Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
Bats schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Sjoerd van der Meer schreef:
vyrP schreef:
hey

heb via bats_nl vernomen wat ik moest doen voor te kunne joinen. heb me geregistreerd op gamed site en op consolegaming. is dit voldoende? mijn psn is "vyrP" geef me een bericht via psn. veel te ingewikkeld.

greetz

Ik heb je net uitgenodigd op CG

Sorry voor de Triple post

eey sjoerd ik heb nu een accaunt op die site en een psn accaunt
wat moet ik nu doen?
psn: samin-gta4
die site:samin00

Ik heb je geinvite, kijk bij je berichten

welkom bij de clan

ok thx ik heb net gelevelt nu kan ik een clan naam ofzo zetten moet ik daar ook wat zetten?

en bedoel je dat ik bij me berichten van psn of die site moet kijke

Hij heeft je waarschijnlijk toegevoegt op de ps3 en hij heeft je zeker weten toegevoegd op www.consolegaming.eu Daar moet je even in je INBOX kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

In een voetbal team heb je verschilende taken. Je hebt aanvallers, middenvelders, verdedigers en de keeper. Beschrijf nu hoe jij jezelf ziet als CoD WaW speler, dit is nodig om te kijken wie er wat doet. Een team met alleen maar keepers werkt natuurlijk niet.

(Je moet bij deze type's denken aan het spelen van S&D of Capture The Flag.)
Aanvaller - Rush en (bijna)altijd in de buurt van de vijandige spawn.
Middenvelder - Je beschiet vijandige spelers van een afstandje en sommige zeer ervaren snipers zijn dit ook.
Verdediger - Camper, Sniper of speler die niet rushed.
Keeper - Camper die veel in een tank zit en Jugernaut als tweede perk heeft. Hij houdt ervan om veel in hoekjes te zitten of zichzelf in te bouwen met Bouncing Betty's. Deze spelers zijn niet erg geliefd.

Ik? Ik beschouw mijzelf als Middenvelder. Ik heb veel ervaring met de sniper en met CTF ben ik diegene die vaak de vlag probeert te halen. En ja, dit kan leiden tot veel deaths xD.

Wat zijn jullie?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

middenvelder als sniper, of een semi automatic. Maar als het slecht gaat ga ik mestal rushen

En de clantag is GMD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan wel goed verdedigen van een afstand met sniper, maar ik ben volgens mij ook best wel goed in aanvallen, rushen.
Terug naar boven
vyrP BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie mezelf als aanvaller en verdediger dit gezegd vind ik het een goed initiatief van silent_sniper_K om zo onze skills verder te kunnen uitbrijden. Als we met zo een systeem werken tijdens matches dan kunnen we heel ver geraken.

Greetz

Ps voor bats: poeperolleke
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

vyrP schreef:
Ik zie mezelf als aanvaller en verdediger dit gezegd vind ik het een goed initiatief van silent_sniper_K om zo onze skills verder te kunnen uitbrijden. Als we met zo een systeem werken tijdens matches dan kunnen we heel ver geraken.

Greetz

Terug naar boven
vyrP BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Polemos mijn consoleGaming accountnaam is ook vyrP. gewoon even om te zeggen om het toe te voegen.

Greetz
Terug naar boven
Gironator BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 23:00    Onderwerp: Joinen Reageren met citaat

Yo ik moest me van je melden Polemos!! dus mijn naam op Gamed: Gironator Psn: Gironator Console Gaming: Gironator

laterzz..
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 08:58    Onderwerp: Re: Joinen Reageren met citaat

Gironator schreef:
Yo ik moest me van je melden Polemos!! dus mijn naam op Gamed: Gironator Psn: Gironator Console Gaming: Gironator

laterzz..

Is ie daar dan eindelijk?

Ik stuur je nu een invite op Console Gaming

Edit: Giro, zit je misschien al bij een andere clan op diezelfde ladder, want als ik je invite krijg ik dit bericht: Deze gebruikersnaam is al in gebruik op deze ladder
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
vyrP schreef:

Greetz

Je bedoelt Poepenolletje xD

Hehe heeft ie eindelijk gejoined.. duurde eventjes zeg. En dankje vyrP Het is inderdaad handig en daarom heb ik het ook even gevraagd.
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

PSN - 1ste type - 2de type

Silent_Sniper_K - Middenvelder - Aanvaller
Polemos_Snake - Middenvelder - Aanvaller
Bats_NL - Verdediger - Aanvaller
vyrP - Verdediger - Aanvaller
Gironator - Aanvaller - Verdediger (Dit heb ik zelf ingevuld omdat ik hem me hele leven al ken, haha )
gerwingamer - N/A
samin-gta4 - N/A
The-Sven - N/A

Acht mensen tot nu toe. Als jullie nou allemaal eventjes jullie aanmelden op consolegaming.eu dan kunnen we eindelijk is een keertje een clan war houden..
Aah kheb het gezien, 5 mensen op cg.eu. Kom man, Giro, Gerwin en Samin, even aanmelden we wachten al een aantal weken. En @ vyrP, ben je belgisch?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Silent_Sniper_K schreef:

Gironator - Aanvaller - Verdediger (Dit heb ik zelf ingevuld omdat ik hem me hele leven al ken, haha )
gerwingamer - N/A
samin-gta4 - N/A
The-Sven - N/A

Acht mensen tot nu toe. Als jullie nou allemaal eventjes jullie aanmelden op consolegaming.eu dan kunnen we eindelijk is een keertje een clan war houden..
Aah kheb het gezien, 5 mensen op cg.eu. Kom man, Giro, Gerwin en Samin, even aanmelden we wachten al een aantal weken. En @ vyrP, ben je belgisch?

Ik kan Giro op CG niet inviten, dan krijg ik het volgende bericht: Deze gebruikersnaam is al in gebruik op deze ladder
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik hem heb doe ik ook mee
Duurt misschien wel even, maar toch

Mijn psn-naam is: Dyllann

Origineel he?
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb geaccepteerd!

en ik ben eigelijk meer aanvaller maar ik vind al die spelletjes niet echt leuk

ik vind team deathmatch en deathmatch leuk.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat komt nog wel
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 13 Dec 2008 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat komt nog wel

Haha inderdaad . Je vind dat nu alleen leuk omdat de meeste 'beginnende' spelers dat ook doen. Daardoor ga je niet de hele tijd dood. Als je beter wordt dat haal je daar zo hoge scores dat je makkelijk de andere 2 games ook kan doen zonder de hele tijd dood te gaan.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Dec 2008 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Silent_Sniper_K schreef:
Dat komt nog wel

Haha inderdaad . Je vind dat nu alleen leuk omdat de meeste 'beginnende' spelers dat ook doen. Daardoor ga je niet de hele tijd dood. Als je beter wordt dat haal je daar zo hoge scores dat je makkelijk de andere 2 games ook kan doen zonder de hele tijd dood te gaan.

ja misschien wel maar vaak spelen er ook mensen van lvl 60 enzo dat is toch wel hoog?
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 13 Dec 2008 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe bedoel je spelen die?

In deze clan zitten mensen die al 2 keer lvl 65 zijn geweest dus jah, das aardig lang. En in elke game mode kan je mensen van 1 - 65 tegen komen. Behalve in boot camp en veteran.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Silent_Sniper_K schreef:
Hoe bedoel je spelen die?

In deze clan zitten mensen die al 2 keer lvl 65 zijn geweest dus jah, das aardig lang. En in elke game mode kan je mensen van 1 - 65 tegen komen. Behalve in boot camp en veteran.

wat gebeurt er eigelijk nadat je lvl 65 hebt bereikt dan ben je toch klaar?
en waarom niet in verteran o.0
Terug naar boven
vyrP BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Silent_Sniper_K schreef:

gerwingamer - N/A
samin-gta4 - N/A
The-Sven - N/A

idd ik ben van België, ik hoop dat dit niet erg is voor clan. Ik versta jullie duidelijk en ik denk dat jullie mij ook verstaan verstaan.

Greetz
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat

wij zijn ook de clan van de belgische na-apers van gamed, kijk maar op Gamed.be :p

EDIT: Hee WTF ze zijn opgehouden met de copyright schending
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 14 Dec 2008 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha

@ samin: Bij level 65 krijg je de optie om in prestige te gaan. Dan begin je weer bij level 1 en moet je weer naar 65 spelen. Zo heb je 10 verschillende prestiges. Je kan ook gewoon level 65 blijven.
Veteran en boot camp hebben alleen spelers van
boot camp lvl 1 - 8.
veteran lvl 29 - 65, mensen met prestiges lvl 1 - 65.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 15 Dec 2008 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Silent_Sniper_K schreef:
Haha

@ samin: Bij level 65 krijg je de optie om in prestige te gaan. Dan begin je weer bij level 1 en moet je weer naar 65 spelen. Zo heb je 10 verschillende prestiges. Je kan ook gewoon level 65 blijven.
Veteran en boot camp hebben alleen spelers van
boot camp lvl 1 - 8.
veteran lvl 29 - 65, mensen met prestiges lvl 1 - 65.

oke bedankt maar wat zijn prestige?
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 15 Dec 2008 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuw tekentje en je bent dan weer lvl 1. Al je wapens en sets ben je kwijt maar je krijgt bij sommige prestige levels een extra create a class. je behoud alleen je leaderboards.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 15 Dec 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Silent_Sniper_K schreef:
Nieuw tekentje en je bent dan weer lvl 1. Al je wapens en sets ben je kwijt maar je krijgt bij sommige prestige levels een extra create a class. je behoud alleen je leaderboards.

pfff daar heb je lekker veel aan zeg.
hoe deden ze dat bij cod4?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

Ga naar: