| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Okt 2006 16:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24928
|
| Mr Black schreef: | | L!nk schreef: | | Ik geloof dat je sowieso 2 jaar garantie moet geven op electronische producten, maar meestal proberen bedrijven er onderuit te komen door je te overbluffen (o.a. die: toon maar aan dat het defect er al was). |
ja, maar toch mogen wij als handelaar maar 1 jaar garantie geven op PsP, Ps2, Nintendo Ds, Game Boy micro, Game Boy adv. (terwijl deze laatste drie tot +/- 3 maanden geleden nog 2 jaar waren). En de enige uitleg dat we krijgen bij Sony is het geen ik hierboven gezet heb.
Edit:
juist eens gebeld naar de aankoop en de marketing van ons ivm de wettelijk garantietermijn.
Simpel uitgelegd staat er dus in de wetgeving:
* de eerste 6 maanden wordt je als klant niet in twijfel getrokken ivm garantie.
* vanaf maand 7 tot 2 jaar moet de klant dus zelf bewijzen dat het defect er was bij de aankoop.
Maar de firma's kunnen dit dus aanpassen bv: Microsoft dekt de volledige 2 jaar zonder vragen te stellen.
Bij Sony dekt men de eerste 6 maanden + nog 6 maanden zonder vragen te stellen (1 jaar dus). Bij Nintendo op de Game Cube dekt men 2 jaar zonder vragen te stellen en bij de DS hetzelfde systeem zoals bij Sony. | Dus Sony past de wet toe... en de 90 dagen in Amerika is idd al aangepast om een simpele reden, als er iemand dat in proces steekt, kan bewezen worden dat het een intern probleem is en dan kan IEDEREEN tegen volledige terugbetaling zijn 360 terugsturen. Kwestie van problemen te vermijden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ApoC |
Geplaatst: 13 Okt 2006 17:04 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 29 Mei 2006 Berichten: 34
|
Ik heb serieus nog nooit problemen gehad met de 360 en ken ook niemand die dat heeft, volgens mij lag het echt aan de eerste lading , ik heb natuurlijk wel eens een vastlopertje maar dat is meeestal die 360 dashboard die het veroorzaakt.... maar rene suc6 dermee  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ApoC |
Geplaatst: 13 Okt 2006 17:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 29 Mei 2006 Berichten: 34
|
| link0007 schreef: | | was er niet iets mis met de soldering op een van de chips? oiig is het over een jaar wel opgelost, wanneer de nieuwe X360 uitkomt (65nm) |
Die van nu zijn op bepaalde punten ook al anders dan die van uit 2005 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 31 Okt 2006 17:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17924
|
Zojuist een nieuwe Xbox 360 binnen gekregen ... en die is ook kapot. Sluit hem aan, start hem op en krijg meteen een foutmelding. De Xbox 360 van een vriend van me werkt wel, dus het kan niet aan de kabels liggen, ook maakt het geen verschil of de HDD er wel of niet op zit.
Goede service Microsoft, een kapotte Xbox 360 vervangen met een kapotte! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| DrAgOn |
Geplaatst: 31 Okt 2006 18:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Okt 2006 Berichten: 3
|
Ik wil ook graag een 360 halen (als die goedkoper word).
Maar als ik dit allemaal lees begin ik toch te twijfelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 31 Okt 2006 20:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24928
|
| Rene Groen schreef: | Zojuist een nieuwe Xbox 360 binnen gekregen ... en die is ook kapot. Sluit hem aan, start hem op en krijg meteen een foutmelding. De Xbox 360 van een vriend van me werkt wel, dus het kan niet aan de kabels liggen, ook maakt het geen verschil of de HDD er wel of niet op zit.
Goede service Microsoft, een kapotte Xbox 360 vervangen met een kapotte! | Specifiek een 2006 moidel vragen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stormbreaker |
Geplaatst: 31 Okt 2006 20:31 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 06 Jul 2006 Berichten: 118
|
| Citaat: | Specifiek een 2006 moidel vragen  |
Ja had ik dus ook... kapot voor kapot, ze vroege daarna in 'n brief of ik misschien een oude Xbox wou, niet dus... Kreeg eindlijk goeie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 31 Okt 2006 20:37 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
| DrAgOn schreef: | Ik wil ook graag een 360 halen (als die goedkoper word).
Maar als ik dit allemaal lees begin ik toch te twijfelen. |
De nieuwste Xbox 360 modellen zouden toch geen last van het probleem meer moeten hebben. Vooral de oudere modellen kampen met problemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 31 Okt 2006 20:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17924
|
| Joni Philips schreef: | | Rene Groen schreef: | Zojuist een nieuwe Xbox 360 binnen gekregen ... en die is ook kapot. Sluit hem aan, start hem op en krijg meteen een foutmelding. De Xbox 360 van een vriend van me werkt wel, dus het kan niet aan de kabels liggen, ook maakt het geen verschil of de HDD er wel of niet op zit.
Goede service Microsoft, een kapotte Xbox 360 vervangen met een kapotte! | Specifiek een 2006 moidel vragen  |
Het is een 2006 model |
|
| Terug naar boven |
|
|
| P-Bwoy |
Geplaatst: 01 Nov 2006 15:06 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Jun 2006 Berichten: 171
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 01 Nov 2006 22:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
| Ja nogal dom, een firmware update maken die ook tegen aangepaste firmwares is, maar dan niet de allernieuwste firmwares op de lijst van 'echte' firmwares zetten. Echt een hele domme fout. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Santello |
Geplaatst: 03 Nov 2006 12:27 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Nov 2006 Berichten: 65
|
IK heb de miijne amper een maand
maar de xbox blijft weleens vastlopen
gelukkig deed hij het weer na het uit en aan zetten
maar het is wel vreselijk irritant |
|
| Terug naar boven |
|
|
| tinyriconen |
Geplaatst: 07 Nov 2006 20:49 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 10 Okt 2006 Berichten: 59
|
Mijn XBox 360 doet 't nog wel gewoon. Echter is zojuist m'n XBox 360 controller (for Windows) verrot gegaan. Ik speelde een uiterst frustrerend potje Pro Evo en bij mij is het dan zo dat de inline release uitgebreid getest wordt. Ik moest dus een keer of 5 m'n controller weer reconnecten, maar dat maakt niet uit. Nu was het echter zo dat de inline release weer los schoot, maar toen ik hem weer vastmaakte ging de controller niet aan. Ik heb het 10 minuten later weer geprobeerd (was ondertussen verder gaan gamen met de wireless) maar wederom ging hij niet aan. De inline release in en uit gedaan.. de USB-aansluiting... de beide poorten geprobeerd.. niks werkte.
Natuurlijk moet ik niet zo lomp/wild doen met dat ding, maar hij hoort toch niet kapot te gaan als je iedere keer de inline release los laat gaan? Ik sla of gooi er niet mee.. stamp er niet op.. gooi hem niet van een parkeergarage.. hij heeft niets geraakt. Enkel het draad de grond enkele malen, maar daar hoort een controller toch niet door te sneuvelen???
Hebben jullie enig idee hoe dit dingetje weer aan de praat valt te krijgen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Santello |
Geplaatst: 08 Nov 2006 09:11 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Nov 2006 Berichten: 65
|
het enige wat mij irriteert is dat ik geen batterijen heb nu!
mahja binnekort dan maar een oplader kopen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Timo_ |
Geplaatst: 08 Nov 2006 10:06 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 14 Aug 2006 Berichten: 276
|
Mijn 360 is nu al 8 dagen weg en ik hoop hem binnenkort terug te krijgen. Gelukkig was ik net voor de mislukte software update. Mijn 360 maakte krassen op mijn discs. Hoop hem net voor Gears of War terug te hebben anders hebben ze echt een probleem, vooral omdat het dan ook langer dan 15 dagen heeft geduurd.
Mensen die door deze verhalen twijfelen moeten dat zo snel mogelijk los laten want elke nieuwe console kampt met kinderziektes. De enige console die bij mij nooit kapot is gegaan is de Super Nintendo, de rest heeft het allemaal een keer begeven. Van NES tot aan 360. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Frank Op de Woerd |
Geplaatst: 08 Nov 2006 10:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Sep 2006 Berichten: 130
|
| Inderdaad zeker niet twijfelen want bij heeft geen enkele console ooit problemen gehad; en ik heb ze zo'n beetje allemaal gehad dus je kan ook geluk hebben! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Santello |
Geplaatst: 08 Nov 2006 12:39 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 03 Nov 2006 Berichten: 65
|
| Timo Roeke schreef: | Mijn 360 is nu al 8 dagen weg en ik hoop hem binnenkort terug te krijgen. Gelukkig was ik net voor de mislukte software update. Mijn 360 maakte krassen op mijn discs. Hoop hem net voor Gears of War terug te hebben anders hebben ze echt een probleem, vooral omdat het dan ook langer dan 15 dagen heeft geduurd.
Mensen die door deze verhalen twijfelen moeten dat zo snel mogelijk los laten want elke nieuwe console kampt met kinderziektes. De enige console die bij mij nooit kapot is gegaan is de Super Nintendo, de rest heeft het allemaal een keer begeven. Van NES tot aan 360. |
wanneer heb je hem gekocht?
in de buurt van de launch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Timo_ |
Geplaatst: 08 Nov 2006 13:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 14 Aug 2006 Berichten: 276
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| nickrandshzn |
Geplaatst: 08 Nov 2006 15:32 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Mei 2004 Berichten: 23
|
mijne is nogsteeds levend afentoe een vastlopertje met oblivion maar das nie erg door autosave  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 08 Nov 2006 15:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17924
|
| Mijne is ook weer in Duitsland te vinden, maar eens kijken hoe lang het gaat duren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| link0007 |
Geplaatst: 10 Nov 2006 12:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 26 Jul 2006 Berichten: 314
|
mijn xbox is nu al officieel 2 weken kapot .. maar ik kom maar niet door de telefonische helpdesk heen ..>< zeer irritant ..
heb ik nou de enige die er niet doorkomt ?
en ik bel toch egt steeds het nummer dat ik via de mail ondersteuning heb gekregen( 0800 023 3894 ).. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 10 Nov 2006 14:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17924
|
| link0007 schreef: | mijn xbox is nu al officieel 2 weken kapot .. maar ik kom maar niet door de telefonische helpdesk heen ..>< zeer irritant ..
heb ik nou de enige die er niet doorkomt ?
en ik bel toch egt steeds het nummer dat ik via de mail ondersteuning heb gekregen( 0800 023 3894 ).. |
Helemaal sinds de laatste dashboard update is het er abnormaal druk. Enkele tips:
1) Bel meteen om 9.00 's ochtends, dan ben je er meestal redelijk vlot door heen
2) Ga voor de Engelse helpdesk. Daar ben je er vrijwel meteen doorheen en hier zitten ook veel Nederlanders die je gewoon te woord kunnen staan. (Zo niet, dan is er met de Engelse medewerker ook prima uit te komen)
3) Bel en gooi je telefoon op de microfoon (als je die hebt) en ga lekker wat voor jezelf doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 20 Jan 2007 12:31 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
| Ik heb nu twee links van UPS gekregen: 1 link met die labels met barcodes en een andere link met "ontvangstbevestiging"....moet die laatste ook op de doos of niet? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 20 Jan 2007 13:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17924
|
| Ontvangstbevestiging is voor jezelf, labels moeten op de doos. Mocht je volledige zekerheid willen dan kun je het ook gewoon even met degene overleggen die van UPS je pakket op komt halen, zeer vriendelijke mensen (is althans mijn ervaring) die er de tijd voor nemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 23 Jan 2007 13:52 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Jul 2004 Berichten: 3815
|
| En weg is ie. Het zal me benieuwen wanneer ik weer 1 terug heb. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |