Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende  
Joker BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 18:26    Onderwerp: Opmerkelijke nieuwsberichten Reageren met citaat

Je komt nog wel eens wat tegen in de nieuwsberichten op het net zeg. Vandaag op nu.nl:

Citaat:

Vrouw aangerand door 9-jarige

Uitgegeven: 17 januari 2007 15:58
AMSTERDAM - Een 26-jarige vrouw uit Den Haag is dinsdag aangerand door een jongen van ongeveer 9 jaar. De vrouw was in het Zuiderpark in haar woonplaats aan het joggen toen de jongen haar op de grond gooide en betastte.

Toen de jongen de vrouw rond 16.30 uur aansprak in het park, negeerde de Haagse hem in eerste instantie. Daarop zette hij de achtervolging in. De vrouw stopte om te vragen wat hij van haar wilde. De jongen maakte volgens de politie opmerkingen in de trant van 'ik vind je mooi' en 'ik kom voor jou', en sloeg daarna toe.

De politie meldt dat meerdere mensen in de buurt waren toen de jongen de vrouw aanviel, maar getuigen hebben zich nog niet gemeld.

Het moet toch niet gekker worden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fragmaster BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

idd, wtf man? stond er nog bij hoe oud die vrouw was dan ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Fragmaster schreef:
idd, wtf man? stond er nog bij hoe oud die vrouw was dan ?

Ja.
Terug naar boven
Fragmaster BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol en dat was
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Uitgegeven: 17 januari 2007 15:58
AMSTERDAM - Een 26-jarige vrouw uit Den Haag
Terug naar boven
Fragmaster BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh dus geen bejaarde:P, ik snap alleen niet hoe zon klein kereltje iemand van 26 om krijgt maarja. OMG lijkt er op dat ik een brilletje nodig heb
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Welja, de knul is dan ook een Hagenees.
Terug naar boven
Fragmaster BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

hahaha
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Niet grappig, sinds wanneer is aanranding iets om mee te lachen? Zielig hoe ver de jeugd wegzakt tegenwoordig.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Aan de ene kant is het triest maar aan de andere kant ook weer opmerkelijk..
Terug naar boven
Fragmaster BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het alleen grapig dat het een 9 jarig jongentje is, die is er vroeg bij met zn puberale gevoelens
Terug naar boven
Bart BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Niet grappig, sinds wanneer is aanranding iets om mee te lachen? Zielig hoe ver de jeugd wegzakt tegenwoordig.

Ik vind het wel grappig hoor
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind het garppig ja, voral omdat het door een 9 jaar kind gebeurt
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Toen ik 9 was deed ik heel andere dingen. Blijkbaar heb ik toch iets gemist, want:

Citaat:
Jongen van 9 steelt auto en neemt vliegtuig zonder ticket

LAKEWOOD - In de Verenigde Staten is een jongen van 9 zonder ticket aan boord geraakt van een lijnvlucht, en daarna overgestapt op een andere vlucht. Hij werd pas gevat toen hij nogmaals wilde overstappen, maar niet kon uitleggen waarom hij geen ticket had.

De jongen was maandag op een vliegveld in de staat Washington vertrokken. Daar wist hij van een mederwerker van een luchtvaartmaatschappij een ticket voor een vlucht in de juiste richting te krijgen. Hij gebruikte daarvoor de smoes dat zijn moeder al zonder hem in de richting van het vliegtuig was gegaan.

Met het ticket passeerder hij de veiligheidscontroles. Zijn geplande bestemming was zijn opa in Dallas, in de staat Texas. De jongen had daar vroeger ook gewoond.

De informatie die hij opgaf bleek toevallig te kloppen met een bestaande reservering. In San Antonio in Texas werd de 9-jarige uiteindelijk tegengehouden toen hij een vliegtuig naar zijn eindbestemming wilde nemen, maar geen geldig instapbewijs kon voorleggen.

Het jongetje was het niet eens met de verhuizing van zijn gezin naar Washington en probeerde terug te keren naar Dallas. Zondag stal hij daarom al een auto die met draaiende motor bij een huis in zijn buurt was achtergelaten. De politie kreeg hem echter in de gaten.

Na een achtervolging aan snelheden tot wel 145 kilometer per uur, ontplofte de motor van het voertuig en kwam de wagen tegen een boom tot stilstand. Agenten moesten een ruit inslaan om de jongen, die zichzelf had opgesloten, uit de auto te krijgen. De politie droeg het kind over aan zijn moeder, maar hij slaagde er dus opnieuw in om aan haar aandacht te ontsnappen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bart schreef:
Joni Philips schreef:

Ook als iemand u aanrandt?
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 18 Jan 2007 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha een kind van 9 die auto's steelt en gratis kan vliegen. Wat wil je nog meer
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 07:34    Onderwerp: Reageren met citaat

whaha nog een kind van 9
Terug naar boven
drakeman12 BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 07:46    Onderwerp: Reageren met citaat

wat is hier zo grappig aan
Terug naar boven
Fragmaster BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat

lol man, wtf. Ach zeker te veel gta gespeeld (laat jack thompson het niet horen ).
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

drakeman12 schreef:
wat is hier zo grappig aan

Nou als jij het feit dat een kind van 9 auto's steelt en dan gratis gaat vliegen niet een beetje opmerkelijk of grappig vind dan weet ik niet wat jou bezield :O Het is toch abnormaal dat een kind van 9 zoiets doet.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Jan 2007 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha, inderdaad. Zowieso, die vrouw kan toch wel dat kind neermeppen ofzo. Hoeveel sterker kan een kind van 9 nou zijn. Ok het is geen leuke gebeurtenis maar toch fucking grappig hoe dom het eigenlijk is dat een 9 jarige een 26 overheerst qua kracht. Dat auto stelen snap ik niet, dan moet ie wel heel groot zijn geweest wilt hij bij de pedalen komen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jan 2007 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nelus schreef:
Hahaha, inderdaad. Zowieso, die vrouw kan toch wel dat kind neermeppen ofzo. Hoeveel sterker kan een kind van 9 nou zijn. Ok het is geen leuke gebeurtenis maar toch fucking grappig hoe dom het eigenlijk is dat een 9 jarige een 26 overheerst qua kracht. Dat auto stelen snap ik niet, dan moet ie wel heel groot zijn geweest wilt hij bij de pedalen komen.
Als die kleine u verrast en op u springt, dan ligt ge al snel tegen de grond.
Terug naar boven
Bart BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Bart schreef:
Joni Philips schreef:

Ook als iemand u aanrandt?

blablabla, je praat als een leraar
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni is een fatsoenrakker
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 27

Ga naar: