Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 17:24    Onderwerp: Xbox Live Arcadegames Reageren met citaat
Eindredacteur

Iedere woensdag knalt Microsoft een nieuwe Xbox Live Arcadegame op het net, die jij weer tegen inlevering van punten kan downloaden. Ik vraag me echter af hoeveel mensen hier daadwerkelijk gebruik van maken. Sleep jij trouw elke woensdag de nieuwste arcadegame binnen, download je er zo nu en dan één of doet het je helemaal niets?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb geen Xbox 360, maar een maat van me (Timo, oud-redacteur) zat met smart de release van Street Fighter 2 af te wachten, en kocht hem op de seconde dat hij beschikbaar was ^^

Als ik een 360 zou hebben dan zou ik vast en zeker zo nu en dan een klassiekertje kopen die ik niet al heb. Ik hoorde bijvoorbeeld dat er een Mortal Kombat Trilogy arcade perfect port aan zit te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Street Fighter II vond ik tegenvallen. Te langzaam en ik was duidelijk slechter geworden door de jaren heen. Het enige spel wat ik veel speel op Live is Texas Hol'em; maar dat is dan ook werkelijk verslavend.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zelf heb ik Frogger, Pac-Man, Street Fighter en Texas Hold 'em (gratis) gedownload. De eerste drie omdat het leuke oude klassiekers zijn (waarbij de laatste van de drie me tegen viel) en die vierde omdat het gratis was.

Verder heb ik de Xbox Live Arcadedisc met daarop zes games, de review daarvan volgt kort dus daar wil ik nog niet teveel over kwijt.
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind sommige Xbox Live arcade games wel tof, zelf heb ik alleen zuma gedownload, en in PGR3 zit geometry wars. Erg vaak speel ik het niet, ik houd me liever bezig met de "volwaardige" Xbox games
Terug naar boven
Computerfan BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ik download wel vaak games om te kijken hoe ze zijn en arcade games heb ik er 1 bejeweled 2 die andere hebben we al op de PC staan.

(vraag)

Ik heb 2 profiles staan kan je er ook 1tje verwijderen of kan dat niet meer?
Terug naar boven
Iceman BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Spelen veel mensen texas hold'em hier?
Terug naar boven
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 04 Okt 2006 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel veel texas hold'em op Xbox Live. Ik heb die camera sinds korte tijd maar kan hem helaas nog niet aan de praat krijgen binnen Texas Hold'em. Weet iemand (zeker) of dit wel geintegreerd wordt?
Terug naar boven
Computerfan BerichtGeplaatst: 04 Okt 2006 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

ik speel ook texas hold em en win wel maar snap er niet zoveel van
Terug naar boven
Mr Black BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Webjoker schreef:
Ik speel veel texas hold'em op Xbox Live. Ik heb die camera sinds korte tijd maar kan hem helaas nog niet aan de praat krijgen binnen Texas Hold'em. Weet iemand (zeker) of dit wel geintegreerd wordt?

Ik denk niet, normaal wordt World Championship Poker het eerste spel waar je via facemapping je gezicht in het spel krijgt. Maar ik hoop mee met je voor camera ondersteuning in Texas.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik gamerpoints heb koop ik ook minstens 1 arcade game. Heb laatst Feeding Frenzy en Marble nog iets gedownload. ( ben de naam vergeten ). Feeding Frenzy vind ik echt een grappig spelletje
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: