Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
streetfighter BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 19:59    Onderwerp: netlog Reageren met citaat

ik zou graag op netlog een clan met de naam Gamed aanmaken als het ok is van de redacteurs en wil hierbij ieder gamed lid met een netlog account uitnodigen om bij die clan te komen maar ik maak hem wel prive en als je erbij wilt gewoon je gamed nickname zegge
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

netwat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

netlog
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, Netwat? Leg dan ook uit wat het is...
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij een populaire "networking" site in Belgie, vergelijkbaar met Hyves in Nederland.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Volgens mij een populaire "networking" site in Belgie, vergelijkbaar met Hyves in Nederland.

Dan pas. Ik heb geen Hyves en ben ook niet geďnteresseerd in iets wat daar op lijkt.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

We willen de naam Gamed ook niet aan dit soort dingen verbinden, Gamed is een geregistreerde naam en mag niet als zodanig voor dit soort dingen gebruikt worden zonder toestemming, welke je dan ook niet krijgt.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
, welke je dan ook niet krijgt.

Na na na na naaaaa
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
We willen de naam Gamed ook niet aan dit soort dingen verbinden, Gamed is een geregistreerde naam en mag niet als zodanig voor dit soort dingen gebruikt worden zonder toestemming, welke je dan ook niet krijgt.

Ik geef je gelijk. Zelf probeer ik die site kost wat kost te vermijden en nu gaan ze me favo site niet daaraan linken he
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 11 Jan 2009 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:

ok het was maar een idee maar als het niet mag doe ik het niet uit respect voor iedereen van gamed
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: