Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 19:21    Onderwerp: Member reviews Reageren met citaat

Gamed voorziet jullie dagelijks van reviews, previews en allerhande features. Ze staan garant voor vele reacties, al dat niet positief. Mensen die het beter denken te weten dagen we uit: schrijf jij de review dan eens zoals die volgens jóu hoort te zijn.

Je mag je review in dit topic posten (dan blijft hij bovenaan de pagina staan), of in een zelfgemaakt topic, waarvan de titel luidt:
[PREVIEW / REVIEW / FEATURE] Naam spel.

Bijvoorbeeld:
[PREVIEW]: Halo 3.

Sluit je review af met dezelfde deelcijfers als onze eigen artikelen, dus een cijfer voor:

Gameplay
Sound
Graphics
Replay
TOTAAL

En een one-liner, één korte zin die jouw mening over de game samenvat.

Succes en laat ons zien wat je in huis hebt!

Laatst aangepast door NL|MegaMika op 24 Dec 2006 18:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Azazel BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou ik neem de uitdaging graag aan, ik weet niet of het iets gaat worden, het is namelijk voor het eerst dat ik zoiets doe!

Ik ga een Review schrijven over Sants Row, een van mijn favoriete spellen!

Saints Row is een sandbox (freeroaming) game met sterke invloeden van de GTA serie.

In Saints Row speel je een jongen van ongeveer 25. Je kan zelf kiezen hoe hij eruit ziet, via een zeer gedetaillerde character creating tool. Hij raakt verzeild in een bende oorlog tussen de vier gangs in de stad Stillwater: Los Carnalos, Vice Kings, 3d Street Saints en de West Side Rollerz. De Saints recruteren je, en al snel ben je met je eerste missie bezig. Naarmate je vordert in het spel verover je steeds meer gebieden, verdien je meer respect, geld, wagens en auto's. De gebieden die je verovert, kunnen ook weer aangevallen worden door de bende van wie je ze hebt overgenomen. Dan moet je er zo snel mogelijk naartoe gaan, en een bepaald aantal vijanden neerschieten, en, de wijk is weer van jou.

Het rondlopen en rijden in Stillwater gaat erg goed. Het richten en besturen van je mannetje met de twee analoge sticks gaat zeer soepeltjes. In de stad is er genoeg te doen. Er is de gewone verhaallijn die je moet volgen om het spel uit te spelen, maar er zijn ook een heleboel andere "activities". Zo moet je hoeren recruteren, auto's jatten, mensen vermoorden, zoveel mogelijk rotzooi veroorzaken en ga zo maar door. Deze activities zijn erg goed uitgewerkt, en zullen je wel even bezig houden.

Als je zo door de stad struint, en missies uitvoert hoef je dit niet alleen te doen. Je kan maximaal drie homies bij je hebben, die op alle vijanden schieten, en op iedereen waar jij op schiet. Je kan ze meenemen op missies, maar ook gewoon als je "is lekker gaat moorden". Je homies zullen de hele tijd bij je blijven, ze wegstuurt.

De Graphics zijn erg goed in Saints Row. Ontsporende treinen, ontploffende auto's en voortrazende auto's die mensen scheppen, het zit er allemaal in. En hoe. De explosies en de fysics zijn eeeerg mooi. De stad zelf mag er ook best zijn. Er is veel detail, en de mensen, auto's en huizen zien er mmoi uitn en zijn niet allemaal hetzelfde. Het ziet er stukken beter uit dan de GTA serie, waarmee deze game vaak vergeleken wordt.

In Saints Row zal je ook de bekende Radiozenders uit GTA vinden. Er zijn hier echter niet zoveel bekende artiesten/nummers als bij GTA, maar het is toch een erg lekkere sound, en er is veel diversiteit als je door Sillwater aan het scheuren bent in je vette bolide.

Als je de immense singleplayer hebt uitgespeeld, kan je altijd nog online gaan op Xbox Live. Er zijn de standaard deathmatches, maar ook modes zoals protect tha pimp en big ass chains. Op het moment dat ik dit schrijf werkt het allemaal nog niet zo goed, er is erg veel lag, maar hopelijk komt daar snel een patch voor. Maar het idee van een game als Saints Row online, is natuurlijk erg vet.

CONCLUSIE:

Ik vind Saints Row een erg vette game en daarom krijgt hij van mij:
Gameplay: 90
Sound: 85
Graphics: 90
Replay: 85

Overall: 8,8

Ik heb het kort gehouden voor de eerste keer, en kijk uit naar de reacties!

Laatst aangepast door Azazel op 25 Sep 2006 19:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Voor een eerste keer zeer goed. De woordkeuze kan in bepaalde gevallen wat beter, sound is geen goede keuze als je bijv geluid kunt gebruiken. De nodige spelfouten en beetje te kort voor zo'n game, maar dat eerste is logisch als je geen Word gebruikt en dat tweede heb je zelf al aangegeven.
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 25 Sep 2006 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zal er bij een eventuele volgende keer opletten! bedankt voor de reactie
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan ik gewoon ook nog een preview posten?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 09:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Azazel schreef:
Kan ik gewoon ook nog een preview posten?

Gebruik er even aparte topics voor, dan kun je er zoveel posten als je wilt
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een preview geschreven over Gears of War!

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=119

update:
en nog een over Crackdown http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=132
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is verder ook maar één member die een review heeft geschreven
Terug naar boven
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

We zijn ook nog maar net drie dagen in de lucht ^^
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert Wittenaar heeft er wel een paar geschreven, maar dan niet bij een topic ervoor, of een topic dat [review] ... heet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: