Wordt je wel een agressief door een game? |
Nee, ik ben heel rustig en als ik iets niet haal probeer ik het gewoon nog een keer. |
|
10% |
[ 4 ] |
Nee, als ik iets niet haal stop ik direct. |
|
2% |
[ 1 ] |
Nee, maar ik erger me kapot en ga door todat ik het gehaald heb. |
|
63% |
[ 24 ] |
Ja, ik scheld iedereen en alles de huid vol. |
|
15% |
[ 6 ] |
Ja, ik verbouw zelfs me hele (huis)kamer als het moet. |
|
5% |
[ 2 ] |
Ja, het is dus zover gegaan dat de buren een keer de politie gebeld hebben. |
|
2% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 38 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Dec 2008 23:24 Onderwerp: Frustratie bij games
| |

|
Wordt je wel eens agressief door een game? Deel het met ons.
Zelf kon ik vroeger wel eens flink boos worden, maar nu ik een stuk ouder ben erger ik me meestal maar alleen, en ga ik door totdat ik het gehaald heb.
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 18 Dec 2008 23:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 18 Dec 2008 23:26 Onderwerp:
| |

|
Als een game mij echt, echt gaat lopen ergeren dan kan ik nog wel eens agressief worden en heb ik wel zin om de controller en console uit het raam te gooien. En uiteraard zit een grote dosis schelden er ook bij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 18 Dec 2008 23:46 Onderwerp:
| |

|
Zanar schreef: | Als een game mij echt, echt gaat lopen ergeren dan kan ik nog wel eens agressief worden en heb ik wel zin om de controller en console uit het raam te gooien. En uiteraard zit een grote dosis schelden er ook bij. |
Gestemd voor optie 3. Bij mij hetzelfde. Ik kan best gefrustreerd worden als ik een level herhaaldelijk niet haal. Mijn controller heeft het een paar keer te verduren gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Dec 2008 07:32 Onderwerp:
| |

|
volges mij bestond zon topic al maargoed.
mijn frustratie ligt vooral bij dingen over moeten doen. zoals vergeten te saven bij Far Cry 2 en dan weer dat hele klerestuk overnieuw te moeten doen. en ik frustreer me ook bij slecht gebalanceerde games. ik had conan voor de xbox 360 gekocht voor 5 euro, en was na het eerste levels nog best leuk. daarna werd het ineens absurd moeilijk op hard, en de klimstukken in dat spel zijn zo slecht uitgewerkt dat springen eigenlijk een kwestie van mazzel of pech hebben is. dat is best wel ergerlijk.
een spel wat echt het bloed onder mn nagels vandaan trok was resident evil 2. damn, dat spel had zo weinig checkpoints, en dan ook nog het geringe aantal kogels dat ik hem op medium nog niet eens kon uitspelen.
als ik dan voor de zoveelste x dood ging, werd ik echt ontzettend gefrustreerd.
vooral vroeger had ik nog wel is dat ik echt ontzettend boos werd, maar nu zeg ik meestal alleen maar kut.. ofzo als ik iets weer is niet haal. ik heb een soort gamedisipline opgebouwd ofzo.
en nu nog ff een lofwoordje over gears of war 1, veel mensen vonden insane frusterend, maar ik heb me daar uitstekend mee vermaakt. zelfs raam ging binnen 4 keer neer met de shotgun. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 19 Dec 2008 07:44 Onderwerp:
| |

|
Ik heb vroeger ontzettend veel frustratie gehad bij Pokémon op de Gameboy, ik stierf steeds bij de leaque. |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 19 Dec 2008 07:51 Onderwerp:
| |

|
Als je een fanatieke gamer bent heb je het boos worden afgeleerd. Optie drie voor mij dus. Wel grappig, met Nederlands behandelen wij Media en Geweld en daar komt dit onderwerp ook in voor. |
|
Terug naar boven |
|
|
ToxicSnake |
Geplaatst: 19 Dec 2008 08:53 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik meerdere malen voorkomen dat ik mijn controller stuk gooide. Daarna kreeg mijn kussen oid het zwaar te verduren . En daarna weer opnieuw proberen. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 19 Dec 2008 09:30 Onderwerp:
| |

|
kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoe je cod 5 sp
op veteran moet halen egt fucking irri! |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 19 Dec 2008 09:46 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De enige game dusver die zo ver irriteert qua 'moeilijkheid' dat het me aggresief maakt is Ninja Gaiden 2. Als ik al maar terugdenk aan die rocketlauncher gastjes, krijg ik al zin om mijn TV tot schroot te herleiden >_<
Overigens, met NG Black had ik dat helemaal niet. De game was zeer moeilijk, maar in ieder geval bleef hij doorgaans wel leuk. Bij NG2 was het plezier er snel af.
no-ps3-no-living schreef: | kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoe je cod 5 sp
De vijand neerschieten voordat hij jou neerschiet? |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 19 Dec 2008 13:32 Onderwerp:
| |

|
Call of Duty 4 op Veteran = frustrerend
Geef mij dan toch maar Rainbow Six Vegas 2 waar de vijanden na ze neergeschoten te hebben ook echt weg zijn en niet tot in het oneindige blijven spawnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 19 Dec 2008 13:33 Onderwerp:
| |

|
Mega Man 9
Trial and error |
|
Terug naar boven |
|
|
darth veger |
Geplaatst: 23 Dec 2008 10:25 Onderwerp:
| |
|
als iemand je de hele tijd verot schiet met GTA en dan wil je hem terug pakken maat dan schiet hij je als nog verot
of
je pakt snel een heli en een andere heli hakt je staart eraf  |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 23 Dec 2008 12:37 Onderwerp:
| |

|
De enige momenten waarop ik mij echt kan ergeren is wanneer ik steeds weer dood ga omdat er bugs/glitches in de game zitten.
Voorbeeld: Alone in the Dark - De auto-door-de-stad-scene
(verder wel een redelijk toffe game ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 23 Dec 2008 18:01 Onderwerp:
| |

|
Dat heb ik regelmatig. Ik vervloe het spel tot ik het betreffende stuk gehaald heb, dan vind ik het spel weer top 
Laatst aangepast door Matesers op 05 Mrt 2009 15:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 23 Dec 2008 18:26 Onderwerp:
| |

|
Dat idiote gedoe met die rocketlaunchers in Ninja Gaiden 2..  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Dec 2008 18:30 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | kan iemand mij alsjeblieft zeggen hoe je cod 5 sp
Haha, joh vooral die granaten zijn irri, ben je net lekker bezig met knallen krijg je 5 granaten naast je.  |
|
Terug naar boven |
|
|
atomic power robot |
Geplaatst: 23 Dec 2008 23:29 Onderwerp:
| |

|
als ik super mario bros. the lost levels speel wordt het nogal moeilijk en dan erger ik me er kapot aan als een level me maar niet lukt en ik het achter mekaar moet proberen. maar uiteindelijk lukt het me toch wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 23 Dec 2008 23:32 Onderwerp:
| |

|
Bij Battletoads begon ik op den duur, tegen het einde, echt wel heel gefrustreerd te raken. Laatst had ik het nog bij Hour of Victory, die eindbaas daarvan, die teleporteert de hele tijd, vreselijk was dat. 3 gasten stonden achter me zich dood te lachen om deze Specsavers-Nazi, en na iets van een uur oneerlijk vechten had ik hem eindelijk dood. Gefrustreerd raak ik niet snel, maar wel als ik het buiten mijn schuld om niet kan halen
(Ow en m'n broertje die over mijn save heenging bij Prince of Persia, toen ik dat zonet hoorde was ik vrij gefrustreerd ) |
|
Terug naar boven |
|
|
atomic power robot |
Geplaatst: 24 Dec 2008 12:21 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: |
(Ow en m'n broertje die over mijn save heenging bij Prince of Persia, toen ik dat zonet hoorde was ik vrij gefrustreerd ) |
mijn broertje delete constant mijn save data of hij eigenlijk wel weet wat hij doet is nog maar de vraag, hij heeft het al eens gedaan bij super mario sunshine, mario 64 DS, mario kart DS (2 keer) mario & luigi PiT, New super mario bros. en nog een paar, het is nogal frustrerend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 25 Dec 2008 19:19 Onderwerp:
| |

|
@ hierboven. Dát lijkt me erg. Je steekt er veel tijd in om iets te halen, en dan mag het nog een keer omdat je broer het delete.
Memory cards kun je verstoppen... maar bij intern geheugen gaat dat een beetje moeilijker.
Hoe oud is je broertje eigenlijk? |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 25 Dec 2008 19:22 Onderwerp:
| |
|
Meestal veel gescheld, en af en toe eens een flinke dreun op de tafel, maar verder komt het ook niet. Heb optie 4 gekozen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Orian |
Geplaatst: 25 Dec 2008 20:41 Onderwerp:
| |

|
Al enkele jaren niet meer agressief geworden van games, omdat ik geen moeilijke games meer speel. Ik speel alleen nog maar games voor de ervaring tegenwoordig, in de trand van "wat een prachtige wereld". smaakverandering denk ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
atomic power robot |
Geplaatst: 26 Dec 2008 12:04 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | @ hierboven. Dát lijkt me erg. Je steekt er veel tijd in om iets te halen, en dan mag het nog een keer omdat je broer het delete.
Memory cards kun je verstoppen... maar bij intern geheugen gaat dat een beetje moeilijker.
Hoe oud is je broertje eigenlijk? |
min broertje is 5, ik probeer hem zo min mogelijk games te laten spelen maar ik heb ook nog ouders die er af en toe tussen komen.
memory cards verstop ik altijd en op de DS is het moeilijk om te voorkomen dat hij iets delete. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 26 Dec 2008 14:11 Onderwerp:
| |

|
Wii werd me te duur
2 controllers naar de klote...
heb nu een ps3.. maar heb het nu wel aardig onder controle xD |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 26 Dec 2008 14:17 Onderwerp:
| |

|
hmm ik heb meestal optie 3 maar als ik er ÉCHT neit meer tegen kan ga ik echt wel schelden en etc |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |