Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 18:13    Onderwerp: het game-ideeen topic. Reageren met citaat

de film-boeken-maar vooral de gameindustrie leeft op dromen, concepten en ideeen. zonder de ideeen van ontwikkelteams en designers zou het maar een saaie boel worden.
in dit topic kun je jouw eigen game-gerichtte ideeen,concepten en dromen voor toekomstige games kwijt.

zo vraag ik me af waarom er nooit is een 2e of 1e wereld shooter geweest is die echt eng is. waar je werkelijk om je moeder schreeuwt als je te vaak word geraakt? wat dat was volgens de soldaten toch de werkelijk heid?? waarom dus geen horror-WOshooter, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

en dat is maar een voorbeeld van de talloze ideeen die nog niet gebruikt zijn in de gameindustrie.

dus heb je al tijden een game-idee wat volgens jou zo in een geweldige game omgetovert kan worden, schrijf het dan hier op.
en geef ook je bizarte ideeen een kans, want de eerste journalistische reacties op het aparte concept van bioshock waren superslecht, en kijk is wat bioschock is geworden!!

(ook kan je natuurlijk aanpassingen van games noemen die een game volgens jou nodig hebben om hem nog beter te maken)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Toevallig, ik wou vanochtend nog zo'n topic maken maar was nog te lui dus had ben ik begonnen met een Far Cry 2 map.

Mijn idee was om een soort tijdmachine in de nieuwe Metal Gear te gooien waarin Solid Snake naar de tijd van Big Boss kan reizen en zo samen met hem in de strijd gaan als een soort van MGS 3 remake maar met een ander verhaal en coop. Door het terugreizen in de tijd wordt Snake ongeveer net zo oud als Big Boss waardoor ze op elkaar lijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Tijdmachine in Zelda waarbij je terug gaat naar 1944 en de nazi's aan flarden slaat.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Een alles omvattende game, actie als in Gears of War, alle sporten doen en vrij rondrijden en fun hebben zoals in Saints Row met sneaking actie zoals in de Metal Gear serie. Maar zo iets zou wel heel wat jaartjes in beslag nemen en er is dan grote kans dat er een spel-onderwerp verwaardeloost word. En niemand hoefde meer games te kopen omdat die game dan alles omvatte.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Pinguďns diie bazookas gebruiken. Dat zou episc zijn.
...
Moet je me niet raar aankijken, met Worms is het ook gelukt!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Een GTA-achtige game voor de nieuwe generatie die heel veel activities heeft een superlange singleplayer met een goed praatsysteem waar je keuzes echt gevolgen hebben voor het hele verhaal zodat je 500 verschillende eindes hebt en je het hele spel met meerdere spelers kan spelen. Ook een oneindige draw distance en talloze betreedbare huisjes (dus niet plaatjes geplakt op muren die huizen moeten voorstellen). Daarnaast moet je heel veel zelf doen, mensen bellen voor afspraken om een missie te maken zelfs, of zelf naar feestjes gaan om contacten op te zoeken zodat je missies krijgt. Een soort RPG maar dan a la GTA en heeel erg groot qua omvang zowel het level met technische hoogstandjes als het verhaal met hele uitgebreidde opties.

Ooit komt er een GTA waarbij dit hopelijk mogelijk is. Zoals ik al zei, skip deze generatie, bouw een nieuwe waar je tenminste echt goeie omgevingen kan bouwen en niet beperken aan 512 mb RAM
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

rts meets fps?
Terug naar boven
Maarten101 BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Een hele goeie free-roam zombie game, zegmaar GTA maar dan zombie stijl, denk aan 28 days later.
Zou echt vet zijn!
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Een survival game. En dan bedoel ik geen survival horror maar gewoon zonder wapens in een jungle gedropt worden (via vliegtuigcrash eventueel?) en dan proberen te overleven Of een alternatief: aanspoelen op een onbewoond eiland.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:
Een survival game. En dan bedoel ik geen survival horror maar gewoon zonder wapens in een jungle gedropt worden (via vliegtuigcrash eventueel?) en dan proberen te overleven Of een alternatief: aanspoelen op een onbewoond eiland.

Lost in Blue is een soort game waar jij het over hebt. Alleen er zijn meer overlevende op het eiland.

Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
im2duvi schreef:

Lost in Blue is een soort game waar jij het over hebt. Alleen er zijn meer overlevende op het eiland.

Maar ik heb geen DS. Bestaat er geen gelijkaardige game voor pc ofzo?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

De game scoort niet zo'n hoge cijfers (en is redelijk bagger) dus laat die maar liggen. Een gelijkaardige game voor de PC... LOST the video game maar die zal ik ook maar laten liggen.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Een GTA-achtige game voor de nieuwe generatie die heel veel activities heeft een superlange singleplayer met een goed praatsysteem waar je keuzes echt gevolgen hebben voor het hele verhaal zodat je 500 verschillende eindes hebt en je het hele spel met meerdere spelers kan spelen. Ook een oneindige draw distance en talloze betreedbare huisjes (dus niet plaatjes geplakt op muren die huizen moeten voorstellen). Daarnaast moet je heel veel zelf doen, mensen bellen voor afspraken om een missie te maken zelfs, of zelf naar feestjes gaan om contacten op te zoeken zodat je missies krijgt. Een soort RPG maar dan a la GTA en heeel erg groot qua omvang zowel het level met technische hoogstandjes als het verhaal met hele uitgebreidde opties.

Ooit komt er een GTA waarbij dit hopelijk mogelijk is. Zoals ik al zei, skip deze generatie, bouw een nieuwe waar je tenminste echt goeie omgevingen kan bouwen en niet beperken aan 512 mb RAM

zoiets heet het leven...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies, maar dan virtueel en waar je dus wel achterlijke dingen kunt doen zoals mensen neer knallen en keihard rijden met een snelle auto
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

-> Gaming algemeen
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Precies, maar dan virtueel en waar je dus wel achterlijke dingen kunt doen zoals mensen neer knallen en keihard rijden met een snelle auto

daarin kan dat ook ;P
Terug naar boven
Xandodeman BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook een ideee:::

GTA NL

Meestal spelen dat soort games zich in amerika af enzo...
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA tokyo, waarin je met je de Japanse Yakuza vecht tegen chinezen en koreanen in Tokyo.
Terug naar boven
Xandodeman BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

vinnie zoiets bestaat al op de ds.

GTA Chinatown ufsoow...

Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Xandodeman

Zoiets bestond maar dan was het Getaway, jammergenoeg is die dood verklaard en zullen we moeten hopen op een plekje in een GTA game.
Terug naar boven
Xandodeman BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Of Mischien : GTA 80's of 70's

Lijkt me wel vet al die afro's en hippies:P

Best gaaf toch dat je dan de hippies moet doden ofsoow..
Dat je dan een eigenaar ben van een rollerskate discotheek..
Dat dan ineens de hippies binnenvallen en een dierbare vermoorden..
Dat jij dan met je neef of iemand anders de hippie's moet uitroeien.

Dat je huurmoordenaars kan inhuren enz..
Best gaaf toch
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Xandodeman schreef:
Of Mischien : GTA 80's of 70's

Lijkt me wel vet al die afro's en hippies:P

Best gaaf toch dat je dan de hippies moet doden ofsoow..
Dat je dan een eigenaar ben van een rollerskate discotheek..
Dat dan ineens de hippies binnenvallen en een dierbare vermoorden..
Dat jij dan met je neef of iemand anders de hippie's moet uitroeien.

Dat je huurmoordenaars kan inhuren enz..
Best gaaf toch

Hmm.. maar hopen dat GTA IV: Vice City zoiets gaat opleveren.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze even verplaatst. Ik zelf zou wel een game willen zien in de stijl van Lock Stock & Two Smoking Barrels, met als gameplay een combinatie van Fahrenheit en Kane & Lynch.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou wel een soort van GTA-MMO met RPG invloeden willen zien. Dan bedoel ik niet het grind gedeelte en stuff, maar dat je veel keuzes kan maken en dat je echt aan 't roleplayen bent. Niet levelen dus. Dat lijkt mij wel grappig.

OFFF, een POKEMON MMO! Kom op, wie lijkt dat nou niet leuk! ^^
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Xandodeman schreef:
vinnie zoiets bestaat al op de ds.

GTA Chinatown ufsoow...

Het gaat over Chinatown (New York City)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: