Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga je de game kopen?
Ja
74%
 74%  [ 35 ]
Nee
25%
 25%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 47

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
.hotchilisaus. BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino thx man
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Toretto BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Devilly schreef:
Zomaar even een vraagje: is het vechtsysteem nu echt zo simpel als eerst werd beloofd?

Easy to learn, difficult to master.

Ideaal. Ik word hypernerveus van spellen die de bar zo laag leggen dat er niks aan is - ik kan me wel een paar games voor de geest halen waar het echt gewoon dom knoppen rammen is - maar ik word evengoed wild van spellen waar je gedwongen wordt een zevenvoudige Goddelijke Furie-combo uit te voeren omdat je anders de vijand niet kan verslaan

... Ik moet trouwens nog zien wat er zo hyper-revolutionair is aan deze methode, volgens mij moest je bij Fable 1 ook maar één knop gebruiken per soort aanval. één voor je zwaard of boog, en één voor je magie.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier zit gewoon heel veel variatie in de manier van vechten. Met je zwaart vechten kan je gewoon button bashen, maar je kan ook iets meer timing ertussen stoppen zodat je aanvallen 'sterker'/sneller worden. Verder heb je wel weer de flourishes, welke je kan doen door de slaanknop in te drukken, een kant op de wijzen en los te laten. Verder heb je ook nog 'n soort van counter en wegrollen kan je leren.

Magic wise is er toch ook wel redelijk wat veranderd.

Op het begin vond ik het spel eigenlijk helemaal niet zo geweldig mooi, maar als ik nou kijk :O:O gewoon the lighting en alle planten en de manier waarop ze het hebben gemaakt is echt super mooi (ok textures daargelaten, maar je moet gewoon niet inzoomen) (A)
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Vaizard schreef:

Op het begin vond ik het spel eigenlijk helemaal niet zo geweldig mooi, maar als ik nou kijk :O:O gewoon the lighting en alle planten en de manier waarop ze het hebben gemaakt is echt super mooi (ok textures daargelaten, maar je moet gewoon niet inzoomen) (A)

Hehe, had ik ook. Ik dacht eerst van 'sheesh, als het dit nou is' maar na een beetje te wandelen en de sfeer op te snuiven was dat helemaal verdwenen. Toen zag ik de lichteffecten en ik was weer enthousiast

De laatste tijd erg veel games die mooi belichting toepassing met behulp van onder meer God-rays (zonnestralen voorbij objecten): Far Cry 2, Fable 2 en Fallout 3 hebben allemaal zo'n lekkere zon/lichteffecten en je ziet, het creeërt bakken aan sfeer. Doet me lachen om de saaie zonnestraaltjes die Crysis vroeger had
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Heey ff een vraagje, als je dood gaat verlies je dan alleen maar een beetje xp en sta je dan gewoon weer op?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

ninodude schreef:
Heey ff een vraagje, als je dood gaat verlies je dan alleen maar een beetje xp en sta je dan gewoon weer op?

Yup, dat en een litteken.
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 08 Nov 2008 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Iets leuks voorgehad...
Gisteren besloot ik één van mijn twee echtgenotes (bigamie rules!) ritueel op te offeren. Dit was helemaal geen deel van de grote verhaallijn, maar gewoon een willekeurig genomen beslissing van mezelf ergens tussenin. Vandaag kwam ik in een spelsessie een banshee (spook/geest) tegen die me de huid begon vol te schelden. Bleek het de geest van mijn schielijk overleden echtgenote te zijn die het niet nam dat ik haar had geofferd.

Vanzelfsprekend moet je zo'n banshee ergens in de game tegen het vege lijf lopen. Wat mij echter verraste was dat zo'n willekeurige beslissing, die het spel niet 'kon voorzien' toch in het verhaal werd verwerkt. De banshee moest dus iemand zijn die jij kwaad hebt aangedaan.

Voor mij toont het alvast nogmaals aan dat deze titel bijzonder veel diepgang kent en ik vroeg me af - voor de mensen die al een banshee mochten ontmoeten - welke gedaantes die zoal aannam...
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 08 Nov 2008 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

tarantino schreef:
Iets leuks voorgehad...
Gisteren besloot ik één van mijn twee echtgenotes (bigamie rules!) ritueel op te offeren. Dit was helemaal geen deel van de grote verhaallijn, maar gewoon een willekeurig genomen beslissing van mezelf ergens tussenin. Vandaag kwam ik in een spelsessie een banshee (spook/geest) tegen die me de huid begon vol te schelden. Bleek het de geest van mijn schielijk overleden echtgenote te zijn die het niet nam dat ik haar had geofferd.

Vanzelfsprekend moet je zo'n banshee ergens in de game tegen het vege lijf lopen. Wat mij echter verraste was dat zo'n willekeurige beslissing, die het spel niet 'kon voorzien' toch in het verhaal werd verwerkt. De banshee moest dus iemand zijn die jij kwaad hebt aangedaan.

Voor mij toont het alvast nogmaals aan dat deze titel bijzonder veel diepgang kent en ik vroeg me af - voor de mensen die al een banshee mochten ontmoeten - welke gedaantes die zoal aannam...

Lol, ik heb die dingen pas op het laatste gedaan.
Terug naar boven
Toretto BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb Fable 2 pas binnen gehad, maar damn wat is deze game vet. Eenvoudige controls, de Fable gameplay zoals we die kennen maar dan in een omgeving die 10x vetter is. Al vanaf het begin lijkt het alsof je een interactief sprookje speelt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb Fable 2 binnen 4 uurtjes uitgespeeld, ik vind het toch een behoorlijke tegenvaller iedereen zij dat de game later wat moeilijker ging worden maar dat was dus niet zo, me broertje heeft hem ook uitgespeeld door te button mashen en soms wat upgrades te doen. Maar wat ik het meest vond tegenvallen is dat er geen eindbaas in het spel zit. Ik heb hem daarna nog een keer gespeeld toen deed ik er iets langer over en heb ik zowat alle achievements gehaald behalve die ene waar je pub games voor moet hebben. De sfeer en voice acting hebben me de game laten blijven spelen maar de combat vind ik maar bagger.

Ik ben zeer teleurgesteld in deze game en ik hoop dat ik hem morgen nog kan ruilen voor een uitdagend spel zoals gears 2 op insane .
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 12 Nov 2008 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat

@Ninodude
Zonde om zo'n prachtige game zo snel uit te spelen...
Terug naar boven
Toretto BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
@Ninodude
Zonde om zo'n prachtige game zo snel uit te spelen...

Kan je nagaan... ik heb vorige week donderdag 4 uur aan een stuk Fable 2 gespeeld. En ik ben geen stap verder gekomen in het verhaal
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

@Toretto
Jij weet in ieder geval wat genieten van een game is! ^^
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Waarom koop je een RPG gebaseerd op exploratie en free-roam om daarna snel door het verhaal te rushen? xD

Eigenlijk zonde dat je zo weinig van de game hebt gezien dan :s
Terug naar boven
Toretto BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
@Toretto
Jij weet in ieder geval wat genieten van een game is! ^^

Bij games als Fable 2 moet dat gewoon. Fallout 3 idem dito. Ik vind het leuker om rond te dwalen en dingen te ontdekken dan toch maar die game uitgespeeld te krijgen
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

SCHAAM!!

Ik kan hem makkelijk nog een keer uitspelen, game is gewoon meesterlijk met al die keuzes
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem vorige week ook even gekocht, en hij is echt heel erg goed. De Coop offline werkt maar de camera is vaak een pain in the ass, ook kan ik niet naar rechts wandelen wanneer een vriend van me iets wilt pakken aan de linker kant.

Ik kijk trouwens erg uit naar de DLC hoewel ik nu ook nog allemaal questen kan gaan doen, heb nu 3 familie's waarvan ik er bij 2 kinderen heb hoewel dat bij de laatste onverwacht kwam.

Weet iemand trouwens of dir huis ergens is te vinden want deze is heel erg mooi:
http://www.lionhead.com/fable2/screenshots/panorama.jpg
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

MarcianoNL schreef:
Ik heb hem vorige week ook even gekocht, en hij is echt heel erg goed. De Coop offline werkt maar de camera is vaak een pain in the ass, ook kan ik niet naar rechts wandelen wanneer een vriend van me iets wilt pakken aan de linker kant.

Ik kijk trouwens erg uit naar de DLC hoewel ik nu ook nog allemaal questen kan gaan doen, heb nu 3 familie's waarvan ik er bij 2 kinderen heb hoewel dat bij de laatste onverwacht kwam.

Weet iemand trouwens of dir huis ergens is te vinden want deze is heel erg mooi:
http://www.lionhead.com/fable2/screenshots/panorama.jpg

Er is een quest met de zoon van de eigenaar van deze boerderij, waarbij je een vrouw voor hem moet zoeken zodat hij de boerderij over kan nemen. Wanneer je die quest vervuld kun je het huis kopen. Overigens ziet deze locatie er in de game iets anders uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar is dit dan? Ik heb ng een probleem. Ik heb nog geen tijd gead om het te testen, maar voor die collectors edition content, die je moest downloaden, moest je daar eerst ergens naartoe gaan en dan saven ofzo, en dan pas downloaden? Ik heb het direct gedownload zonder al dat gedoe. Gaat hij nog werken?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

JasperCLA schreef:
Waar is dit dan? Ik heb ng een probleem. Ik heb nog geen tijd gead om het te testen, maar voor die collectors edition content, die je moest downloaden, moest je daar eerst ergens naartoe gaan en dan saven ofzo, en dan pas downloaden? Ik heb het direct gedownload zonder al dat gedoe. Gaat hij nog werken?

Het heet Gile's Farm en ligt in Brightwood.

Je vraag snap ik niet, als je de content al gedownload hebt, wat is dan het probleem?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel, ik was zo happy dat ik eindelijk die code in mijn mail had gekregen. Dus ik download die. Maar achteraf zag ik pas dat je eerst naar een bep. gebied moest gaan en dan saven. En dan pas die content downloaden.
Dus was mijn vraag; Heb ik dat gebied nu?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Geen idee, maar even de game opstarten moet natuurlijk voldoende zijn
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: