Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
kletske BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 16:56    Onderwerp: Franse taal op dashboard en in mails Reageren met citaat

Bij het nieuws NXE toont marketplace zie ik dat een gast een bepaald onderwerp aanhaald, ik heb hier ook problemen mee, ik zal zijn tekst hier ff copy en pasten...

Gast (213.224.83.xxx) op 01-11-2008 om 05:20
Voor mensen uit Belgie, die een probleem hebben met franse reclame op hun dashboard, het blijkt (weet ik door iemand die uitgekozen is om NXE te hebben)dat dit probleem nu nog erger is, buiten de reclame die frans was is staat nu ook de beschrijving van het game/demo/trailer nu ook in het frans...komt daar nog es bovenop dat je van je themas haast niets meer overhoud dan de achtergronden...

nb;ik weet dat dit een nederlandse site is, maar deze word ook door veel nederlandstalige belgen bezocht, kunnen wij hier vanuit belgie ook geen beroep doen op programma's zoals kassa om dit probleem aan te kaarten...dit probleem is er nu al sinds de launch, en bij microsoft doen ze er blijkbaar niets aan...

Is er een mogelijkheid dat we hulp kunnen krijgen vanuit Nederland, dit probleem sleept inderdaad al aan, van bij de launch van de 360...Alvast bedankt voor enige reacties
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Pour Microsoft, la Belgique et la France sont la-même.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Pour Microsoft, la Belgique et la France sont la-même.

Joni heeft gelijk, Microsoft zal er helaas niets aan doen.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah dat is goed nieuws ^^''.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Zet je land op NL?

Probleem opgelost
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

het land verzetten naar NL lost het niet op dat is al geprobeerd geweest...en de anderen die er de spot mee drijven, daar had ik beter van verwacht...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

kletske schreef:
het land verzetten naar NL lost het niet op dat is al geprobeerd geweest...en de anderen die er de spot mee drijven, daar had ik beter van verwacht...
Ik drijf geen spot, ik beschrijf gewoon wat effectief de denkwijze is. Xbox 360 eigenaren klagen reeds sinds de launch over het probleem, maar MS doet er niets aan.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe doen ze het in Canada?
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 03:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
kletske schreef:
Ik drijf geen spot, ik beschrijf gewoon wat effectief de denkwijze is. Xbox 360 eigenaren klagen reeds sinds de launch over het probleem, maar MS doet er niets aan.

Sorry voor het misverstand dan...ik vind dat ze dit probleem niet mogen minimaliseren, en ik vind dat dit ook wel es an de grote klok mag gehangen worden...en nu zeker nu het nieuwe dashboard er nog meer hinder van gaat ondervinden...
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb helaas nergens last van. Alles lekker in NL en ja ik ben ook Belg.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Typisch Microsoft. Kop in het zand en wachten tot de shitstorm voorbij is... Helaas voor hun, het ziet er niet naar uit dat dat zal gebeuren.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan je regio en taal settings toch naar NL zetten...als ik me regio naar België zet wordt ook alles frans ja. Gewoon taal en regio naar Nederland zetten. Microsoft checkt je adres toch niet aan je IP...anders zou je ook geen Amerikaanse Gold account kunnen maken in Europa
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Cubic X schreef:
Microsoft checkt je adres toch niet aan je IP...anders zou je ook geen Amerikaanse Gold account kunnen maken in Europa

Voor een Amerikaans account heb je volgens mij wel een Amerikaans Windows Live ID nodig.

Maar nogmaals: Hoe doen ze het in Canada?
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:
Cubic X schreef:
Microsoft checkt je adres toch niet aan je IP...anders zou je ook geen Amerikaanse Gold account kunnen maken in Europa

Voor een Amerikaans account heb je volgens mij wel een Amerikaans Windows Live ID nodig.

Maar nogmaals: Hoe doen ze het in Canada?
Of in Luxemburg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Master Killer BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Kun je gewoon niet local veranderen naar nederlands. En een account aanmaken met een amerikaans live account? En je xbox taal gewoon op engels zetten.

Of gaat dat niet werken?

Of bel elke dag precies om 8 uur microsoft benelux op elke dag vertel je weer dat het nog steeds frans is tot zei er iets aan gaan doen.

Begin een handtekeningen actie.

Start een eigen website waar nederlandstalige belgen berichten achterkunnen laten en ga samen naar microsoft toe.

Pak je opa zijn oude jachtgeweer en rijdt naar... ehu laat ik dit maar niet zeggen
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Al die tips die hier staan helpen niet, is reeds geprobeerd, het enige dat schijnt te helpen is een nieuwe gamertag, maar dan, al de arcade games/themas/achievements en friendslist is weg...ik zet er ff een url bij naar het forum van xbox.com

http://forums.xbox.com/15/23725204/ShowPost.aspx#23725204
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er nog steeds mensen met deze problemen?
Dit schijnt bij sommigen te werken:
http://forums.xbox.com/24578516/ShowPost.aspx
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat

kletske schreef:
Al die tips die hier staan helpen niet, is reeds geprobeerd, het enige dat schijnt te helpen is een nieuwe gamertag, maar dan, al de arcade games/themas/achievements en friendslist is weg...ik zet er ff een url bij naar het forum van xbox.com

de arcades/downloads enz blijven van jou mits zelfde xbox (download is gekoppeld aan id van xbox)

je punten zijn weg en friendslist (en gold indien je nog hebt)
wat je kan proberen is dus nieuwe gamertag maken met je hotmail op nederland...

maarja ben je dus je gamerpoints en friendslist kwijt...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Damn hoog tijd dat ik nog eens tijd vrijmaak zodat ik die 360 eens aan kan zetten.

Ik heb hem al niet meer aangeraakt sinds iets voor de NXE update (tenzij voor enkele DVD's). Voorheen had ik het probleem dat marketplace grotendeels Frans was dus ik vrees dat ik met hetzelfde probleem ga zitten.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 13 Jan 2009 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Euhm je moet je taal ergens op Xbox.com op nederlands zetten geloof ik.
Zo heb ik het ergens gedaan.. Je moet je inloggen met je huidige gamertag

EDIT: Je logt je in op XBOX.Com met je huidige gamertag ( die waarmee je altijd gamet) dan gaa je naar je profiel (klikken op je gamertag rechtsboven)

daar klik je op contact information en bij taal zet je het op Nederlands.
Zo zou het moeten werken though.
Bonne Chance
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: