Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Heb jij een laptop?
Ja, en een desktop
22%
 22%  [ 2 ]
Ja
44%
 44%  [ 4 ]
Nee, maar wel een desktop
33%
 33%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Auteur Bericht   
JasperCLA BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 11:21    Onderwerp: Nieuwe laptop Reageren met citaat

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb al een game pc dus het hooft niet de laatste nieuwe quad core te zijn die je bijna nergens kunt kopen nu maar gewoon een laptopje met een lange stand-by tijd, en waar je af en toe eens een spel op kunt spelen en een film op kunt zien.
Ik heb eens rondgekeken op www.alienware.com en heb daar een 17" zien staan http://www.alienware.com/customize/M17-notebook.aspx?SysCode=PC-LT-M17&Subcode=SKU-DEFAULT

Ik heb dan alles goedkoopste behalve dat scherm (1200p?). Ik vind het nogal raar dat je deze dan voor een goede 1300 euro in huis hebt.
Of zijn er betere sites om een goede laptop te verkrijgen?

Alvast bedankt voor de hulp
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
onno BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

alienware is pure geldkloperij even te verglijking ik heb een laptop van 850 euro met een 9600GTM t8300 4gb ram (17")

vriend van mij heeft een alienware met een 8600gtm t8400 1gb ram(15")
en dat voor 1200 euro
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een laptop. Is 2 jaar oud maar werkt nog uitstekend
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Even een waarschuwing: realiseer je je hoe groot 17 inch is voor een laptop? Ik heb een 15,4 inch, en die zit toch wel aan de max eigenlijk om goed mee te nemen. 17 inch is (imo) gewoon te groot. Liefst zou ik er zelfs een hebben genomen met 14 inch, maar die waren maar in kleine mate beschikbaar
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Orian heeft een heel goed punt. Ik heb zelf ook een 17" laptop gehaald, omdat ik dat ding ook gewoon thuis wilde gebruiken, omdat ik geen eigen pc heb. Hij is echter wel erg groot om mee te nemen. Nu heb ik er wel een hele goede rugzak bij gehaald, waarmee hij heel makkelijk en goed mee te nemen is, maar zonder zoiets zou het inderdaad wat lastig worden.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

17" is inderdaad best groot, ik kijk even naar die sony laptops, dan kijk ik even voor werk Maar tevens heb ik ergens ook gelezen over toshiba's laptops, dat deze ook goed waren. Ik heb ng ff wat veel meer advies nodig
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 17 Nov 2008 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hier een toshiba laptop ( ) en ben er zeer tevreden over. Ik heb hem in de uitverkoop gehaald, toen net het nieuwe model kwam. Koste dus maar 600 (ipv 800/900) euri . Ik heb de satellite A200 1TW.

Qua software zit het wel goed, goede dvd brander software enz, hoewel er mss iets teveel van het goede "mee" wordt geinstalleerd (desktop sms? )
Support via email tot nu toe ook goed, alleen het uitvoeren iets minder (er is een dode link op hun site, na een week nog niet verholpen, ook al heb ik het dus gemeld).

Qua hardware zit het eigenlijk wel goed, goed toetsenbord etc. Enige nadeel is de muisknop (bij het touchscreen). Die lijkt alsof alleen goed klikt in het midden, aan de buitenkant reageertie goed, maar druktie niet zo ver in. kan me alleen niet meer herinneren of dat altijd zo was, nooit op gelet ).
Daarnaast kanie behoorlijk warm worden links (daar zit de fan), en geeft core temp max zo'n 72 graden (bij bijv crysis/unreal tournament 3), tijdens surfen/word zo'n 40-50.

Verder: ziet er imo wel mooi uit, al is dat uiteraard smaak.

Iig een stuk beter dan de acer van mijn zus imo, brakke zooi, vooral qua specs, even duur als die van mij, slechts twee maanden "ouder", maar wel een slechte singlecore en intel crap videokaart

Oftewel: ik ben heel tevreden met mijn toshiba
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 17 Nov 2008 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Crysis op een laptop is gewoon niet gezond
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, hij loopt ook niet geweldig (30 FPS op low, in gemiddeld drukke gebieden). was gewoon voor de grap een keer
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: