Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 35, 36, 37  Volgende  
PBFritschy BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd, allereerst hartelijk bedankt voor je hulp tot dusver. UPnP doet het nu en ik heb nu internet op mijn PS3. Alleen ik heb wel serieuze lagg als ik pro evo 2009 speel...sowieso is mijn signaalsterkte maar 70%...

Delen van spelen & toepassingen

Op deze pagina vind u de spelen en toepassingen die in uw SpeedTouch staan gedefinieerd. Elk spel of elke toepassing kan worden toegewezen aan een apparaat op uw lokale netwerk.

Universal Plug and Play

Universal Plug and Play (UPnP) is een technologie waarmee een groot aantal spelen en berichttoepassingen probleemloos functioneert.

UPnP gebruiken:
Uitgebreide beveiliging gebruiken:

Toegewezen spelen & toepassingen

Klik op 'Toewijzing intrekken' om een spel of toepassing uit te schakelen, of gebruik de laatste regel in de tabel om een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toe te wijzen.

Als het spel of de toepassing waarnaar u op zoek bent niet bestaat, klik hier zult u, om deze zelf te maken (details over het spel of de toepassing moeten verstrekken).

Kies 'Gedefinieerd door gebruiker' in de apparaatlijst en voer zijn IP-adres in als het apparaat dat u zoekt niet in de lijst voorkomt.

Ik weet niet hoe ik het nu verder moet fixen; dit is in ieder geval mijn "Delen van spelen & toepassingen" gedeelte en in die enorme lijst van spellen e.d. staat geen ps3 of pro evo ofzo. Moet ik dat zelf fixen en zo ja, hoe?!

Definitie spel of toepassing

Een spel of toepassing bestaat uit een of meer TCP/UDP poortbereiken. Elk inkomend poortbereik kan worden omgezet in een ander intern (lokaal netwerk) poortbereik. Poortbereiken kunnen zowel statisch als dynamisch met een uitgaande trigger worden toegewezen.

Protocol Poortbereik Omzetten naar ... Triggerprotocol Triggerpoort

Geen poortkaarten gedefinieerd voor dit spel of deze toepassing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

met upnp aan zou je geen nat type 3 meer moeten hebben. Check dat eens.
Heb je andere spellen dan Pro Evo 09, Aangezien dat spel een enorm slechte multiplayer heeft. Veel Lag dus. Port triggering hoef je niet te doen. Kan je bij de firewall nog wat instellen?

Een signaal sterkte van 70% zou geen probleem moeten zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
PBFritschy BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu al NAT Type 2. Maar ik heb bij de online-version van pro echt een vervelende lagg en dat maakt het spelen nogal onmogelijk. Ik hoef verder geen DMZ shit meer te proberen ofzo? Nog andere tips hoe ik alsnog lekker kan spelen online?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ja, koop een andere game. Iirc lagt PES gewoon sowieso online
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 27 Dec 2008 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Nat type 2 is goed

Pro Evo 09 heeft gewoon een bagger online. Heel plat, maar het is gewoon zo. Andere spellen zullen het nu online gewoon perfect doen. (behalve dan Pro Evo 08 )
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

elke keer als ik mijn ps3 afsluit dan blijft er een groen lampje branden en hij maakt een zacht ratelend geluid dus hij gaat niet op stand bij staan dan moe tik hem weer uit en aan zetten iemand een idee hoe ik dat uit kan krijgen kvind het vervelend lol
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Je bedoelt dat je hem perse uit moet zetten met de knop op de achterkant?

Dat is niet gezond. Misschien is het slim om een systeem herstel te doen.
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

als ik dat doe gaat het lichtje uit maar ik ben lui dus ik heb daar niet elke keer zin in ik wil gewoon dat alsik em uit zet dat hij gelijk op standby gaat dat deed hy eerst wel toen ik hem had gekocht..? met systeemherstel gaat al me data weg toch?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus als je hem uitzet (gewoon via de standby knop op de PS3) Gaat het Groene lampje knipperen. Geeft hij daarna 3 piepjes?

Wil je het iets duidelijker omschrijven?
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat

ik klik op me ps toets op me stik of op het knopje op ps3 maakt niet uit ik doe systeem uitzetten dan gaat hij uit maar dat groene knopje vlak boven je usb aansluitingen blijft branden hij gaat niet knipperen maar branden en volgens mij staat me harde schijf nog aan wat ik hoor een heel zagt ratelend geluidje beter kan het niet omschreven worden
Terug naar boven
Bekos BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

gameverslaafde schreef:
ik klik op me ps toets op me stik of op het knopje op ps3 maakt niet uit ik doe systeem uitzetten dan gaat hij uit maar dat groene knopje vlak boven je usb aansluitingen blijft branden hij gaat niet knipperen maar branden en volgens mij staat me harde schijf nog aan wat ik hoor een heel zagt ratelend geluidje beter kan het niet omschreven worden

Erg aangenaam om te lezen is dat wel niet.

Ik kan je helaas niet helpen met je probleem. Ik heb daar nog nooit last van gehad.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoelang blijft hij op groen? en heb je je PS3 recht op staan? Want ik zie geen groen lampje boven de usb aansluitingen tenzij je hem rechtop zet. Gebruik je draadloos internet op je ps3?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe het Niet moet:

gameverslaafde schreef:

Hoe het wel moet:

Potentiële toekomst voor gameverslaafde schreef:
Als ik mijn PS3 via de PS button, of via de standby knop op de ps3 uitzet, blijft het lampje boven de usb poorten, ofwel de aanduiding voor wireless, branden. Ik denk ook dat mijn ps3 aan blijft staan, omdat ik de Hardeschijf van de ps3 hoor ratelen.

Ik weet alleen niet welk lampje je bedoelt. De aanduiding voor wireless. of het aan/ uit lampje. Die groen is als de ps3 aanstaat en rood als de ps3 uitstaat.

----------------------------------------------------------------------------

Oke, ik heb het probleem even over google gegooid (ps3 standby wireless stays on) en ik weet hoe het komt.

http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/remotestart.html
Je hebt Remote Start aanstaan bij je instellingen op de PS3.

Citaat:
Opmerking

Wanneer remote-start ingeschakeld is, zal de inwendige ventilator van het PS3™-systeem blijven werken, ook nadat het toestel uitgeschakeld is.
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

sjoerd top man hardstikke bedankt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sjoerd van der Meer schreef:
Hoe het Niet moet:

gameverslaafde schreef:

Hoe het wel moet:

Potentiële toekomst voor gameverslaafde schreef:
Als ik mijn PS3 via de PS button, of via de standby knop op de ps3 uitzet, blijft het lampje boven de usb poorten, ofwel de aanduiding voor wireless, branden. Ik denk ook dat mijn ps3 aan blijft staan, omdat ik de Hardeschijf van de ps3 hoor ratelen.

Lol Sjoerd, lessen Nederlands op een gameforum .
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 28 Dec 2008 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

rofl
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 29 Dec 2008 08:24    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Sjoerd van der Meer schreef:

Een Quote

Lol Sjoerd, lessen Nederlands op een gameforum .

Ik kan er niet tegen als ik een bericht 4 keer moet doorlezen om het te begrijpen.
Terug naar boven
PBFritschy BerichtGeplaatst: 06 Jan 2009 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Na dagen goed op internet te hebben gespeeld, geeft pro 2009 nu ineens een port 3658 error aan. Dat is bekend, heb ik al gezien op de fora. However, in mijn Speedtouch router ding kan ik nergens port forwarding vinden en ik heb Upnp al aan en ik heb al NAT Type 2. I don't know what to do...Sjoerd, any suggestions?!
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu even geen tijd maar dit heb ik gevonden op internet.

Citaat:
3. Een port mapping maken

Klik in het menu links op "Home network".
Klik vervolgens op “Devices”.

U ziet een overzicht van alle “Local Network Devices” kijk of u server er bij staat.
Klik op de naam van u server, deze naam is blauw een link dus, er verschijn nu een overzicht van de instellingen voor u server.

Rechtsboven aan klikt u op de link “Configure”.
U bent nu instaat om de instellingen van u server te wijzigen.

Onder het kopje “Connection Sharing”:
Selecteert u in het pull-down menu “de poort” die u open wilt zetten.

(In deze how to beschrijf ik hoe bijvoorbeeld poort 22 (SSH) open gezet kan worden voor de server. Om andere poorten in te stellen kan op dezelfde manier te werk worden gegaan.)

Voor poort 22 (SSH) selecteert u dus “Secure Shell Server (SSH)” en klikt u op “Add”.
Vervolgens klikt u daarna op “Apply” om alle instellingen voor de server op te slaan.

Het grotendeel is gedaan alleen moet u nog de firewall instellen, ga daarvoor naar de menu optie “Toolbox” aan de linkerkant.

Klik op het “firewall icoontje”.
U bent nu instaat om de instellingen van de firewall te wijzigen.
Selecteer hier het Security Level “Standaard” en klik op “Apply”.

Ga nu naar de “Toolbox -> Game & Application Sharing”.
Zet het vinkje voor “Use UPnP” uit en klik op “Apply”.

uit: http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=15181

Alleen het vetgedrukte is echt van belang. Wat er boven staat is hoe je er moet koemn. En wat er onder staat is wat je al gedaan hebt, namelijk upnp inschakelen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
80 euro goeie prijs voor LBP en Resistance 2 samen?

Zeker!
Terug naar boven
PBFritschy BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb alles gedaan zoals je zei, Sjoerd. Alleen zag ik nergens Connection Sharing en toen heb ik volgens mij iets fout gedaan want ik heb ipv WPA-nogwat ofzo nu WEP gedaan en nu kom ik niet meer op mijn normale Speedtouch netwerk en ik kan niet meer naar mijn router en zit nu op onbeveiligd netwerk. Oeps. What now:P
Terug naar boven
PBFritschy BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

WLAN lampje @ router is nu ook oranje ipv geel.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je computers die aangesloten zijn op je router? Daar kan je ook mee inloggen op je router. Wep en WPA zijn namelijk voor draadloss internet.
Terug naar boven
PBFritschy BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee. Ik heb laptops die draadloos fixen. Geen mogelijkheid om bij Eigenschappen ofzo mijn router weer te laten leven? Als ik weer naar 192.168.1.254 kan gaan, draai ik die changes gewoon weer terug.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je je wachtwoord veranderd? je moet gewoon je draadloze internet verbinding opnieuw isntellen bijje ps3/pc
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 35, 36, 37  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 37

Ga naar: