Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Dutch schreef:
Lawliet schreef:
Dat spookt ook in mijn hoofd maar het belangrijkste is zo lang het maar origineel is, classic! Zo als wat Capcom deed met Mega Man 9. Of als Mario, die houd ook altijd zijn charme en stijl. Als ik bij Sonic Team zou werken zal er alleen maar top games komen van Sonic.

Dan ga ik mee.

Sonic mooie tijd, 2D en lekker hard rennen. Ze hebben het helaas totaal verpest.

Dat is onzin wat je zegt, jullie moeten is niet zo negatief doen over Sonic Unleashed hij doet wat jullie willen:

- Hard rennen
- 2.5D
- Goede controles
- Niet van die glitches en lange laadtijden

En op de Hubworld zijken is overdreven, ok ze zijn onnodig maar je bent er binnen 10 seconden doorheen. De Werehog kan ik wel begrijpen, maar het is op zijn minst SPEELBAAR. En zijken dat Sonic levels kort is onzin, waren ze vroeger zo lang dan? Nu doe je er 4/5 minuten over als je het level goed kent. Vroeger 30/40 seconden. Dat de werehog levels langer zijn was al vanaf de aankondiging duidelijk lijkt me, dat beest gaat geen 300kmh je hoeft een paar keer op X of Y te drukken en je bent door het level heen met nog wat redelijke platforming erbij.

http://nl.youtube.com/watch?v=z5rNs2FdEHs Ik ben het eens met zijn review vooral het laatste stuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Sonic Unleashed lijkt mij ook een leuke Sonic game alleen de Werehog en de Hub wereld's lijken me erg vervelend. Sonic= fun Wherehog=fail. Ik ga Sonic Unleashed zeker halen als het rond de 30 euro is voor de Xbox 360. Kom maar liever met Sonic Advance 4 want de Advance serie blijft het sterkst bij de originele games.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het maar vaag hoor, op de handheld kunnen ze het nog steeds maar op de consoles lukt het steeds net niet. En dan met een excuus komen dat het anders 2/3 uur duurt is bullcrap. Als ze de main story 3/4 uur maken per character en je hebt 4 characters zoals Sonic, Knuckles, Tails & Shadow heb je een redelijk lange game. Soort van Sonic Adventure 3.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ze bang zijn dat mensen niet zo snel meer een 2D game zouden halen voor een console als de PS3, Xbox 360 en de Wii. Ik denk dat Sega moet gaan rondzoeken op wat forums van fans van de serie.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Dec 2008 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk ook dat ze dat hebben gedaan, maar niet genoeg. Het grote probleem met de Werehog is dat er geen snelheid inzit, de game scoort dus gemiddeld een 7, bij de freerecordshop was de Wii versie al uitverkocht en al mijn vrienden vinden het vet. Ik denk dat de game wel de miljoen zal halen.

Ik denk dat Sonic and the black night het beter zal doen, ik vond de secret rings echt vet maar het was soms wel moeilijk. Ik heb niet zoveel problemen met dat zwaard, nieuwe gameplay is altijd welkom zolang hij zijn snelheid maar behoud.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Feb 2009 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een leuke rant gevonden over Kingdom Hearts hij is niet van mij maar het leek me wel de moeite waard om hem te posten:

http://www.youtube.com/watch?v=wM4RJj3B0rs&feature=channel_page
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: