Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Faalt Valve?
Ja
84%
 84%  [ 11 ]
Ja
15%
 15%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Auteur Bericht   
im2 BerichtGeplaatst: 19 Dec 2008 15:09    Onderwerp: Steam boycott Reageren met citaat

Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken.
Bekijk deze topics:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=770231
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=771133
En join deze groep:
http://steamcommunity.com/groups/1e1us
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Dec 2008 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat zag je wel aankomen natuurlijk. Maar via deze verdelers games kopen vind ik ook belachelijk. Ik ken veel goedkopere downloadsites
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 19 Dec 2008 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

1 dollar is nu 1 euro op Steam.
Ik koop nooit meer wat via Steam......
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, valve faalt
maar daarnaast kocht ik voorheen ook nooit spellen via steam.
boycotten vind ik dan wel een beetje laag, dat is net zoiets als producten
van philips boycotten vanwege fitna.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nee, dit is hetzelfde als Albert Hein bezoeken omdat een andere supermarkt te duur is.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Joni Philips

??

-----
Deze boycott gaat nu toch echt ten koste van verkopen van developers, door de keuze van valve om de Euro/Pond in te voeren, nietwaar?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

JasperCLA schreef:
Dat zag je wel aankomen natuurlijk. Maar via deze verdelers games kopen vind ik ook belachelijk. Ik ken veel goedkopere downloadsites

Je constante verwijzingen naar downloadsites voelen vast heel stoer aan, maar zijn hier niet gewenst. Dat is je al meerdere keren aangegeven, beschouw dit als je laatste waarschuwing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

N!CE schreef:
Deze boycott gaat nu toch echt ten koste van verkopen van developers, door de keuze van valve om de Euro/Pond in te voeren, nietwaar?
Steam boycot je door games in de winkel te kopen ipv op Steam. Uitgevers merken er niets van financieel
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
JasperCLA schreef:

Je constante verwijzingen naar downloadsites voelen vast heel stoer aan, maar zijn hier niet gewenst. Dat is je al meerdere keren aangegeven, beschouw dit als je laatste waarschuwing.

Wellicht bedoelt hij services als D2D?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg alleen maar dat het online downloaden, mijn mening toch, belachelijk is. Je krijgt geen doosje, boekjes of andere extra's en als je het op een nieuwe pc wilt installeren dan moet je opnieuw downloaden of van harde schijf overzetten,... Meestal heb je dan nog een pak problemen met de beveiliging en dan meestal nog voor een hogere prijs. Winkels die nog extra kosten hebben met hun energie, gebouwen,... slagen er dan wel in om het goedkoper aan de man te brengen.

Ik zeg alleen maar dat je echt dom moet zijn, of héél erg lui, om via steam games te kopen.

Ik heb ook een keer in PC Gameplay gelezen dat er problemen waren met Rainbow six Vegas 2 door het spel op die manier te verspreiden. De makers hebben dat dan gewoon opgelost door een crack te verspreiden die hun eigen beveiliging omzeild

En btw, ik ben al een week gestopt met downloaden, het is leuk voor even, maar als je elk spel download is er geen bal meer aan. Ik wil een gamer blijven dus heb ik besloten met het downloaden te stoppen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat

En als je dan toch zo lui bent, kan je nog altijd via Ebay e.d. kopen...
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Dec 2008 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

FloriX schreef:
Rene Groen schreef:
JasperCLA schreef:

Wellicht bedoelt hij services als D2D?

Hij heeft al meermaals verwezen naar 'gratis' services, vandaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sms_MAGNETR_ON_naar_2636 BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 04:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je het spel in de winkel koopt, heb ik altijd meer de neiging het te gaan spelen... En ook als je er niet aan denkt en plots het doosje ziet liggen word je ook wel weer uitgenodigt het spel te spelen. En dat heb je idd niet zozeer met een bestandje dat in een of andere map op je computer staat....
Terug naar boven
Zuigertje BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelfs met de dollar was het overpriced.

Ik d8, hey lekker goedkoop met de dollar! Left4dead voor 45$. Wat blijkt, met de added tax is het nog steeds 43 euro.

Bij de free record shop kon ik left4dead halen voor 42,50 euro... Met hoesje, etc.

En nu met de euro is het echt 100% fail.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: