Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 19:01    Onderwerp: geen verstand van Reageren met citaat

eeyh iedereen wij kopen in januari een lcd tv.

maar we weten niks maar dan ook echt letterlijk het woord niks over tv's.

kan iemand me dat uitleggen wat bijvoorbeeld

die 1080 p ofzo is?

we gaan misschien deze kopen is deze goed?:
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLProductDetail?storeId=17651&productId=533925&categoryId=53774&topNavId=A_0001_NL&catalogId=17101&langId=-11
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Al sla je me dood.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

1080 p is eigenlijk 1080 horizontale scan lijnen en die P staat voor progressive scan en is een techniek voor het weergeven, opslaan of doorgeven van bewegende beelden waarbij de lijnen van elk frame tegelijk worden ververst . Dus het is wel een goede aankoop denk ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

goede tv, alleen het contrast is een beetje laag

3000:1

aangezien de nieuwe samsung 9 series een contrast hebben van 2.000.000:1 en de 8 series 70.000:1
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 03:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad, kijk eens naar die nieuwe samsungs. Let ook op dat het een Full HD is. Aangezien je een PS3 hebt is dat mooi meegenomen
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Inderdaad, kijk eens naar die nieuwe samsungs. Let ook op dat het een Full HD is. Aangezien je een PS3 hebt is dat mooi meegenomen

o waar is die contrast voor
en wat betekent full hd?

en hoe wist je eigelijk dat ik een ps3 heb
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Niet lullig bedoelt, maar waarom pleeg je zelf niet wat onderzoek voordat je een grote aankoop als een TV gaat doen? Je kwakt hier gewoon een TV neer zonder ook maar te kijken wat de specificaties zijn, wat je ermee kan, wat je er zelf mee wilt doen, etc. Ik raad je aan eerst eens goed onderzoek te doen door op diverse sites alle begrippen na te lezen, dan te bekijken wat je zelf verlangt van je TV en dan een keuze te maken. Het is geen aankoop van een kratje bier, goed onderzoek is dan ook belangrijk om straks niet met een TV te zitten waarvan je nog features mist.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Niet lullig bedoelt, maar waarom pleeg je zelf niet wat onderzoek voordat je een grote aankoop als een TV gaat doen? Je kwakt hier gewoon een TV neer zonder ook maar te kijken wat de specificaties zijn, wat je ermee kan, wat je er zelf mee wilt doen, etc. Ik raad je aan eerst eens goed onderzoek te doen door op diverse sites alle begrippen na te lezen, dan te bekijken wat je zelf verlangt van je TV en dan een keuze te maken. Het is geen aankoop van een kratje bier, goed onderzoek is dan ook belangrijk om straks niet met een TV te zitten waarvan je nog features mist.

oke is goed.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat

http://nl.wikipedia.org/wiki/High-definition_television

contrast: het verschil tussen het witste en het zwartste wat de tv kan laten zien

misschien helpt die link je wel wat meer voor wat Full HD is
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Contrast is het verschil tussen donker en lichte kleuren, hoe groter, hoe dieper en hoe beter.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar het is ook goed om een grote aankoop als een HDTV, de tv eens gaan te bekijken in een winkel. Op internet lijkt het allemaal mooi, maar een scherm moet je gezien hebben.

Als ik kon kiezen dit moment, zou het deze zijn.
http://www.samsung.com/nl/news/newsRead.do?news_group=productnews&news_type=consumerproduct&news_ctgry=televisions&news_seq=10566
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

9-serie is er ook alweer he

http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/detail.do?group=televisions&type=televisions&subtype=lcdtv&model_cd=LE46A956D1MXXQ
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Full HD is gewoon kortaf het beste beeld wat je tegenwoordig kan krijgen, daaronder zit HD Ready, dat is net weer iets minder en dan haal je niet het volle uit bijv. je 360/PS3-games en/of Blu-Rays.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Full HD is gewoon kortaf het beste beeld wat je tegenwoordig kan krijgen, daaronder zit HD Ready, dat is net weer iets minder en dan haal je niet het volle uit bijv. je 360/PS3-games en/of Blu-Rays.

blue-ray kan toch alleen op full hd
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

no-ps3-no-living schreef:
GekooktEi schreef:

Je kunt het zelfs op je 37cm SDTV draaien.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

GekooktEi schreef:

Je kan zelfs Blu-Ray kijken op een TV uit de jaren '50, zolang je maar de goede stekkertjes erin steekt, of de kwaliteit ervan goed is is dan ook nog maar de vraag Het beste kijk je Blu-Ray op een Full HD ja, maar op elke andere TV kun je ook gewoon de Blu-Ray speler gebruiken.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
GekooktEi schreef:

Je kan zelfs Blu-Ray kijken op een TV uit de jaren '50, zolang je maar de goede stekkertjes erin steekt, of de kwaliteit ervan goed is is dan ook nog maar de vraag Het beste kijk je Blu-Ray op een Full HD ja, maar op elke andere TV kun je ook gewoon de Blu-Ray speler gebruiken.

bij mij deed blue-ray het wel alleen in grijs geen kleuren
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 01 Jan 2009 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt ervan, met je tv uit de jaren 20
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Jan 2009 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Komt ervan, met je tv uit de jaren 20

o oke
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Jan 2009 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dat van Jasper was een grapje he . Je zou op elke kleuren tv gewoon Blu-Ray af kunnen spelen in kleur, misschien even je kabeltjes checken of die goed vast zitten... En ik heb bij m'n digitale tv-kastje wel dat op de ene AV-kanaal ik 'm zwartwit zie en op de andere zie ik 'm in kleur, weet niet waarom .
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Jan 2009 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Dat van Jasper was een grapje he . Je zou op elke kleuren tv gewoon Blu-Ray af kunnen spelen in kleur, misschien even je kabeltjes checken of die goed vast zitten... En ik heb bij m'n digitale tv-kastje wel dat op de ene AV-kanaal ik 'm zwartwit zie en op de andere zie ik 'm in kleur, weet niet waarom .

is er verschil tussen hd en blue-ray als je geen hd tv hebt eigelijk?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 02 Jan 2009 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel misschien mooier geluid. Voor het beeld denk ik dat er tussen een DVD en een blue-ray geen verschil is.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: