Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Brood BerichtGeplaatst: 05 Jan 2009 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zou stijl zijn als ze FFXIII uitbrengen op de nieuwe disc van Pioneer xD

http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymiclJqZwpyaa5Y/Pioneer_onthult_16laags_400_GB_optische_schijf/

Dan heeft de X360 nog wel veeeeeeeeel schijfjes nodig of gigantisch gecomprimeerd dat het gewoon lelijk is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Niels BerichtGeplaatst: 05 Jan 2009 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is inderdaad waar dat een 360 sneller laad, maar dat komt doordat ze de schijfjes onverantwoord snel draaien -> meer schade op langere termijn. Zowel aan de 360 zelf als aan de cd's.

De PS3 laadt misschien minder rap van de cd zelf, maar als je de files installeert is er geen verschil. Dus op de lange termijn is een PS3 betrouwbaarder. Bovendien hij kan blu-ray -> grotere games (50 gig tegenover 20 gig op HD-DVD)

Nu kan de 360 nog mee door zijn sterke (zij het betalende) multiplayer-opties. Maar zodra er meer MGS-achtigen uitkomen die gewoon te veel vragen van een 360 zullen de nieuwe topgames meer PS3-only, hetzij beter op PS3 worden.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Jan 2009 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Brood schreef:
Het zou stijl zijn als ze FFXIII uitbrengen op de nieuwe disc van Pioneer xD

http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymiclJqZwpyaa5Y/Pioneer_onthult_16laags_400_GB_optische_schijf/

Dan heeft de X360 nog wel veeeeeeeeel schijfjes nodig of gigantisch gecomprimeerd dat het gewoon lelijk is

Die 400 gig schijf werkt niet met de PS3 heeft Pioneer onlangs bekend gemaakt.

Kim: 4 schijfjes max denk ik.

En Niels: discgrootte heeft nooit geleid tot grotere games. Daarbij kun je tegenwoordig ook games installeren op je 360 dus het duurbaarheidsargument is gelijk ook weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Brood BerichtGeplaatst: 05 Jan 2009 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Die 400 gig schijf werkt niet met de PS3 heeft Pioneer onlangs bekend gemaakt.

Ze zeggen dat het waarschijnlijk niet gaat werken. Maar het zou vreemd zijn, want Sony heeft een grote vinger in de pap als het om Bluray gaat.

Ook zou het me niets verbazen dat de PS3 gewoon een firmware update nodig heeft, zodat de discs wel te lezen zijn.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 05 Jan 2009 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

4 dus:P
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 08 Jan 2009 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

En Niels: discgrootte heeft nooit geleid tot grotere games. Daarbij kun je tegenwoordig ook games installeren op je 360 dus het duurbaarheidsargument is gelijk ook weg.

de smalste versies van de XBox360 hebben niet eens een hard drive, dus die mogelijkheid is niet voor iedereen weggelegd! En ook grotere versies komen plaats te kort als je meerdere games wilt installeren. Dus tenzij je een elite hebt (dat ding noemt toch zo he?) ben je verplicht om je discs kapot te laten spinnen. (En dan praat ik niet eens over de geluidshinder dat dat veroorzaakt)

En hoewel je een game inderdaad net zo goed op 2 discs kunt steken ipv 1 is het toch beter en voordeliger om maar 1 disc te gebruiken. Want zo kan je meer animatie/meer geluid/meer alles in 1 pakket steken. Dus je game zal misschien niet "groter" worden maar ze kunnen wel meer details/ betere skins enzo erin steken.

Nu is de kloof nog nauwelijks merkbaar aangezien we amper 2 jaar ver zitten. Maar uiteindelijk zal de ruwe kracht van de PS3 een serieus voordeel spelen in het verschil kwaliteit.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 08 Jan 2009 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:
Roderick schreef:

de smalste versies van de XBox360 hebben niet eens een hard drive, dus die mogelijkheid is niet voor iedereen weggelegd! En ook grotere versies komen plaats te kort als je meerdere games wilt installeren. Dus tenzij je een elite hebt (dat ding noemt toch zo he?) ben je verplicht om je discs kapot te laten spinnen. (En dan praat ik niet eens over de geluidshinder dat dat veroorzaakt)

ugh, overdrijven.
Terug naar boven
ProGamer BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is niet waar, ik meen mij te herinneren dat GTA IV kleiner is gemaakt voor de 360, wegens te weinig ruimte. Oorspronkelijk was Liberty City groter

Verbeter me als ik ernaast zit.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Volgens Crown Magazine zou Liberty City in eerste instantie zes maal zo groot worden, maar Sam Houser vond het belachelijk om zes uur van de ene kant naar de andere kant te rijden en om alles levendig te houden is de stad verkleint. Voor zover ik weet heeft de discgrootte hier geen belang bij gehad, meer weet ik ook niet
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ProGamer schreef:
Dat is niet waar, ik meen mij te herinneren dat GTA IV kleiner is gemaakt voor de 360, wegens te weinig ruimte. Oorspronkelijk was Liberty City groter

Verbeter me als ik ernaast zit.

Dat zou me verbazen, aangezien het op de 360 is ontwikkeld en overgezet is op ps3.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Jan 2009 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom een ps3?

nou, omdat je hem alleen vandaag voor 340 euro (+resistance2) kan aanschaffen op www.ibood.com (elke dag een goeie aanbieding)
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Jan 2009 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Gadver ik heb maar 150 momenteel, en ik was van plan een ps3 te halen
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Jan 2009 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Nogmaals gadver, ik wou die amBX!! Maar in ieder geval, bedenkt, nu kan ik gaan jagen in de toekomst
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2009 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom een PS3?

=> Metal Gear Solid,Uncharted,Resistance,God of War,Heavy Rain....
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 22 Apr 2009 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Bumper-de-bump

Nu het gezever over die drive klaar is, waarom ik een PS3 heb gekocht:
Blu-Ray, DivX en andere media ondersteuning, Browser, gratis online, Wifi, bluetooth, geen batterijen of extra aanschaffingen nodig voor de controllers, HDMI, Hardeschijf makkelijk te verwisselen, games als: MGS4, Uncharted, R&C, MotorStorm, Heavenly Sword, GoW3, LBP, GT5.

Dingen die ik toen der tijd niet in een 360 kon vinden (HDMI is later toegevoegd, DivX weet ik niet hoe dat zit. Was ook niet mn Nr.1 reden)
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2009 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn reden was voor GTA IV en GT5. Verder niks te maken met hardware en ps3 is beter als 360 maar ik heb altijd PS gehad Ben bijna vergroeit met de controllers
Terug naar boven
zuper BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg hem .
Was gratis bij de tv sony bravia full-HD
En ik wou hem al vanwege vele mogelijkheden en leuke games.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Jun 2009 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

lol wij hadden ook een sony bravia 43 inch gekcoht en wij kregen een blu ray speler xd
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: