Auteur |
Bericht |
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Feb 2009 00:21 Onderwerp: Hetalia - Anime
| |

|
Citaat: | Het concept is simpel: elk land is een bepaalde (stereotype) anime character en je laat ze met elkaar praten/vechten/etc. Duitsland is dus een strenge en serieuze sterke blonde gozer met behoorlijk wat authoriteit, Frankrijk is een playboy, Griekenland ligt te slapen tijdens een belangrijke vergadering, Amerika wil dat iedereen het met hem eens is... en Nederland komt tot nu toe niet voor. Bekende gebeurtenissen worden nagedaan door de characters... maar er wordt nogal vrij omgegaan met de geschiedenis; historisch correct is de anime nou bepaald niet, maar laat dat de pret niet drukken, het is gewoon erg grappig om alle landen als een grote chaotische familie te zien. Moet ik er wel even bij zetten dat de potentie die het verhaal heeft nog lang niet wordt gehaald; tot nu toe is het vooral een verzameling van maffe interacties tussen de verschillende landen/characters. |
Nieuwe anime, mocht in Japan niet op de buis komen (ik geloof dat Korea had geklaagd over de inhoud van de anime (link), dus gecensureerd) maar wordt wel gestreamed online - en gesubbed door gg. Nog even de titel uitleggen: het is een combinatie tussen het Japans voor "nutteloos" en "Italie"... jawel, Italie is de hoofdpersoon en echt een breinloze pasta-vretende idioot  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Feb 2009 00:48 Onderwerp:
| |

|
Leuke concept. Zal het zeker checken en hoop dat Nederland gauw zijn debuut maakt. Waarschijnlijk een kaas etende stoner ofzo.  |
|
Terug naar boven |
|
|
shikamaru |
Geplaatst: 14 Feb 2009 14:51 Onderwerp:
| |

|
klinkt heel vet ik ga hem zeker in mn vakantie bekijken en ik hoop ook dat nederland er snel in voor gaat komen... XD (standaard dat de nederlander als een stoner er in voor gaat komen xD) |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Feb 2009 17:30 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het gezien en het is niet echt mijn kopje thee. Beetje te snel en niet mijn soort humor. Laat me wel even weten als NL zijn debuut maakt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|