Speel jij Guild Wars? |
Ja, elke dag nog |
|
0% |
[ 0 ] |
Ja, soms nog |
|
50% |
[ 3 ] |
Nee, ik heb het gespeeld |
|
50% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 6 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Nibor |
Geplaatst: 29 Nov 2008 13:23 Onderwerp: Guild Wars, wel of niet doen?
| |
|
Hallo, ik heb even de laatste tijd de game ArchLord gespeeld maar ik was er vrij snel op uitgekeken vanwege gebrek aan variatie en eentonige wereld en vooral veel te weinig items.
Ik wil graag een MMO spelen die online en gratis is, dus kwam ik uit bij Guild Wars.
Ik zou graag van de kenners willen weten of de game leuk is en de moeite waard of dat het weggegooid geld is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bekos |
Geplaatst: 29 Nov 2008 14:14 Onderwerp:
| |

|
Hoi
Ik heb lange tijd GW gespeeld en het is zeker de moeite waard. In totaal heb ik het ongeveer 2000 uur gespeeld. Er zit zeker voldoende variatie in aangezien elke klasse (warrior-assassin-dervish-...) een andere speelervaring heeft. Daarnaast is er binnen de klassen zelf ook veel variatie mogelijk. Je ben namelijk beperkt tot 8 skills van de honderden skills die je bezit. Ook de omgevingen bieden veel variatie.
Ik ben een jaar geleden gestopt met Guild Wars omdat er iets mis was met mijn pc waardoor GW telkens uitviel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nibor |
Geplaatst: 29 Nov 2008 14:37 Onderwerp:
| |
|
Ok, ik hoorde wel dat je met maximaal 8 personen maar buiten de stad kan treden.
klopt dit of is dit inmiddels veranderd want anders is het best wel leeg toch? |
|
Terug naar boven |
|
|
Bekos |
Geplaatst: 29 Nov 2008 15:42 Onderwerp:
| |

|
Dit klopt. In een stad vorm je je groepje waarna je samen de rest van de wereld intrekt. In de rest van de wereld kom je dus enkel vijanden en npc's tegen maar geen andere spelers. Er zijn volgens mij ook een paar plaatsen waar je met meer dan 8 man naar buiten kan maar dat weet ik niet precies. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|