Auteur |
Bericht |
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 22 Nov 2008 18:02 Onderwerp: demo mgs 4
| |

|
heey iedereen ik heb vandaag de demo van meteal gear solid 4 gedownload en ik vind het erg leuk en misschien wil ik hem halen
MAAR ik heb gemerkt dat je eigelijk alleen maar van punt A naar B moet
zo een man in het spel zei ook je moet proberen zo min mogelijk mensen te vermoorden omdat geen van beide kanten je vijand is.
als de hele spel draait om van punt A naar B te gaan haal ik hem niet hoor kan iemand me zeggen wat voor soort missies er zijn?
PS:verder is het een praaaaaaaaaaaaachtig spel  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Nov 2008 18:12 Onderwerp:
| |

|
Ik heb MGS 4 nooit gespeeld maar zijn voorgangers wel, dus misschien klopt mijn info niet.
Je moet inderdaad van punt A naar B toe en proberen zo min mogelijk mensen te vermoorden, je kan wel iedereen vermoorden maar zo maak je het spel alleen maar moeilijker. De omgevingen zijn meestal erg groot zodat je verschillende paden kan nemen en kiezen of je sluipt of schiet. Je moet niet verwachten dat het Free-Roaming is of als Assasins Creed, mocht je echt een vet spel willen dan raad ik hem je zeker aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 22 Nov 2008 18:14 Onderwerp:
| |

|
Wat later in het spel zul je veel meer moeten doen dan van A naar B gaan, dus maak je geen zorgen  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 22 Nov 2008 18:19 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | Wat later in het spel zul je veel meer moeten doen dan van A naar B gaan, dus maak je geen zorgen  |
thx kun je misschien wat voorbeelden noemen
en wat kun je allemaal met die solid eye ?
en zal ik het nog langer willen spelen na dat ik hem heb uitgespeeld? |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 22 Nov 2008 20:11 Onderwerp:
| |
|
Nou als je hem daadwerkelijk wilt kopen dan heb ik wel een vriendenprijsje voor je. (ik woon echter wel in Limburg dus dat zal dan wel met de post moeten)
mijn email adres is b_bb@live.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 22 Nov 2008 22:07 Onderwerp:
| |

|
Hier is mijn tip:
Lees een review en gebruik google. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 23 Nov 2008 10:36 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | Matesers schreef: | Wat later in het spel zul je veel meer moeten doen dan van A naar B gaan, dus maak je geen zorgen  |
Uhm... ik wil niet spoilen natuurlijk...
Hele vette bossbattles (zoals we gewend zijn van de mgs-reeks)
Een bijzondere manier van van A naar B gaan, een manier die ik nog niet eerder in een game ben tegen gekomen.
Voor zover ik weet kun je met je solid eye alleen inzoomen en een soort van nachtvisie gebruiken. Ik ben echter nog niet zo ver. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Nov 2008 12:53 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | no-ps3-no-living schreef: | Matesers schreef: | Wat later in het spel zul je veel meer moeten doen dan van A naar B gaan, dus maak je geen zorgen  |
Uhm... ik wil niet spoilen natuurlijk...
Hele vette bossbattles (zoals we gewend zijn van de mgs-reeks)
Een bijzondere manier van van A naar B gaan, een manier die ik nog niet eerder in een game ben tegen gekomen.
Voor zover ik weet kun je met je solid eye alleen inzoomen en een soort van nachtvisie gebruiken. Ik ben echter nog niet zo ver. |
heel erg bedankt bats en matesers
voor bats: erg bedankt voor de aanbod maar ik koop hem pas op 18 december om persoonlijke redenen en ik koop het bij bart smit want daar heb ik heeeeel veel korting
en matesers: thx voor het beantwoorden van mijn vragen kan je misschien de laatste beantwoorden?
dus is het leuk om de spel nog te spelen na dat je hem hebt uitgespeeld en hoe is die online mode?
en ik heb nog nooit eerder een mgs titel gespeeld en dit is een game waar het gaat over het verhaal |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 23 Nov 2008 14:46 Onderwerp:
| |

|
Het is zeker leuk het nog een keer te spelen. Er zijn vele moeilijkheidsgraden en heel veel unlockables. Ook is het leuk om dingen eens anders te proberen, dus ja  |
|
Terug naar boven |
|
|
woudarules |
Geplaatst: 23 Nov 2008 17:17 Onderwerp:
| |

|
als ik jou was zou ik die game gewoon kopen..
het verhaal is erg meeslepend, ik had geen enkele moeite met de lange filmpjes (terwijl ik ervoor nog geen MGS had gespeeld) ..
En je moet misschien wel vaak van punt A naar B, maar je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er niet genoeg variatie in het spel zit.. Dit was voor mij het vetste spel van het jaar
oo, ik lees nu dat je hem al gaat kopen .. maar om eerlijk te zijn heb ik MGS 4 nog maar 1 keer gespeeld, maar ik denk dat de lol er na 1 keer wel een beetje af is, maar dan heb je ook een heel vet avontuur gehad
Laatst aangepast door woudarules op 23 Nov 2008 17:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Nov 2008 17:18 Onderwerp:
| |

|
woudarules schreef: | als ik jou was zou ik die game gewoon kopen..
het verhaal is erg meeslepend, ik had geen enkele moeite met de lange filmpjes (terwijl ik ervoor nog geen MGS had gespeeld) ..
En je moet misschien wel vaak van punt A naar B, maar je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er niet genoeg variatie in het spel zit.. Dit was voor mij het vetste spel van het jaar |
door you reactie heb ik besloten om hem te halen bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 23 Nov 2008 20:21 Onderwerp:
| |

|
De online mode heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb er alleen negatieve dingen over gehoord.
Het zou best goed zijn in Japan maar in Europa is er dikke lag. En volgens mij moet je 2 accounts aanmaken bij konami ofzoiets.
Ik denk dat het verhaal niet te snappen is als het je eerste MGS is. Maar ook zonder het verhaal is het een mooie game hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 23 Nov 2008 20:44 Onderwerp:
| |

|
Zoek gewoon de samenvattingsfilmpjes op gametrailers  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 24 Nov 2008 00:16 Onderwerp:
| |

|
Metal Gear Solid 4 is sowieso een mustbuy voor elke PS3-bezitter. Ik had ervoor nog geen enkele MGS gespeeld, maar het verhaal was alsnog aardig te volgen en vooral spannend. Het is voor mij uiteindelijk toch nog een grote achtbaanrit geweest. Bereid je echter wel voor op lange filmpjes, want je bent de helft van de tijd aan het film kijken, letterlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 24 Nov 2008 15:59 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | Metal Gear Solid 4 is sowieso een mustbuy voor elke PS3-bezitter. Ik had ervoor nog geen enkele MGS gespeeld, maar het verhaal was alsnog aardig te volgen en vooral spannend. Het is voor mij uiteindelijk toch nog een grote achtbaanrit geweest. Bereid je echter wel voor op lange filmpjes, want je bent de helft van de tijd aan het film kijken, letterlijk. |
dit is een spel hoor geen film ach laat maar ik ga gewoon cod5 halen en begin 2009 nog een spel ideeén misschien? |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 24 Nov 2008 16:21 Onderwerp:
| |

|
Ik heb begrepen dat cod4 beter is dan deel 5 |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Nov 2008 19:22 Onderwerp:
| |

|
Gast... ik vind jou maar een vage.
Jij zegt dat je zonder PS3 niet kunt leven (je screenname insinueert dat), maar vervolgens wil je overal informatie over hebben. Zoek je eigen info even, dat is makkelijk te vinden.
En ga eens naar een gamezaak om daar de games eens te spelen. Zo kun je zien of het je bevalt. Daarna kun je een keuze maken. Helemaal niets moeilijks aan.
En over Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots kan ik maar één ding zeggen: GEWELDIG! |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 24 Nov 2008 19:35 Onderwerp:
| |

|
Als je Metal Gear Solid IV niet gaat halen vanwege de filmpjes begrijp ik niet waarom je er uberhoudt aan dacht hem te halen. De filmpjes in een Metal Gear Solid zijn geweldig en fantastisch (zover ik weet ook de enige filmpjes met trillingen in je controller) en verpesten de game zeker weten niet.
Als ik mocht kiezen tussen Call of Duty: World at War en Metal Gear Solid IV dan wist ik het wel.. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|