schreef: | heey mensen ik heb op school 30 euro gevonden en ik ga daar spel van halen welke leuke spel voor 30 euro kan ik halen voor de ps3? |
Als je een goed mens bent, laat je de autoriteiten iets weten. Als je een slecht mens bent wacht je tot 5 maart en koop je MGS4 Platinum editie of Uncharted. |
bij ons is mgs al 30 euro zonder dat die platinum is maar ik ga ucharted dan maar kopen  |
METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS! |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:30 Onderwerp: Re: ps3 game
| |

|
Lilyman schreef: | no-ps3-no-living schreef: | Gezer schreef: | no-ps3-no-living schreef: | heey mensen ik heb op school 30 euro gevonden en ik ga daar spel van halen welke leuke spel voor 30 euro kan ik halen voor de ps3? |
Als je een goed mens bent, laat je de autoriteiten iets weten. Als je een slecht mens bent wacht je tot 5 maart en koop je MGS4 Platinum editie of Uncharted. |
bij ons is mgs al 30 euro zonder dat die platinum is maar ik ga ucharted dan maar kopen  |
METAL GEAR SOLID 4: GUNS OF THE PATRIOTS! | de helft ervan is verhaal dat ik niet ken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:44 Onderwerp: Re: ps3 game
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | Lilyman schreef: | no-ps3-no-living schreef: | Gezer schreef: | no-ps3-no-living schreef: | heey mensen ik heb op school 30 euro gevonden en ik ga daar spel van halen welke leuke spel voor 30 euro kan ik halen voor de ps3? |
de helft ervan is verhaal dat ik niet ken  |
Dat maakt helemaal niets uit. Dat leer je vanzelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:46 Onderwerp: Re: ps3 game
| |

|
Lilyman schreef: | no-ps3-no-living schreef: | Lilyman schreef: | no-ps3-no-living schreef: | Gezer schreef: | no-ps3-no-living schreef: | heey mensen ik heb op school 30 euro gevonden en ik ga daar spel van halen welke leuke spel voor 30 euro kan ik halen voor de ps3? |
de helft ervan is verhaal dat ik niet ken  |
Dat maakt helemaal niets uit. Dat leer je vanzelf. | ik koop liever een spel waarbij de gameplay belangrijker is dan verhaal  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:49 Onderwerp:
| |

|
Ook de gameplay is in de MGS serie altijd heel erg goed geweest. Uncharted lijkt me trouwens ook een erg toffe game . Maar persoonlijk zou ik toch voor Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots gaan en later nog Uncharted gaan halen net voor deel 2 uitkomt zodat je in de sfeer komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Feb 2009 20:52 Onderwerp:
| |

|
MarcianoNL schreef: | Ook de gameplay is in de MGS serie altijd heel erg goed geweest. Uncharted lijkt me trouwens ook een erg toffe game . Maar persoonlijk zou ik toch voor Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots gaan en later nog Uncharted gaan halen net voor deel 2 uitkomt zodat je in de sfeer komt. |
Uitstekend idee. En zo bespaar je jezelf ook de pijn die je voelt als je de PLATINUM-versie van "Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots" in handen krijgt. Deze pijn is namelijk niet te verdragen. Zo'n lelijke versie...
Begrijp me overigens niet verkeerd, "Uncharted: Drake's Fortune" is ook een erg sterke game. En misschien is het wel heel erg tof om dit spel een maand voor de release van "Uncharted 2: Among Thieves" te kopen, zodat je, wanneer je het origineel uit hebt gespeeld, meteen het vervolg kunt oppakken. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Feb 2009 21:22 Onderwerp:
| |

|
Leg dat ding terug joh  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 24 Feb 2009 21:49 Onderwerp:
| |

|
als je gameplay belangrijker vind dan verhaal zou ik voor de sega mega drive collection gaan |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Feb 2009 21:52 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | als je gameplay belangrijker vind dan verhaal zou ik voor de sega mega drive collection gaan |
Die is natuurlijk ook erg de moeite waard... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|