Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Kelzath BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kwam in een missie in chapter 8 een shocktrooper tegen met de naam "ty the immortal", maar vijanden hebben toch geen naam? hij was ook veel sterker dan de rest. Doet hij iets speciaals of is het gewoon een soort levelbaas? want ik heb er wel meerdere gezien

en chapter 7 was echt een spannend gevecht *vooral toen ik moest wachten tot de radiatoren van die gigantische tank tevoorschijn kwamen, terwijl Selvaria vrolijk je leger neerhaalde en je niets terug kon doen. Ook dat Selvaria tussen mijn mannetje en de tank in stond, en ik de laatste radiator moest vernietigen*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Kelzath schreef:
ik kwam in een missie in chapter 8 een shocktrooper tegen met de naam "ty the immortal", maar vijanden hebben toch geen naam? hij was ook veel sterker dan de rest. Doet hij iets speciaals of is het gewoon een soort levelbaas? want ik heb er wel meerdere gezien

en chapter 7 was echt een spannend gevecht *vooral toen ik moest wachten tot de radiatoren van die gigantische tank tevoorschijn kwamen, terwijl Selvaria vrolijk je leger neerhaalde en je niets terug kon doen. Ook dat Selvaria tussen mijn mannetje en de tank in stond, en ik de laatste radiator moest vernietigen*
Yep dat is soms

En ik moet zeggen als dat gevecht lukt krijg je toch echt een kick, toen ik Selvaria zag aankomen had ik echt iets van nee dat meen je toch niet die komt meevechten
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingsora schreef:
Kelzath schreef:
Yep dat is soms

maar weet je ook wat ze doen?

het is trouwens wel jammer dat de missie beoordeling alleen op snelheid wordt berust, die D-rank streak begint nu wel vervelend te worden
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Enigmatic Soldier schreef:
Mmm een van de beste jRPG's deze gen???
Zohe dat moet dan wel slecht zijn, aangezien ik deze gen geen enkele betere JRPG gezien heb dan KH 2( Wat overigens Lastgen is)

:S dan maar doorwachten.
Wat voor een verdomde vreemde uitleg is dat nu weer? :S

@Kelzath: Hangt ook af van hoeveel personages je in een gevecht verliest ^^
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Als dit niet beter is dan de andere jrpg's die al uit zijn dan hoef ik hem niet, Want Eternel Soneta, Blue Dragon en Blablabla wisten mij niet ervan te overtuigen dat ik een goede nextgen JRPG speelde, ben nu al weer bezig met 6de playthrough van KH 2. Aangezien Tales of Vesperia hier ook gaat komen ga ik voor die game.
Het is de beste RPG van deze gen... Hallo? Wakker worden
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Als dit niet beter is dan de andere jrpg's die al uit zijn dan hoef ik hem niet, Want Eternel Soneta, Blue Dragon en Blablabla wisten mij niet ervan te overtuigen dat ik een goede nextgen JRPG speelde, ben nu al weer bezig met 6de playthrough van KH 2. Aangezien Tales of Vesperia hier ook gaat komen ga ik voor die game.

dat jij een eenzijdige smaak hebt in games, hoeft niet te zeggen dat spellen slecht zijn

Citaat:
@Kelzath: Hangt ook af van hoeveel personages je in een gevecht verliest ^^

gelukkig is nog niemand van mijn team echt dood gegaan, ookal heeft de medic al heel wat heen en weer moeten rennen
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Mss haal ik deze wel, FF wat meer reviews van lezen. Als het toch iets verfrissend is met een goed verhaal haal ik het wel.

verfrissend... check
goed verhaal... check
je mist echt wat als je het niet haalt (desnoods huur je het eerst, maar ik heb nog nauwelijks gezien dat iemand ontevreden was met dit spel).
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kingdom Hearts 2 kan zich ook niet meten met RPGs als Final Fantasy 6.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja... snap je punt niet. Ben een grote fan van Kingdom Hearts, geweldige game! Maar bereikt niet het niveau van FF VII bijvoorbeeld.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil gewoon een game dat beter is dan KH2, en niet van die slappe rpg's die zich niet eens kan meten met jarenoude games zoals FF 6 tot FF 10.
De licht graphical update boeit me niet. Ik wacht eigenlijk gewoon op een JRPG wat echt lastgen weet te overtreffen, zo iets al Oblivion deed met RPG's.
Ik had verwacht dat Valkyria Chronicle weleens die game zou worden maar zoals ik in de eerste post hier al las ''een van de beste'', als het een games als Lost Oddysey, Blue Dragon niet kan overtreffen laat ik hem liggen.

Mss haal ik deze wel, FF wat meer reviews van lezen. Als het toch iets verfrissend is met een goed verhaal haal ik het wel.
Het scoort minstens 9% hoger op medan de tweede JRPG, je kan dus denk ik wel zeggen dat hij heel wat beter is dan BD of LO.

Ik vind KH2 trouwens ook GE-WEL-DIG, maar de game met Valkyria gaan vergelijken slaagt op niets. Zijn twee totaal verschillende games.

Het is eindelijk een RPG die eens iets anders doet, waar zit je trouwens Kelzath??
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Chapter negen geloof ik..
Ik heb niet veel tijd gehad om te spelen.
En ik had uncharted geleend van iemand, dus die wou ik eerst afmaken zodat die terug kon.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: