Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
sebake41 BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 15:28    Onderwerp: Xbox 360 Backward Compatability Reageren met citaat

Nou,ik heb een klein vraagje over de 360.

Ik ga er een van de dagen een nieuwe halen,maar ik wil ook mijn Xbox games op de 360 spelen,want men originele Xbox heb ik verkocht.

Nu,heb ik op Google gezocht en heb ik dit: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm#disc gevonden. Je download een RAR bestandje,zet het op CD en je installeert het op je 360.Maar dit bestandje dateert van vorig jaar.
Als ik nu dan online ga met me 360 en er komt een update,van bv NXE, is mijn BC dan verdwenen?

Anders haal ik men originele Xbox wel trug want ik vindt het aanbod van Xbox Orginals wat weinig....+ sommige games heb ik al op DVD.

Kunnen jullie me helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je op Xbox Live gaat en je doet er een Xbox game in die in die lijst staat downloadt ie automatisch de juiste patch, niks aan de hand dus. Dat rar bestandje is alleen voor mensen die hun 360 niet met internet verbinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sebake41 BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

dus de Xbox 360 is BC?
Elk spel dat in die lijst staat kan ik in men 360'tje steken en dan download de nieuwste patch gewoon?
(Want ik had ergens gelezen dat MS BC niet meer ondersteunde=> daarom dat ze Xbox Orginals hebben gelanceerd,dacht ik....)
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt ze spelen.

De originals zijn voor degenen die toen de kans niet gehad hebben om het spel te kopen

Bijvoorbeeld je koopt fable 2 en wilt deel 1 ook wel eens proberen.
Als je hem nergens vindt kun je hem dan afhalen.
Terug naar boven
sebake41 BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok,bedankt iedereen voor de info !
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

btw heb mijn oude xbox360 aan kenissen verkocht door ban...
maar die is omgebouwd..

weet iemand ook of je dan ook oude gebrande spellen kan spelen op je 360? of heb je daar dus perse xbox live voor nodig (of moet je zon bestandje downloaden)

k my bad...

Laatst aangepast door eehbiertje op 16 Dec 2008 13:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

eehbiertje schreef:
weet iemand ook of je dan ook oude gebrande spellen kan spelen op je 360? of heb je daar dus perse xbox live voor nodig (of moet je zon bestandje downloaden)

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=2990
Goed doorlezen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: