Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

in mijn ogen dit:

xbl:
-snellere downloads
-beter online
-alles werkt beter en is sneller

psn:
-gratis
-home
-live with playstation
-veel updates (ja rene ze proberen de niveau van xbl te halen )
-volgens sony nog veel nieuws

ik zou zelf kiezen voor psn omdat ik gewoon niet het geld heb voor elke maan 5euro en de psn is gratis en sommigen zeggen dat de xbox goedkoper is maar na een bepaalde tijd heb je evenveel betaalt door xbl

(per jaar 60 euro volgens mij dus reken maar uit)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

het niveau/het psn
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik vraag me trouwens altijd af hoe XBL sneller kan zijn? Ik max mijn lijn met downloads op het PSN. Zijn PS3 downloads trager in Nederland of jullie lijnen simpelweg zo goed?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk zelf PSN langzamer, ik download 1 gig in 15 minuten op Live en 30 minuten op PSN
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn downloads gaan veel sneller dan de PS3 maar de PS3 vind ik persoonlijk niet langzaam. Snel maar niet zo snel als de 360. Hangt natuurlijk van af hoe zwaar het bestand is want ik download het meest demo's.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik vraag me trouwens altijd af hoe XBL sneller kan zijn? Ik max mijn lijn met downloads op het PSN. Zijn PS3 downloads trager in Nederland of jullie lijnen simpelweg zo goed?

Niet alleen download het trager, updates op PS3 zijn echt hartstikke langzaam bij mij toch.

Anyway anders is het wel een goede strategie van MS; Als PSN nu betalend zou zijn laten we zeggen ook 60 Euro per jaar zou Sony de PS3 een korting kunnen geven van 60 Euro. Ik denk dat het Sony dan na een bepaalde tijd meer zal opleveren;

Meer consoles die verkocht worden => Meer software die verkocht worden...
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Joni Philips schreef:

Niet alleen download het trager, updates op PS3 zijn echt hartstikke langzaam bij mij toch.

Anyway anders is het wel een goede strategie van MS; Als PSN nu betalend zou zijn laten we zeggen ook 60 Euro per jaar zou Sony de PS3 een korting kunnen geven van 60 Euro. Ik denk dat het Sony dan na een bepaalde tijd meer zal opleveren;

na 1 jaar het zelfde prijs : 400 euro

maar na 2 jaar 460 euro dus toch maakt de koper verlies
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Dec 2008 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
konnichiwa schreef:
Joni Philips schreef:

na 1 jaar het zelfde prijs : 400 euro

maar na 2 jaar 460 euro dus toch maakt de koper verlies

Winst voor Sony dus =p. Maar mensen die nu een X360 halen voor 150 zeggen niet dat hij eigenlijk 210 Euro koste ^^'.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Dec 2008 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand die weet wat er aan de hand is met Xbox live marketplace?
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

nu op deze ogenblik (in Belgie dan)...ik vind dat xboxlive gratis moet zijn, omdat ze niet de service geven die we moeten krijgen. In Belgie hadden we in het begin enkel een probleem met franse reclametektsten, nu is dit na de nxe update verergerd, alles wat met marketplace te maken heeft is nu in het frans...ik heb ook de ps3, en daar is alles mooi in het nederlands, ja alles, en het is gratis...verder zie ik hier dingen opgesomd waar psn in het begin problemen mee had, maar ondertussen zijn die grotendeels opgelost, dat is service...xboxlive daarentegen, (in belgie) al sinds de launch een probleem met de franse taal en is nog steeds niet opgelost, en daar moeten wij voor betalen? ik weet 1 ding, mijn gold loopt tot juni 2009 en is dat probleem dan niet opgelost, dan denk ik dat ik me meer ga bezighouden met de ps3...(zoals verschillende andere in mijn friendslist nu van plan zijn als hun gold afloopt...)ik heb een voorkeur voor de 360 maar als ze me als consument zo behandelen dan zien ze niks meer...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Buiten Fable 2 zie ik voorlopig geen reden om terug naar mijn 360 te rennen. Maar F2 is dan ook wél een erg goede reden.

Iig, zelf heb ik nog niet eens meer mijn 360 kunnen aanzetten sinds de NXE dus moet hem zelf nog testen. Ondertussen heb ik wel het PSN eens wat gebruikt en ben er al optimistischer over dan in het begin.

Het is inderdaad een verheerlijking om de beschikbare producten in het Nederlands te kunnen zien/lezen, dat Frans gedoe op de 360 maakte me compleet gek op den duur.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 09 Dec 2008 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Maak een nieuw account en zet je landsinstellingen "Nederland"
Zelf als Belg, ik heb het goed ingevuld ja, heb ik nergens last van
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 02:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is het hem nu juist, het is simpel dat wel, idd een nieuwe gamertag aanmaken, maar ondetussen hebben we al achievements, arcadegames, themas, gamerpictures, dlc...friendslist, en een gold abo...nu dit kost geld...en bij microsoft komen ze niet over de brug met een soort refund voor de gedupeerden
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 07:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Start een rechtszaak, dit is wsl in overtreding met de Belgische taalwetgeving.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Ja goed plan, een soort van samenkomst va alle gedupeerde want een rechtzaak kost ook geld.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

JasperCLA schreef:
Joni Philips schreef:

Ja goed plan, een soort van samenkomst va alle gedupeerde want een rechtzaak kost ook geld.
Nee, je kunt de kosten terugeisen van de veroordeelde.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Dec 2008 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je wint...

EDIT: contacteer de mensen van Volt op één. En dan zul je wel resultaat krijgen maar dan zul je wel heel wat moed bij elkaar moeten zoeken
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 11 Dec 2008 02:21    Onderwerp: Reageren met citaat

man man man, eindelijk! na 3 jaar, is dit netelig probleem opgelost...het was een bug op xbox.com, ze hebben het uiteindlijk uit de wereld kunnen helpen, franse taal is weg...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: