Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

omdat ie er wel vet uitziet en een vet karakter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

beter doen even meer mensen moeite om een leuke top 5 samen te stellen
Terug naar boven
Vane-Leo BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 19:06    Onderwerp: mijn top 5 game chars Reageren met citaat

op nummer 1 Marcus Fenix (gears of War)
nummer 2 Link (TLOZ)
nummer 3 Master chief (halo)
nummer 4 Cloud (FF7)
nummer 5 Sora (Kingdom Hearts 1&2)

hopelijk vinden andere het ook zo
Terug naar boven
da bom BerichtGeplaatst: 30 Jan 2009 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

k,

1 Link,

hij is gewoon de ultime held, en het bevat alle aspecten die hem ook daadwerkelijk een held maken zoals het redden van een prinses en het bevechten van monsters met een zwaard en schild. Verder heeft hij het uiterlijk van een vertrouwd persoon en is zijn karakter helfd haftig trouw en hulpzaam.

2 mario

beetje hetzelfde als bij zelda alleen is mario iets minder in alle aspecten die gelden bij zelda. Maar mario heeft wel echt het standaard van een game waar je vijanden moet verslaan en steeds harder zult moeten vechten om tot je doel te komen.

3 master chief

Master chief is gewoon een stoer figuur en heeft wel een beetje een mysterieuse look en stem. Verder heeft hij echt superheld rolletje waar als een soort zeer gewaardeerde redder de monsters uitmoet roeien.

4 samus

(ik ben niet zo een fan van de nieuwe metroid laat ik alvast weten. ) metroid had altijd in mijn ogen een mysterieus karakter en was altijd heel heldhaftig. Verder stond hij er grotendeels alleen voor wat hem wat hem een soort onverschrokken held maakte.

5 Kirby

, kmaak er toch kirby van, het beestje is een echte held in de kirby op de 64 en slikt al zijn vijanden door, wat betekend dat kirby pritty badass is. verder is hij een echte racer in kirby airride waar hij over de vulcanen en weilanden scheurt. zijn uiterlijk spreekt voorzich
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 31 Jan 2009 08:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
- Maximaal drie karakter per developer (dus geen Dante, Megaman, Ryu, Strider, Ace Attorney en Viewtiful Joe in een top 5)

Of wordt Samus tot Retro Studios gerekend hier?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jan 2009 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ze werd bedacht door Nintendo.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 01 Feb 2009 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

5. Mario (Super Mario serie)
4. Link (The legend of Zelda serie)
3. Ratchet (Ratchet and Clank serie)
2. Solid Snake (Metal gear serie)
1. Nariko (Heavenly sword)

Waarom Nariko?
Ik draai er niet omheen: het grootste deel van de clan mocht haar niet. Vanaf haar geboorte(!) al niet. Ze zou een vloek op de clan zijn. Maar ondanks haar impopulariteit pakte ze het zwaard op. Ik heb het niet over half werk, ownee. Ze pakte het zwaard der zwaarden op. Ze trok zowat in haar eentje ten strijde om haar clan te redden uit de klauwen van de wrede despoot. Ze vocht voor de clan die haar vervloekte. Ze redde de clan die haar vervloekte. Niet uit eigen belang maar uit belang van de clan. Ze zou pas stoppen als de clan veilig was en de despoot verslagen.
Ze had maar één game maar ze heeft een grote indruk achter gelaten. Vooral het einde zorgt ervoor dat ik haar op nummer 1 zet.

Ik vind het trouwens heel vreemd dat ze nog niet eerder is genoemd. Zo onbekend is Heavenly sword nu toch ook weer niet?

(Trouwens, de hoofdpersoon uit Shadow of the Colossus vind ik wel een held maar toch vind ik 'm niet in de lijst passen. Zijn motivatie was zijn vriendin redden, maar de manier waarop hij dat deed, vind ik niet helemaal kloppen.)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: