| Auteur |
Bericht |
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 05 Dec 2008 20:17 Onderwerp: Micro SD kaart word niet gelezen? probleempje
| |

|
Hallo
Ik heb een micro SD kaart, en heb deze al heel lang. Ik heb nu net een probleempje gekregen waarbij mijn PC hem niet oppikt.
Ik duw hem in de adapter (USB stick dinges met zo'n micro SD gleuf) en zie bij deze computer en op mijn desktop door samurize) dat hij erin zit, echter, na ongeveer 1 seconde verdwijnt hij gewoon en is het een lege stick volgens windows.
Dit is de eerste keer dat me dit is overkomen, en, illegaal als ik kan zijn heb ik em in mijn DS flashcard gepropt en gecheckt of die em wel las, en dat deed ie gewoon...
Help? Ik heb er muziek en werkstukken opstaan...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Dec 2008 20:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Heb je hem de laatste keer veilig verwijderd? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 05 Dec 2008 20:24 Onderwerp:
| |

|
Nee, en dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan en ook nog nooit problemen mee gehad. Het enige wat ervan open stond was de map zelf in explorer.
Dit heeft me echt nog nooit problemen opgeleverd.
Trouwens, wat me nu opvalt is dat hij de kaart niet meer oppakt wanneer het automatisch afspelen scan scherm ding pleite is. dan verdwijnt de naam van de Micro SD en word het gewoon verwisselbare schijf.
Als ik snel ben en tijdens het automatisch afspelen de map open laat hij me ook gewoon zien wat erin staat.
Ik ben nu bezig te zoeken waar ik die automatisch afspeel functie uit kan zetten om te kijken of er iets opstaat ofzo waardoor hij gaat flippen.
EDIT:
Oke what the fuck? ik heb automatisch afspelen uitgezet en nu doet hij weer normaal... Even leeghalen en shit er weer opzetten, misschien nog even formatteren.
EDIT 2:
Aargh! Ik kan gewoon zien wat erin zit, maar kopiëren ofzo lukt niet, dan zegt ie dat ie niks van de bronschijf kan vinden enzo. What the fuck is hier aan de hand!?!
EDIT 3:
af en toe kan ik dingen kopiëren, maar grotere mappen/bestanden (bijvoorbeeld eentje van 100mb...) wil die maar NIET kopiëren. Dit word gewoon ronduit irritant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
|