| Wat vind je van NXE |
| Een grote verbetering |
|
87% |
[ 29 ] |
| Ik merk weinig verschil |
|
12% |
[ 4 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 33 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
| im2 |
Geplaatst: 19 Nov 2008 13:40 Onderwerp: New Xbox Experience
| |

|
| Sommigen mochten er al mee aan de slag maar nu is ie ook eindelijk voor het grote publiek beschikbaar. Wat zijn jullie eerste indrukken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 19 Nov 2008 13:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Echt verbaasd ben ik niet, door de vele filmpjes heb ik al een oordeel kunnen vormen. Echter, het vernieuwde dashboard zelf vind ik zeer mooi vormgegeven. Het is even wennen in eerste instantie, maar enkele features zijn zeer tof:
- De avatars hebben wellicht een beetje het Wii gevoel, maar vind ze toch best leuk vormgegeven.
- Meer resolutie ondersteuningen, handig voor mensen met een TFT.
- Installatie van games die je drive meteen de mond doet snoeren qua volume.
- Games weghalen waar je geen achievemenpunten voor had.
Ik ben enthousiast. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 19 Nov 2008 14:07 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Btw, niet alleen Xbox Live is veranderd, ook Windows Live heeft een nieuw jasje gekregen en ik moet zeggen, ze hebben het goed gedaan. Voorheen reageerde hij slecht en enorm traag en was het al bij al niet erg toegankelijk.
Binnenkort, na mijn examen, eens Fable 2 verder spelen en dan kom ik er ook wel achter of het voor de 360 ook een verbetering is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| rolf |
Geplaatst: 19 Nov 2008 14:07 Onderwerp:
| |
|
ik vind em ook zeker nice  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 19 Nov 2008 14:48 Onderwerp:
| |

|
| Eerste indruk is hartstikke goed, het werkt snel, het ziet er veeeuul strakker uit en de nieuwe functies maken het gebruiksgemak nog beter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 19 Nov 2008 14:53 Onderwerp:
| |

|
Veel beter, Xbox is ook stiller bij opstarten en dat doet ie ook sneller, avatars is ook wel beter dan ik had verwacht.
Wel terug naar fysica  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 19 Nov 2008 15:18 Onderwerp:
| |

|
| Je moet eens een game installeren op je HD je hoort echt niets meer als je de game opstart =D. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 19 Nov 2008 15:34 Onderwerp:
| |

|
Vind ik echt beter dan die oudere versie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 19 Nov 2008 16:14 Onderwerp:
| |

|
mijn fable 2 blijft maar vastlopen nu die nieuwe dashbord er is maar verder is het wel vet ! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 19 Nov 2008 16:24 Onderwerp:
| |

|
Leuk, beter en mooier.
Nu de PS3 nog.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 19 Nov 2008 16:25 Onderwerp:
| |

|
| dark lars schreef: | mijn fable 2 blijft maar vastlopen nu die nieuwe dashbord er is maar verder is het wel vet ! | |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cubic X |
Geplaatst: 19 Nov 2008 16:26 Onderwerp:
| |
|
| dark lars schreef: | mijn fable 2 blijft maar vastlopen nu die nieuwe dashbord er is maar verder is het wel vet ! |
Zijn meer problemen met Fable II na de update...heb er zelf ook veel last van. Even een cross-post van mijn problemen:
| Citaat: | De Linker trigger werkt niet meer zoals hij zou moeten (Hij heeft het altijd gedaan. Met de LT kun je op vijanden focussen en op medemensen focussen zodat je meer informatie over ze kreeg, oa dat balkje boven in beeld), dat werkt dus niet meer. Zodra je de linker trigger indrukt kan je niks meer, niet lopen of vechten, je kan alleen de camera nog ronddraaien.
Tot overmaat van ramp betreed ik een ruimte, voer wat opdrachten uit (voor degene die willen weten wat ik precies bedoel: [spoiler]Archon's Knot Tomb ben ik binnen gegaan.[/spoiler] Zorg ervoor dat de deur open zou moeten gaan...maar...de deur blijft op slot zitten. Ik kijk faqs na (van gamefaqs.com) en daar zie ik hoe het openen van de deur zou moeten, ik weet 100% zeker dat ik dat allemaal zo gedaan heb. De deur zou dus open moeten zijn, maar hij weigert gewoon om open te gaan. Lekker, handig en zeker leuk na al die uren spelen
Daarnaast als je kijkt in het menu in Fable II (start drukken dus) en je gaat naar Quest/Maps > regions, zie je dat elke trader in elke stad is...zelfs dubbele. Die traders horen, zoals Fable II spelers wel zullen weten, slechts in een stad te zijn. Op de kaart staan ze in elke stad en zelfs dubbel. Ook netjes hoor
Ik dacht dus, naja...jammer van die laadtijden. Dus spel verwijderd van de HDD in de hoop dat alles weer goed zou zijn...NOT. Nog steeds met die bugs (alleen de laatst genoemde bug met dat elke trader in elke stad aanwezig is, is verholpen door het verwijderen). Trigger werkt nog steeds niet zoals het zou horen en ook de besproken deur wil niet meer open (je kan die ruimte ook niet 'resetten', hij onthoud dus wat je gedaan hebt en daarmee heeft hij de bug ook opgeslagen | ) |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| P-Bwoy |
Geplaatst: 19 Nov 2008 16:49 Onderwerp:
| |

|
| Leuk hoor! Iets betere menu's en die avatars zijn grappig |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 19 Nov 2008 17:33 Onderwerp:
| |

|
| Cubic X schreef: | | dark lars schreef: | mijn fable 2 blijft maar vastlopen nu die nieuwe dashbord er is maar verder is het wel vet ! |
Zijn meer problemen met Fable II na de update...heb er zelf ook veel last van. Even een cross-post van mijn problemen:
| Citaat: | De Linker trigger werkt niet meer zoals hij zou moeten (Hij heeft het altijd gedaan. Met de LT kun je op vijanden focussen en op medemensen focussen zodat je meer informatie over ze kreeg, oa dat balkje boven in beeld), dat werkt dus niet meer. Zodra je de linker trigger indrukt kan je niks meer, niet lopen of vechten, je kan alleen de camera nog ronddraaien.
Tot overmaat van ramp betreed ik een ruimte, voer wat opdrachten uit (voor degene die willen weten wat ik precies bedoel: [spoiler]Archon's Knot Tomb ben ik binnen gegaan.[/spoiler] Zorg ervoor dat de deur open zou moeten gaan...maar...de deur blijft op slot zitten. Ik kijk faqs na (van gamefaqs.com) en daar zie ik hoe het openen van de deur zou moeten, ik weet 100% zeker dat ik dat allemaal zo gedaan heb. De deur zou dus open moeten zijn, maar hij weigert gewoon om open te gaan. Lekker, handig en zeker leuk na al die uren spelen
Daarnaast als je kijkt in het menu in Fable II (start drukken dus) en je gaat naar Quest/Maps > regions, zie je dat elke trader in elke stad is...zelfs dubbele. Die traders horen, zoals Fable II spelers wel zullen weten, slechts in een stad te zijn. Op de kaart staan ze in elke stad en zelfs dubbel. Ook netjes hoor
Ik dacht dus, naja...jammer van die laadtijden. Dus spel verwijderd van de HDD in de hoop dat alles weer goed zou zijn...NOT. Nog steeds met die bugs (alleen de laatst genoemde bug met dat elke trader in elke stad aanwezig is, is verholpen door het verwijderen). Trigger werkt nog steeds niet zoals het zou horen en ook de besproken deur wil niet meer open (je kan die ruimte ook niet 'resetten', hij onthoud dus wat je gedaan hebt en daarmee heeft hij de bug ook opgeslagen | ) |
|
ben bioj dat je dat zegt ik dacht dat het aan mij lag
wow achievement unlocked-->> mooi schermpje! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 19 Nov 2008 17:37 Onderwerp:
| |

|
| Ben ik de enige die lange laadtijden ondervind bij het laden van bepaalde objecten op XBOX Live? Zoals plaatjes... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FreeMad |
Geplaatst: 19 Nov 2008 17:49 Onderwerp:
| |

|
| Lilyman schreef: | | Ben ik de enige die lange laadtijden ondervind bij het laden van bepaalde objecten op XBOX Live? Zoals plaatjes... |
bij mij is dat altijd al zo geweest. maar het scherm laat nu wel extreemsnel.
er zijn een hoop nieuwe toevoeging waarvan ik denk kon dat niet eerder. maar ik sta er nu wel positief over alleen die domme avatars beginnen me nu toch wel te irriteren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AmazingShikoku |
Geplaatst: 19 Nov 2008 18:29 Onderwerp:
| |

|
Als ik eerlijk moet zijn mis ik het oude dashboard. Dat was meer een straight to the point makkelijk,overzichtig en geen fratsen aanpak. Ik vindt dit toch niet heel erg xbox 360 de stijl is wat kiddy en er is nog veel dat te wensen overlaat. De avatars lijken me nou ook niet direct iets wat de meeste 360 gamers direct aanspreekt. Ik ben niet echt teleurgesteld omdat ik dit wel had verwacht na de vele filmpjes, ik mis alleen wel he toude dashboard  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 19 Nov 2008 19:00 Onderwerp:
| |

|
@ Rene:
Hoe haal je je games weg waar je geen Achievements voor heb gehaald?
Btw, NXE is vet! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Taw0n |
Geplaatst: 19 Nov 2008 19:11 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | @ Rene:
Btw, NXE is vet! |
Ik zal het maar even beantwoorden :
Xbox guide button op de controller, daarna naar games (of iets in die zin) daar zie je een lijst met games, die zonder achievements kan je weghalen door op een knop te drukken (word onderaan weergegeven)
NXE is idd heel erg vet, alleen ik had wat rare errors dat ik niks van de store kon lezen ''Information could not be retrieved from Xbox Live''  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 19 Nov 2008 19:17 Onderwerp:
| |

|
NXE is echt heel erg vet, had nooit verwacht dat Microsoft zoveel moeite zou steken in een dashboard aangezien deze meestal niet zo belangrijk zijn vooral als je kijkt naar de oude en deze ernaast legt merk je een erg groot verschil.
Plaatjes laden gaat een stuk sneller, pagina's trouwens ook waar ik eerst altijd zo laadscherm kreeg zie ik de pagina nu al meteen. Screenshots en informatie bij games is heel erg fijn waardoor ik niet steeds op de pc hoef te gaan om te kijken of bijvoorbeeld een Need for Speed met zijn 2en kan.
De Avatar is nog niet zo heel erg slecht eigenlijk, zeker als ik er rekening mee houd dat het gratis en voor niks was. Het is inderdaad een beetje jammer dat je geen Master Chief helm hebt of Fable II's duivelhoorntjes maar deze zullen er waarschijnlijk snel aankomen, jammergenoeg betaalt. Ze zijn wel een stuk uitgebreider dan Nintendo's Mii's en dat is natuurlijk een voordeel.
Zit nog steeds een beetje uittevogelen hoe ik de ondergrond van een theme kan bewerken maar waarschijnlijk lukt dit alleen bij nieuwe theme's die je kan downloaden na ene weekje ofzoiets.
Heb trouwens ook nog efe een game erop geinstaleerd, hoewel ik niet al teveel merkte van de laadtijden was me Xbox 360 wel een heel stuk stiller dan normaal, ik kreeg het gevoel dat me draw distance groter was dan normaal en het liep allemaal een stuk soepeler en sneller dan de oude manier.
Al bij al kan ik zeggen dat ik aardig onder de indruk ben door de NXE (Love that intro-movie ) en nu maar hopen dat Xbox Live Primetime er snel aankomt en ik aan de slag kan met me virtuele ik.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 19 Nov 2008 19:46 Onderwerp:
| |

|
| Taw0n schreef: | | ninodude schreef: | @ Rene:
Btw, NXE is vet! |
Ik zal het maar even beantwoorden :
Xbox guide button op de controller, daarna naar games (of iets in die zin) daar zie je een lijst met games, die zonder achievements kan je weghalen door op een knop te drukken (word onderaan weergegeven)
NXE is idd heel erg vet, alleen ik had wat rare errors dat ik niks van de store kon lezen ''Information could not be retrieved from Xbox Live''  |
Bedankt, ik heb even Nfs Carbon en Sonic 06 weggehaald. Nfs Carbon was bekrast en doet het niet meer en Sonic 06 heb ik weggegeven uit frustratie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 19 Nov 2008 20:31 Onderwerp:
| |

|
| ik heb vanmiddag al mijn xbla games weggehaald die stonden er vroeger bij ookal kocht je hemniet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AmazingShikoku |
Geplaatst: 19 Nov 2008 21:15 Onderwerp:
| |

|
Ik moet mijn mening bijschaven mijn CoD4 cd weigerde nog te werken door krassen, maar na installatie op mijn harde schijf loopt ie weer als een tierelier  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 19 Nov 2008 21:51 Onderwerp:
| |

|
Ik zat er al op te wachten, in tegenstelling tot sommige anderen.. Ik vind het erg lekker werken, het is even wennen maarja dat moet dan maar ik heb ook gelijk Gears2 geinstalled en hij loopt als een tierelier, nog steeds last van het online-traag-zoeken-naar-andere-spelers gebeuren als ik alleen ben though maarja ik verwachte ook niet dat dat sneller zou gaan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 19 Nov 2008 21:57 Onderwerp:
| |

|
Ziet er mooi uit, introfilmpje ook mooi gemaakt. Avatar grappige toevoeging, en het installeren probeer ik morgen wel even uit. Al met al een geslaagde update, al vraag ik me een beetje af waarom dingen als Netflix niet naar ons komen (voorlopig)  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |