Auteur |
Bericht |
|
dark lars |
Geplaatst: 22 Nov 2008 14:12 Onderwerp: Dankjewel
| |

|
heb vandaag mijn space chimps ontvangen haha bedankt voor het vermelden dat het wat later kwam etc. ik weet niet wie ik hiervoor eigk moet bedankten.dus dan komt het zo wel aan denk ik he  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 22 Nov 2008 14:24 Onderwerp:
| |

|
ga niet zo blij doen  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Nov 2008 14:35 Onderwerp:
| |

|
Laat hem toch, ik zou ook Gamed willen bedanken voor een prijs ookal is het een game als Space Chimps.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Nov 2008 15:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
MarcianoNL schreef: | Laat hem toch, ik zou ook Gamed willen bedanken voor een prijs ookal is het een game als Space Chimps.  | En het is vooral handig om te horen dat de games zijn aangekomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 22 Nov 2008 15:50 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | ga niet zo blij doen  |
shit man doe gewoon, ik heb een keer vaker iets gewonnen en dat duurde een half jaar voordat ik had had en niks van gehoord? tis niet dat ik nu sta te springen van geluk,ookal doet mn reactie dat wel denken maar vind het wel leuk en stukken beter dan de vorige prijsvraag die ik had gewonnen
owja ik dacht eigk dat het best een ruk game zou zijn maar het is eigenlijk best een leuke game wel erg kort net half uur gespeeld nu bijna op de helft  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 23 Nov 2008 13:42 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | no-ps3-no-living schreef: | ga niet zo blij doen  |
shit man doe gewoon, ik heb een keer vaker iets gewonnen en dat duurde een half jaar voordat ik had had en niks van gehoord? tis niet dat ik nu sta te springen van geluk,ookal doet mn reactie dat wel denken maar vind het wel leuk en stukken beter dan de vorige prijsvraag die ik had gewonnen
owja ik dacht eigk dat het best een ruk game zou zijn maar het is eigenlijk best een leuke game wel erg kort net half uur gespeeld nu bijna op de helft  |
ok sorry daarvoor gefeliciteerd met je prijs  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 23 Nov 2008 14:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dark lars schreef: | no-ps3-no-living schreef: | ga niet zo blij doen  |
Graag gedaan, het briefje kwam overigens van mij i.v.m. het ontbreken van een printer heb ik het maar geschreven  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|