Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 19 Apr 2008 01:10 Onderwerp:
| |

|
krijgt maar een 80 van de PU... redelijk schokkend :p |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 19 Apr 2008 10:17 Onderwerp:
| |

|
Het gemiddelde op Gamerankings staat op 82.6 dus 80 is gewoon normaal, hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 19 Apr 2008 11:00 Onderwerp:
| |

|
Ja, maar lees jij de PU wel? Jurjen hanteert andere maatstaffen en zijn scores voor Nintendo spellen liggen vaak (niet altijd) hoger dan de gemiddelde cijfers online. Het feit dat hij deze keer "maar" 80 geeft (ook al is dat zeker niet slecht), zegt in mijn insziens genoeg dat het geen topper is. Ik wou hiervoor de Wii halen, maar als ik de score zie van de PU, maar ook algemeen op het internet, heb ik besloten toch maar even te wachten. Met dat geld mezelf maar een PSP gekocht... |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 19 Apr 2008 11:48 Onderwerp:
| |

|
Alleen voor Mario Kart een Wii kopen? Er zijn ook andere toppers zo als Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl en Metroid Prime. Uiteindelijk gaat het erom of jij Mario Kart leuk vind persoonlijk ik wel want ik heb elke Mario Kart to date. Plus deze Mario Kart kan je ook eens online knallen dat spel blijft dus eeuwig houdbaar 80% is een redelijke score als op internet iedereen een 60% geeft kan ik begrijpen om het spel te laten liggen.
Maar heb Mario Kart Wii nog steeds niet... overal uitverkocht
PU is een leuk blad maar ben soms niet eens met hun mening zo als Jan met zijn 100% voor AC en Jurjen met zijn 100% voor Mario Galaxy terwijl het niet hellemaal perfect is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mr. Meth |
Geplaatst: 19 Apr 2008 22:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik ben zelf een vrij kritische gamer en overweeg elke game aankoop intensief( ja ja een muntjes melker) maar Mario Kart heb ik direct binnen gehaald afgelopen weekend en laat ik zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb.
De gameplay is als vanouds verslavend, de 'feel', het uiterlijk en noem het maar op alles is top kwaliteit. De nieuwe besturing, de Wii Wheel, is in het eerste uur een flop, na 3 uur is het een aardig middel en daarna wordt het een top ding. Ik gebruik hem nu exclusief voor al mijn races en ik moet zeggen dat hij nergens voor onderdoet. Sterker nog; ik vind dat hij de andere controllers overstijgt en dan vooral op het gebied van plezier. Dit is een game die je nog jaren speelt.
Online lukt ook heel erg lekker, snel een race te vinden en zeer gebruiksvriendelijk. Het enige jammere is dat ik heel sporadisch niet boven de 8 spelers uitkom met als absolute dieptepunt een 'VS' match waar ik slechts één tegenstander had.
Bijgevoegd mijn MkWii FC: 0216-1023-6511.
Laat uw Fc ook achter, dan racen we een keer. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 20 Apr 2008 12:45 Onderwerp:
| |

|
Mr. Meth schreef: | Ik ben zelf een vrij kritische gamer en overweeg elke game aankoop intensief( ja ja een muntjes melker) maar Mario Kart heb ik direct binnen gehaald afgelopen weekend en laat ik zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb.
De gameplay is als vanouds verslavend, de 'feel', het uiterlijk en noem het maar op alles is top kwaliteit. De nieuwe besturing, de Wii Wheel, is in het eerste uur een flop, na 3 uur is het een aardig middel en daarna wordt het een top ding. Ik gebruik hem nu exclusief voor al mijn races en ik moet zeggen dat hij nergens voor onderdoet. Sterker nog; ik vind dat hij de andere controllers overstijgt en dan vooral op het gebied van plezier. Dit is een game die je nog jaren speelt.
Online lukt ook heel erg lekker, snel een race te vinden en zeer gebruiksvriendelijk. Het enige jammere is dat ik heel sporadisch niet boven de 8 spelers uitkom met als absolute dieptepunt een 'VS' match waar ik slechts één tegenstander had.
add me dan ook even. ik add jou ook.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 20 Apr 2008 16:54 Onderwerp:
| |

|
Mr. Meth schreef: | Ik ben zelf een vrij kritische gamer en overweeg elke game aankoop intensief( ja ja een muntjes melker) maar Mario Kart heb ik direct binnen gehaald afgelopen weekend en laat ik zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb.
mmkay... ik weet dan waarvoor ik moet beginnen sparen  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaStEr_E1 |
Geplaatst: 29 Apr 2008 18:43 Onderwerp:
| |

|
En zijn jullie er nog allemaal een beetje blij mee? Met mario kart? Ik krijg hem waarschijnelijk vrijdag, ben benieuwd.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nodi |
Geplaatst: 16 Mei 2008 20:56 Onderwerp:
| |
|
Waar kan ik de friend codes van Mario Kart vinden? |
|
Terug naar boven |
|
|
Wouter Berkouwer |
Geplaatst: 18 Mei 2008 23:38 Onderwerp:
| |

|
Naast GTA IV speel ik ook Mario Kart bijzonder veel de laatste tijd! En dan vooral de multiplayer met vrienden thuis op de bank en online. Het online gedeelte in de game vind ik bijzonder goed werken. Geen lag, geen lange wachttijden en het draait allemaal erg lekker. Een hele positieve eerste ervaring met de Wii online. Hoop dat er nog meer Wii games een online mode zullen krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stormbreaker |
Geplaatst: 21 Mei 2008 16:55 Onderwerp:
| |
|
Erg vet! Online dan, als je niet online kan is het (helaas) amper de moeite waard te kopen. Ohja, nu ik toch een bericht typ, doe ook even mee aan het Gamed Mario Kart Wii toernooi.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 21 Mei 2008 17:34 Onderwerp:
| |

|
Echt waar ik word hellemaal schijt ziek van bol.com 4 weken geleden bestelt en nog steeds niet verzonden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Jun 2008 21:40 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Jun 2008 21:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
N-Sortin |
Geplaatst: 23 Okt 2008 21:16 Onderwerp:
| |

|
Ik heb Mario Kart Wii het zat zo
Ik ging met intertoys ik wist niet dat het in het wielpakket zat
Ja en nu had ik het het spel is een aangename verassing
En eerst met gamecube controler maar toch Wii wil see sontroler het was wennen ik krijg sperpijn later niet toen is het veel leuker
En het wheel is inderdad te moeilijkjes zullen we maar zeggen
Maar zoal Lid Mr. Meth aanhaald wennen is van korte duur maar het proberen is van langere duur want moeite is lastig
Ik heb ook de wii controler getest en nu vind ik de controler veel leuker dan de doorsnee.
Een + omdat ik erg mag genieten van deze racegame op de beginne moest ik wennen, dus eerst speelde ik met de gewone gamecube controller en later met de Wii wat veel leuker is!!! En de verassende Mirror Mode is ook eh ja : Verrasend + dus of dus + en mario kart Wii krijgt een kus.  |
|
Terug naar boven |
|
|
willem_liu |
Geplaatst: 12 Dec 2008 10:23 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Dec 2008 00:03 Onderwerp:
| |

|
Zijn er mensen geintereseerd om binnekort wat te racen met elkaar net zoals we altijd strijden bij Brawl? |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 28 Dec 2008 19:07 Onderwerp:
| |

|
Hmm-hmm, is goed.. Kan alleen eigenlijk donderdag, vrijdag of zaterdag ochtend.
Ben sinds kort trouwens gaan rijden met het Wheel, en vind het zelf echt fantastisch! Gewoon oefenen.. Denk ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
da bom |
Geplaatst: 28 Dec 2008 19:13 Onderwerp:
| |

|
leuk, en je hebt hier veel minder last van lag iig |
|
Terug naar boven |
|