Auteur |
Bericht |
|
FloriX |
Geplaatst: 28 Nov 2008 22:28 Onderwerp: Postgedrag nieuw lid
| |

|
Gewoon een simpel vraagje:
Is het nou echt nodig dat Enigmatic Soldier bij letterlijk ELK nieuwtje wat post, en vervolgens gaat vertellen hoe hoog zijn niveau wel niet is?
Je niveau is een handige referentie naar:
A: Hoe actief je bent
B: Hoe lang je al op de site bent
Natuurlijk mag je posten wat je wil, maar om nou bij elk berichtje iets nutteloos te melden om je niveau op te krikken is onnodig.
Als je dit leest, stop er aub mee, het is nergens voor nodig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 28 Nov 2008 22:29 Onderwerp:
| |

|
Huh, waarom een heel topic aanmaken als je ook gewoon een PM kunt sturen? Dan is hij niet de enige die om aandacht vraagt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Nov 2008 22:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Op ieder nieuwtje reageren is natuurlijk geen misdaad, zolang zijn postings maar gepast zijn. Of dit het geval is weet ik niet, ik heb het niet in de gaten gehouden, maar een PM naar zijn persoon zou in ieder geval netter zijn dan er meteen een heel topic voor te openen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 28 Nov 2008 22:52 Onderwerp:
| |

|
Snapt trouwens iemand deze reactie van hem of misschien kan die hem zelf uitleggen:
Gast (82.171.61.xxx) op 28-11-2008 om 15:35
Niks is gefixd ik zat nog gisteren te spelen en ik kreeg die update gisteren al en ik moet zeggen
SAME SHI*
Enigmatic Soldier op 28-11-2008 om 15:45 [Niv: 8 / Exp: 396]
@ Gast (82.171.61.xxx)
Ben jij toevallig geen Killzone fan?
Hoe komt die daar in hemelsnaam bij?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 28 Nov 2008 23:11 Onderwerp:
| |

|
Lol het is wel lachen geblazen met hem en hij is er net.
Zo heeft Joni nog wat concurentie als hij dit een aantal maanden weet vast te houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Nov 2008 10:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik kan me voorstellen dat je dat vind, FloriX, hij heeft inderdaad bijvoorbeeld in die post van 2 Gratis games bij de PS3 vier of vijf keer gepost, als ik me niet vergis, en 1 van die posts is inderdaad: Vet, ik ben level 3, hoor ik nu bij de pro's? , oid.
EDIT: Geen 4 of 5 keer, 8 keer O.o
Maar ik heb niet zo heel veel last van hem, ik denk trouwens wel dat hij al een tijdje gast was op deze site, weet niet waarom. Hij lijkt redelijk vertrouwd met deze site, maar ik kan me ook vergissen.
Het lijkt me iig niet helemaal nodig om hier een topic voor aan te maken, hoewel op deze site PMs niet vaak gelezen worden omdat er geen Notificaties voor worden gegeven. Perhaps iets voor de nieuwe versie jongens?
Laatst aangepast door GekooktEi op 29 Nov 2008 13:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Nov 2008 10:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
GekooktEi schreef: | Het lijkt me iig niet helemaal nodig om hier een topic voor aan te maken, hoewel op deze site PMs niet vaak gelezen worden omdat er geen Notificaties voor worden gegeven. Perhaps iets voor de nieuwe versie jongens? | Bij V4 wordt dat idd opgelost, maar die notificaties kunnen effectief worden ingeschakeld via het Admin CP. Rene en ik zien onze PMs. En GekooktEi, je bent zeer oplettend |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 29 Nov 2008 11:28 Onderwerp:
| |

|
Enigmatic Soldier schreef: | LOL |
Wat hij zegt |
|
Terug naar boven |