Auteur |
Bericht |
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 08 Dec 2008 20:18 Onderwerp: cod5 mp
| |

|
hallo mensen ik heb vandaag cod5 gekocht
ik ben nu bezig met de sp
maar wat ik me afvroeg was dat ik heb gehoord dat je wapens kan upgraden ofzo en rangs enzo kan iemand me dit misschien uitleggen.
sorry voor de domme vragen maar dit is me 1e fps sinds jaren  |
|
Terug naar boven |
|
|
vyrP |
Geplaatst: 08 Dec 2008 22:33 Onderwerp: Re: cod5 mp
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | hallo mensen ik heb vandaag cod5 gekocht
maar wat ik me afvroeg was dat ik heb gehoord dat je wapens kan upgraden ofzo en rangs enzo kan iemand me dit misschien uitleggen.
enkel bij multiplayer online kan je in rang groeien + je kan daar ook je wapens upgraden. have fun  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 15 Dec 2008 16:54 Onderwerp: Re: cod5 mp
| |

|
vyrP schreef: | no-ps3-no-living schreef: | hallo mensen ik heb vandaag cod5 gekocht
enkel bij multiplayer online kan je in rang groeien + je kan daar ook je wapens upgraden. have fun  |
wat gebeurt er na lvl 65? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 15 Dec 2008 18:15 Onderwerp: Re: cod5 mp
| |

|
Gezer schreef: | no-ps3-no-living schreef: | vyrP schreef: | no-ps3-no-living schreef: | hallo mensen ik heb vandaag cod5 gekocht
wat gebeurt er na lvl 65? |
Dan evolueer je in Charizard. |
Ik evolueerde in een NEDM cat  |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 15 Dec 2008 18:36 Onderwerp:
| |

|
Nee, wat een humor allemaal , je kan prestige gaan doen, dat houdt in dat je na rang 65 nog 10 keer opnieuw tot rang 65 kan gaan, elke keer krijg je een nieuw cool tekentje en de 10de prestige is natuurlijk de vetste. Er zitten ook veel nadelen aan, je verliest namelijk al je oude wapens, challenges en je rang natuurlijk. Je begint weer bij rang 1 maar dan met een nieuw tekentje zoals ik al zei. Ook krijg je om de zoveel prestiges een extra wapenslot (normaal 5, met prestige kan je dat uitbouwen tot 10). Je moet iig eerst goed overwegen of je het echt wilt want je moet alle wapens en dingen weer overnieuw halen. Als je puur voor de 10de prestige gaat zijn er zogenaamde[lame]fastrankservers, servers waarbij je voor elke kill zoveel punten krijgt dat je na een uurtje of 6 wel rang 65 bent.[/lame]
Veel plezier  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 16 Dec 2008 17:57 Onderwerp:
| |

|
CnC 3 Pwnage schreef: | Nee, wat een humor allemaal , je kan prestige gaan doen, dat houdt in dat je na rang 65 nog 10 keer opnieuw tot rang 65 kan gaan, elke keer krijg je een nieuw cool tekentje en de 10de prestige is natuurlijk de vetste. Er zitten ook veel nadelen aan, je verliest namelijk al je oude wapens, challenges en je rang natuurlijk. Je begint weer bij rang 1 maar dan met een nieuw tekentje zoals ik al zei. Ook krijg je om de zoveel prestiges een extra wapenslot (normaal 5, met prestige kan je dat uitbouwen tot 10). Je moet iig eerst goed overwegen of je het echt wilt want je moet alle wapens en dingen weer overnieuw halen. Als je puur voor de 10de prestige gaat zijn er zogenaamde[lame]fastrankservers, servers waarbij je voor elke kill zoveel punten krijgt dat je na een uurtje of 6 wel rang 65 bent.[/lame]
Veel plezier  |
en na je 10de prestige? |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 16 Dec 2008 18:53 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | CnC 3 Pwnage schreef: | Nee, wat een humor allemaal , je kan prestige gaan doen, dat houdt in dat je na rang 65 nog 10 keer opnieuw tot rang 65 kan gaan, elke keer krijg je een nieuw cool tekentje en de 10de prestige is natuurlijk de vetste. Er zitten ook veel nadelen aan, je verliest namelijk al je oude wapens, challenges en je rang natuurlijk. Je begint weer bij rang 1 maar dan met een nieuw tekentje zoals ik al zei. Ook krijg je om de zoveel prestiges een extra wapenslot (normaal 5, met prestige kan je dat uitbouwen tot 10). Je moet iig eerst goed overwegen of je het echt wilt want je moet alle wapens en dingen weer overnieuw halen. Als je puur voor de 10de prestige gaat zijn er zogenaamde[lame]fastrankservers, servers waarbij je voor elke kill zoveel punten krijgt dat je na een uurtje of 6 wel rang 65 bent.[/lame]
Veel plezier  |
Klaar. Maar geloof me, zonder vieze trics ben je daar ongeveer 11x20h=220h bezig (aangezien ik over de eerste, zonder trics, ongeveer 20h deed, en ik mezelf wel als een gemiddelde gamer inschat ) |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 16 Dec 2008 20:08 Onderwerp:
| |

|
CnC 3 Pwnage schreef: | no-ps3-no-living schreef: | CnC 3 Pwnage schreef: | Nee, wat een humor allemaal , je kan prestige gaan doen, dat houdt in dat je na rang 65 nog 10 keer opnieuw tot rang 65 kan gaan, elke keer krijg je een nieuw cool tekentje en de 10de prestige is natuurlijk de vetste. Er zitten ook veel nadelen aan, je verliest namelijk al je oude wapens, challenges en je rang natuurlijk. Je begint weer bij rang 1 maar dan met een nieuw tekentje zoals ik al zei. Ook krijg je om de zoveel prestiges een extra wapenslot (normaal 5, met prestige kan je dat uitbouwen tot 10). Je moet iig eerst goed overwegen of je het echt wilt want je moet alle wapens en dingen weer overnieuw halen. Als je puur voor de 10de prestige gaat zijn er zogenaamde[lame]fastrankservers, servers waarbij je voor elke kill zoveel punten krijgt dat je na een uurtje of 6 wel rang 65 bent.[/lame]
Veel plezier  |
Klaar. Maar geloof me, zonder vieze trics ben je daar ongeveer 11x20h=220h bezig (aangezien ik over de eerste, zonder trics, ongeveer 20h deed, en ik mezelf wel als een gemiddelde gamer inschat ) |
wat voor vieze tricks dan o.0 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|