Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 21 Nov 2008 19:18    Onderwerp: [PS3]COD:WAW Gamed Clan Reageren met citaat

De nieuwe Call of duty is uit, dus dat betekend weer nieuwe mogelijkheden voor een clan. Bats en ik willen dan ook hier op Gamed een clan starten.

De clan is open voor iedereen die COD:WAW op de ps3 hebben. We gaan tevens clanwars doen via ConsoleGaming.eu. Ik heb daar al de clan aangemaakt in de COD:WAW ladders.

Inschrijven

Je kan je inschrijven door je een aantal dingen te doen, je zal hier ook een ConsoleGaming.eu account moeten hebben zodat we je daar kunnen toevoegen.
Ten eerste moet je je PSN geven, voor de Friendlist.
Daarnaast geef je je ConsoleGaming-ID zodat je ook echt met clanwars mee kan spelen.
En als laatste je clantag natuurlijk veranderen in [GMD]

Clan-Members
    Gamed-ID - PSN - ConsoleGaming ID
    Sjoerd van der Meer - Polemos_Snake - Polemos_Snake
    Bats - Bats_NL - Bats_NL
    gerwingamer - gerwingamer - gerwingamer
    Silent_Sniper_K - Silent_Sniper_K - Silent_Sniper_K
    The-Sven - The-Sven - The-Sven
    vyrP - vyrP
    no-ps3-no-living - samin-gta4 - samin00
    Gironator - Gironator - Gironator
    gnauf - gnauf - gnauf

Ik hoop dat er hier interesse voor is en dat we even laten zien wie hier de beste zijn, wij op Gamed dus!

Laatste Updates:
geen

Laatst aangepast door Sjoerd van der Meer op 18 Dec 2008 18:50; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 21 Nov 2008 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik wil em ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bekos BerichtGeplaatst: 21 Nov 2008 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Op zich lijkt de clan wel leuk maar ik heb helaas geen tijd om veel te gamen. Mijn niveau is dan ook niet super goed (K/D: 1.2).
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Bekos schreef:
Op zich lijkt de clan wel leuk maar ik heb helaas geen tijd om veel te gamen. Mijn niveau is dan ook niet super goed (K/D: 1.2).

Je hoeft niet lang te game'n zolang je maar kan op een avond, voor een clanwar of iets dergelijks. En je hebt een positieve K/D dat betekend dat je al beter bent dan de gemiddelde speler
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Bekos schreef:

kom zeg, we gaan echt niet mensen beoordelen op hun K/D, het gaat er toch om dat we samen plezier hebben?

Ik heb op CG nog geen invite gekregen Sjoerd, had je die niet gisteren al gestuurd? Ik zie wel
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 22 Nov 2008 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was een beetje lui, nog niet gedaan :p, te veel met de competitie bezig. iig ik ga denk morgen, of vanaaf de invite sturen
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd, een vriend van me wil ook graag bij de clan maar is te lui om een account aan te maken, anyway op op CG.eu heet hij Gironator dus...
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Owhja, ik ken hem, zeg maar dat hij zich moet aanmelden op gamed.nl, het is niet voor niets de gamed clan . iig, hier komen ook updates voor clanwars.

En bats ik heb je een invite gestuurd op CG
Terug naar boven
gerwingamer BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

hey ik kan hier dus aanvragen om in de clan te komen??
ik snap er net veel van maar ik heb hier een account gemaakt en op ConsoleGaming.eu.
wat nu??
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:24    Onderwerp: Joinennnnenenene Reageren met citaat

Yo gasten, Ik kom eve kijken en kwil wel eens gamen met GMD
Kben een goede vriend van Bats_NL en ik kom samen met Gironator joinen.. moet ie wel ff een account aanmaken .

Beter gaan we wel af en toe CTF doen man das faking vet.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Okey, wat zijn jullie namen op consolegaming.eu dan kan ik jullie een invite sturen

En als jullie een beetje helpen met NL mensen uitnodigen voor de clan, kunnen we als we minstens 6 man hebben, Clan Wars spelen tegen andere clans op ConsoleGaming.eu

Laatst aangepast door Sjoerd van der Meer op 28 Nov 2008 18:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Trouwens, Als mensen een capture card of iets dergelijks hebben en wat games kunnen opnemen kunnen ze die naar mij sturen en ik edit ze met Sony Vegas, Ik heb ervaring en heel veel mensen zeggen dat ik er goed mee ben (lol ) dus uhm.. ja. Kunnen we als ik het een beetje een lauwe clan vind wel iets van een promotie vid maken en dan zet ik em op youtube.
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:
Okey, wat zijn jullie namen op consolegaming.eu dan kan ik jullie een invite sturen

Uhm nou Gironator is een vriend van me maar hij doet het wel zelf kwou alleen eve zeggen dat hij ook wel joint en kheb geen account op die site maar me PSN is me naam
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze clan is beginnend, maar als we eenmaal een beetje lopen dan gaat het lekker, en kan dit een van de betere NL clans worden.

Je moet even een account maken op ConsoleGaming.EU want dan kunnen we straks ClanWars spelen.

Check ook meteen de competitie, Free For All.
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:
Deze clan is beginnend, maar als we eenmaal een beetje lopen dan gaat het lekker, en kan dit een van de betere NL clans worden.

Je moet even een account maken op ConsoleGaming.EU want dan kunnen we straks ClanWars spelen.

Check ook meteen de competitie, Free For All.

Alright..
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

sjoerd wat is jou account dan kan ik je ff invullen bij de registratie
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Polemos_Snake

Check de beginpost maar, en nog iets, ze zijn hier niet zo blij als je een dubbelpost maakt
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaah jij bent het polemos! Snipere in dome lol we hebben elkaar al geadd op psn
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kan je avatar kleiner? max 120*120
Terug naar boven
Silent_Sniper_K BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Ik was er al mee bezig maar kheb wat probleempjes.. Ik verander hem zo snel mogelijk.
Terug naar boven
The-Sven BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 21:49    Onderwerp: Re: [PS3]COD:WAW Gamed Clan Reageren met citaat

He!
ik ben ook in de clan GMD maar verder snap ik er niet echt veel van en hoe ik me moet aanmelden voor die clan kan iemand me vertellen hoe dat moet??
Terug naar boven
The-Sven BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 21:59    Onderwerp: Re: [PS3]COD:WAW Gamed Clan Reageren met citaat

hallo
ik heb me ook al aangemeld op consologaming.eu zit ik nu officieel in de clan?

The-Sven
voeg me gerust toe op ps3 mijn psn is ook
The-Sven
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Tsss.. Die van Sjoerd Van Der Meer is 128x128, schande
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 28 Nov 2008 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Citaat:

Tsss.. Die van Sjoerd Van Der Meer is 128x128, schande

lol, lekker on-topic.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 29 Nov 2008 08:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom denk je anders dat ik niks zeg over avatars , ik heb al een flinke tijd 128*128, en dat heeft de reden omdat het op de Frontpage 64*64 wordt

EDIT:

Ik heb jullie allemaal een invite gestuurd op ConsoleGaming.eu als jullie allemaal even accepteren dan zijn we bijna klaar om clanwars te spelen.
We hebben namelijk minstens 6 spelers nodig voor een wedstrijd op CG.eu

Bats ik heb je net Co-Leader gemaakt op CG.eu
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 5

Ga naar: