Auteur |
Bericht |
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 14 Dec 2008 12:00 Onderwerp: Age of Empires
| |

|
hey,
ik wou laatst met een vriend AoE 2 spelen... maar op de een of ander manier lukt dat niet... we hebben via gamespy geprobeerd, we krijgen telkens bericht van unable to join. We hebben ook nog geprobeerd via Hamachi, daar kunnen we wel met elkaar chatten en we vinden elkaars spellen wel bij internet tcp/ip, maar als eentje wilt joinen, krijgen we steeds bericht van unable to join....
we hebben allebei de gewone en zelfde versie van AoE 2
weet misschien iemand een oplossing om met zijn 2en te kunnen spelen?
mvg Freerunnerdt[/list] |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 14 Dec 2008 12:10 Onderwerp:
| |

|
probeer het is via Direct IP
Anders kan je ook proberen om een nieuw netwerk te maken, want zo heb ik het vroeger ook opgelost. |
|
Terug naar boven |
|
|
da bom |
Geplaatst: 14 Dec 2008 12:20 Onderwerp:
| |

|
kheb ook aoe en kheb dat ook al vaak gehad, het kan zijn dat de anders pc aoe nie trekt en zijn ping laag is, of miss staat je virus scan aan. als dat het nie is probeer nice idee  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 14 Dec 2008 12:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik speel het nog regelmatig online via gamespy, het werkt alleen niet met een party, maar iedereen op gamespy post gewoon zijn ip als hij een game aan het hosten is.
Dus wat je moet doen is gewoon je IP opzoeken, kijk bij internetconnections op het configuratie scherm, en geef hem dan je IP adres. Dan selecteren jullie allebei Internet TCP/IP connection in age of empires 2. Degene die de match create hoeft geen IP in te vullen en kan gewoon de match aanmaken. Dan moet diegene die join'd gewoon het IP invullen van de host.
Je moet wel opletten dat je firewall (en/of windows firewall) Age of empires 2 niet blokt anders werkt het nog niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Freerunnerdt |
Geplaatst: 18 Dec 2008 19:46 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|