Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
MorrisKO |
Geplaatst: 13 Dec 2008 22:57 Onderwerp: Guitar Hero - Welke?
| |

|
Ik wil graag een guitar hero game kopen voor de Wii. Ik weet alleen nog niet welke: Legends of Rock of World Tour. Iemand tips? |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 17 Dec 2008 19:50 Onderwerp:
| |

|
World Tour natuurlijk, al vind ik de nummers bij 3 leuker.
WT is gewoon weer een hele stap vooruit, en heeft meerdere instrumente ofcourse. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ries |
Geplaatst: 18 Dec 2008 11:09 Onderwerp: Late reactie ^^
| |

|
Ik heb zelf Guitar Hero 3: Legends of Rock.
Maar ik zou voor World Tour gaan die is beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
MorrisKO |
Geplaatst: 19 Dec 2008 14:12 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 19 Dec 2008 14:13 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Wil je alle instrumenten kopen of de gitaar, en kijk natuurlijk ook even naar de tracks die in de game zitten, daar moet je vooral je keuze op baseren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Dec 2008 16:27 Onderwerp:
| |

|
toen ik heel even guitar hero world tour had gespeeld beviel het me helemaal niks. veel te commercieel en te veel fantasy. maar nu ik net met me vrienden 3 uur heb lopen rocken, kan ik je geen game beter aanbevelen dan world tour, erg vette nummers(wel commercieel maargoed) en een briljante charactereditor en zeer aardige graphics.
het drummen is veel vetter dan in rockband, hoewel daar de notenbalk er mooier uitziet. voor de rest overtreft GH world tour Rockband en zeker legends of rock op alle fronten. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 21 Dec 2008 00:29 Onderwerp:
| |

|
@ Flipflop
Ben ik het zeker mee eens, maar de songlist van gh3 is toch iets vetter naar mijn mening, en aangezien ik alleen een gitaar heb (stupid and poor me) kan ik over drummen en microfoon niks zeggen;) Maar je kunt zoiezo beter GH dan RB halen ja:P |
|
Terug naar boven |
|
|
sms_MAGNETR_ON_naar_2636 |
Geplaatst: 21 Dec 2008 04:35 Onderwerp:
| |

|
Ga voor World tour, of wacht op Rock band 2 in januari.... Ligt er eigenlijk aan wat u liever speelt. Gitaar speelt soepeler en met meer gevoel in WT...
Drum en Mic spelen dan weer soepeler in RB, maar dan heb ik het natuurlijk over het raken van de noten, hé, want de WT Drumset is uitgebreider dus geeft wel een realistischer gevoel...... |
|
Terug naar boven |
|
|
MorrisKO |
Geplaatst: 22 Dec 2008 11:18 Onderwerp:
| |

|
Ik ben als ik al World Tour koop niet van plan om ook de mic en drums te kopen. Ik kan niet echt kiezen tussen de tracklists van beide spellen. Het wordt in de toekomst waarschijnlijk toch mogelijk om nummers te downloaden voor World Tour? Of is dat er nu al? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 22 Dec 2008 11:21 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Je kan nu al nummers downloaden, tegen betaling dat wel. Als ik jouw was zou ik gewon eerst voor Guitar Hero III gaan, die heb je nu met twee gitaren al voor een bedrag van 60,-, natuurlijk ook omdat gitaar spelen in III beter is dan in WT qua uitdaging Maar goed, dat is een mening Wel biedt World Tour veel meer opties dan III, en ben je er dus ook langer zoet mee  |
|
Terug naar boven |
|
|
da bom |
Geplaatst: 22 Dec 2008 11:59 Onderwerp:
| |

|
bol.com 2 gitaren plus legends of rock voor 70 euro d8 ik |
|
Terug naar boven |
|
|
Jalf |
Geplaatst: 26 Dec 2008 18:58 Onderwerp:
| |

|
Bij Eplaza heb je nu GHIII + Gitaar voor 49.99. Kun je niet echt een buil aan vallen lijkt me. Ik vermaak me prima met deze game in ieder geval. Wel zorgen dat je niet zo'n mono versie in de maag gesplitst wordt trouwens  |
|
Terug naar boven |
|
|
MorrisKO |
Geplaatst: 27 Dec 2008 11:22 Onderwerp:
| |

|
Jalf schreef: | Bij Eplaza heb je nu GHIII + Gitaar voor 49.99. Kun je niet echt een buil aan vallen lijkt me. Ik vermaak me prima met deze game in ieder geval. Wel zorgen dat je niet zo'n mono versie in de maag gesplitst wordt trouwens  |
Mono versie? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 27 Dec 2008 11:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Een versie met Mono ipv Stereo geluid |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 28 Dec 2008 16:22 Onderwerp:
| |

|
Eh, waarom zouden ze daarvoor verschillende games uitbrengen? Heb je daar niet gewoon iets voor in het opties menu dan..
@da bom,
zag het ook. Volgens mij wel een goede actie, kun je die gitaren weer gebruiken voor World Tour. Ik neem aan dat de registratie van je beweging om star power te activeren beter is dan bij de 360 en PS3 gitaren? Want bij de Wii gitaar stop je je controller erin..
Man, werd daar echt chagrijnig van, bij een vriend met een 360. Steeds als ik star power wou activeren lukte het niet, en dan mis je weer noten, enz.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Dec 2008 16:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
SjemBo schreef: | Eh, waarom zouden ze daarvoor verschillende games uitbrengen? Heb je daar niet gewoon iets voor in het opties menu dan..
| Omdat hun eerste versie fucked up was en geen stereo geluid had. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 28 Dec 2008 16:26 Onderwerp:
| |

|
Oh, ok. Dus het was gewoon hun schuld?
Kan me trouwens wel iets herinneren van een bericht daarvan, ja.. |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 28 Dec 2008 17:02 Onderwerp:
| |

|
GH3 heeft de betere nummers en is meer een uitdaging.
WT speelt veel fijner en heeft bakken meer mogelijkheden. Daarnaast komen er ook dl nummers bij.
Ik heb ze allebei gespeeld, en heb de wii-WT-fullbandkit staan. De game is echt geweldig met 4 spelers! Ik heb ook een basgitaar (gh3 gitaar) en die speelt duidelijk veel minder lekker dan de nieuwe gitaar.
Je zegt dat je alleen de gitaar wil kopen, WT heeft een aardig lange singleplayer voor iemand die nieuw is in de serie. Als je de vorige ook al gedaan hebt speel je deze toch wel vrij makkelijk weg (vergeleken met gh3). Als je ook de drumkit erbij koopt is het weer heel anders, dat is namelijk behoorlijk lastig op een hoog niveau! Voor de wii is WT op het moment gewoon 1 van de best geregelde games. Dat wil je toch niet missen
Dus, vind je de songs in gh3 niet echt veel beter dan die in WT, koop dan absoluut WT. De gitaar is fijner, je hebt veel meer mogelijkheden en je kan zelfs extra nummers downloaden. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 30 Dec 2008 16:09 Onderwerp:
| |

|
Maar Bijv. de moeilijkste 3 nummers van WT stellen helemaal niks voor bij GH3. Daar waren ze véél moeilijker |
|
Terug naar boven |
|
|
MorrisKO |
Geplaatst: 31 Jan 2009 09:54 Onderwerp:
| |

|
ace_quorthon schreef: | GH3 heeft de betere nummers en is meer een uitdaging.
WT speelt veel fijner en heeft bakken meer mogelijkheden. Daarnaast komen er ook dl nummers bij.
Ik heb ze allebei gespeeld, en heb de wii-WT-fullbandkit staan. De game is echt geweldig met 4 spelers! Ik heb ook een basgitaar (gh3 gitaar) en die speelt duidelijk veel minder lekker dan de nieuwe gitaar.
Je zegt dat je alleen de gitaar wil kopen, WT heeft een aardig lange singleplayer voor iemand die nieuw is in de serie. Als je de vorige ook al gedaan hebt speel je deze toch wel vrij makkelijk weg (vergeleken met gh3). Als je ook de drumkit erbij koopt is het weer heel anders, dat is namelijk behoorlijk lastig op een hoog niveau! Voor de wii is WT op het moment gewoon 1 van de best geregelde games. Dat wil je toch niet missen
Dus, vind je de songs in gh3 niet echt veel beter dan die in WT, koop dan absoluut WT. De gitaar is fijner, je hebt veel meer mogelijkheden en je kan zelfs extra nummers downloaden. |
Ik heb de vorige nog niet gespeeld. Speel je de singleplayer van world tour dan ook sneller uit, als je nog nooit GH3 hebt gedaan? |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 31 Jan 2009 11:50 Onderwerp:
| |

|
Vrienden en ouders (zelfs die kunnen het wel waarderen ) die het voor het eerst doen hebben er toch wel wat meer moeite mee. In GH3 had je alleen een aantal nummers (aan het einde op expert) die toch wel aardig wat doorzettingsvermogen vroegen. Ik ben daar zelf ook niet doorheen gekomen. In WT valt dat allemaal wel mee.
Achteraf gezien is mijn grootste hekelpunt aan GH3 toch wel de gitaar. Het kan eventueel aan de mijne liggen, maar hij registreert je aanslagen veel slechter. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 31 Jan 2009 16:27 Onderwerp:
| |

|
De afgelopen dagen ziekelijk veel Guitar Hero gespeeld (Rock Band vandaag binnen gekregen). De grote vraag is eigenlijk: wil je 't alleen spelen of met vrienden? GH3 heeft veel betere nummers en heeft veel meer uitdaging, daar zou ik voor gaan als je alleen wilt spelen.
Als je met meerdere spelers wilt spelen (vooral meer dan 2) moet je voor World Tour gaan, het is echt leuk om samen als band te spelen... of je kunt wachten op Rock Band 2 op de Wii, die hopelijk binnenkort uit komt. Rock Band is wat mij betreft namelijk wel beter dan Guitar Hero als je als band samen speelt. Als je geen nummers gaat downloaden kun je natuurlijk ook voor Rock Band 1 gaan.
EDIT: Ah, ik lees dat je geen drums koopt? Dan zou ik voor GH3 gaan, al is de GH4 gitaar wel van veel betere kwaliteit dan de GH3 gitaar. Misschien, als je van plan bent om het spel met een vriend in co-op te spelen, de moeite waard om er een GH4 gitaar bij te halen.
Hoe goed de tracklisting is is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind dat ze gewoon geen goede nummers hebben uitgekozen voor World Tour. De bands zijn bijna allemaal prima, maar dan echt van die zwakkere nummers =/ Voorbeelden? Muse is m'n favoriete band, Assassin (in World Tour) is niet bijzonder leuk om te spelen, Knights of Cydonia (in GH3) wel.
Metallica's Trapper Under Ice (WT)? Matig. Metallica's One? Super.
Tja, en persoonlijk ben ik ook meer fan van Britse muziek (The Strokes, Bloc Party) - zit allemaal in GH3. Zelfs nummers die ik nog niet kende (toch zo'n 50% van de tracklisting) vond ik leuker in GH3 dan GH4. |
|
Terug naar boven |
|
|
MorrisKO |
Geplaatst: 31 Jan 2009 17:09 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | De afgelopen dagen ziekelijk veel Guitar Hero gespeeld (Rock Band vandaag binnen gekregen). De grote vraag is eigenlijk: wil je 't alleen spelen of met vrienden? GH3 heeft veel betere nummers en heeft veel meer uitdaging, daar zou ik voor gaan als je alleen wilt spelen.
Als je met meerdere spelers wilt spelen (vooral meer dan 2) moet je voor World Tour gaan, het is echt leuk om samen als band te spelen... of je kunt wachten op Rock Band 2 op de Wii, die hopelijk binnenkort uit komt. Rock Band is wat mij betreft namelijk wel beter dan Guitar Hero als je als band samen speelt. Als je geen nummers gaat downloaden kun je natuurlijk ook voor Rock Band 1 gaan.
EDIT: Ah, ik lees dat je geen drums koopt? Dan zou ik voor GH3 gaan, al is de GH4 gitaar wel van veel betere kwaliteit dan de GH3 gitaar. Misschien, als je van plan bent om het spel met een vriend in co-op te spelen, de moeite waard om er een GH4 gitaar bij te halen.
Hoe goed de tracklisting is is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind dat ze gewoon geen goede nummers hebben uitgekozen voor World Tour. De bands zijn bijna allemaal prima, maar dan echt van die zwakkere nummers =/ Voorbeelden? Muse is m'n favoriete band, Assassin (in World Tour) is niet bijzonder leuk om te spelen, Knights of Cydonia (in GH3) wel.
Tja, en persoonlijk ben ik ook meer fan van Britse muziek (The Strokes, Bloc Party) - zit allemaal in GH3. Zelfs nummers die ik nog niet kende (toch zo'n 50% van de tracklisting) vond ik leuker in GH3 dan GH4. |
Kijk, hier heb ik echt wat aan.
IK wist nu al een hele tijd dat ik legends of rock wilde. Qua tracklist viel WT me wel mee, maar ik denk dat het meer bedoeld is om met meerdere instrumenten te spelen dan met 1.
Ik wilde Legends of Rock dus met twee gitaren, die kostte rond de €90. Die met 1 gitaar koste rond de €81. Maar die met 2 gitaren is nergens meer te krijgen!!! En met 1 gitaar ook BIJNA nergens meer!!!
Ik ben nu maar wanhopig aan het zoeken... |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 01 Feb 2009 14:24 Onderwerp:
| |

|
MorrisKO schreef: | Uchiha_Shadow schreef: | De afgelopen dagen ziekelijk veel Guitar Hero gespeeld (Rock Band vandaag binnen gekregen). De grote vraag is eigenlijk: wil je 't alleen spelen of met vrienden? GH3 heeft veel betere nummers en heeft veel meer uitdaging, daar zou ik voor gaan als je alleen wilt spelen.
Kijk, hier heb ik echt wat aan.
IK wist nu al een hele tijd dat ik legends of rock wilde. Qua tracklist viel WT me wel mee, maar ik denk dat het meer bedoeld is om met meerdere instrumenten te spelen dan met 1.
Ik wilde Legends of Rock dus met twee gitaren, die kostte rond de €90. Die met 1 gitaar koste rond de €81. Maar die met 2 gitaren is nergens meer te krijgen!!! En met 1 gitaar ook BIJNA nergens meer!!!
Lijkt me een verstandige keuze, ik speel geen Wt meer, maar nog wel elke dag Legends of Rock.
Houd het simpel, en houd het gewoon guitar hero.
@ Uchiha
welk niveau speel je?
anders een keertje online tegen elkaar spelen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Feb 2009 15:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
MorrisKO schreef: | Ik wilde Legends of Rock dus met twee gitaren, die kostte rond de €90. Die met 1 gitaar koste rond de €81. Maar die met 2 gitaren is nergens meer te krijgen!!! En met 1 gitaar ook BIJNA nergens meer!!!
MediaMarkt verkocht geloof ik een set van Guitar Hero 3 met de twee bijbehorende gitaren voor een prijs van 70,-. Misschien daar eens een kijkje nemen als er één in de buurt is. Let btw niet op web shops van normale winkels, die halen hun producten meestal al gauw uit hun assortiment, terwijl ze er in de winkel wel nog liggen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |