Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Xandodeman BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:05    Onderwerp: PSP Spellen Reageren met citaat

Ik vind de spellen van de PSP nogal zwak. De spellen zien er vaak niet zo mooi uit en ik vind dat er betere spellen moeten komen voor de PSP. Omdat ik zelf een PSP heb en hem niet vaak gebruik wil ik graag dat er meer en betere games komen voor de psp.

Groetjes Xando[/b]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vinnie13 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Zohe koop een ds. Die games zijn euhm minder zwak.

Hij kost ook maar 150 euro ofzo. Een pspgame kost 40 en als ze zwak zijn, is de investering het wel waard.
Terug naar boven
Xandodeman BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar weet je ik heb al een ds maar vind de games wel leuk maar de kwaliteit ziet er niet goed uit.
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Mss moet je dan goede games met mooie graphics op de psp kopen.

Zoals: Tekken Dark Resurrection, GoW CoO, FF tactics: the war of the lions, FF7 Crisis Core, MGS Portable Ops, GTA LCS en VCS.

En in de toekomst: KH Birth by Sleep ( je koopt hiermee een van de beste en de leukste pspgames)

Voor de rest zuigt de psp line-up. Oja Restistance Retribution. En dan heb je wel zo'n beetje alles gehad tenzij je 3d games zoals Potapon 2 en Loco Roco 2 wilt.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

vinnie13 schreef:
Mss moet je dan goede games met mooie graphics op de psp kopen.

Zoals: Tekken Dark Resurrection, GoW CoO, FF tactics: the war of the lions, FF7 Crisis Core, MGS Portable Ops, GTA LCS en VCS.

En in de toekomst: KH Birth by Sleep ( je koopt hiermee een van de beste en de leukste pspgames)

Voor de rest zuigt de psp line-up. Oja Restistance Retribution. En dan heb je wel zo'n beetje alles gehad tenzij je 3d games zoals Potapon 2 en Loco Roco 2 wilt.

2D?

Street Fighter Alpha 3 Max, Daxter, Dragonball Z Shin Budokai 2, Duke Nukem Trilogy, Lemmings, Killzone Liberation, Lego Indiana Jones, Ratchet & Clank Size Matters en Secret Agent Clank. Zijn ook leuke PSP titels.
Terug naar boven
koekiemonster BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

TS heeft gelijk.. PSP is geen geniale investering als je een breed keuze pakket wil hebben aan nieuwe games.
De releaselijst van de PSP is om te huilen. Die paar RPGs die erin staan maken het nog enigzins aantrekkelijk. Voor de rest is de PSP gewoon een ramp, wat ongehoord is gezien de aantrekkelijke userbase.

Zo zie je maar weer waar custom firmware toe leidt. RIP psp.
Terug naar boven
koekiemonster BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ik zou maar geen RIP beginnen schreeuwen aangezien er zoveel toffe Japanse games komen op de PSP, verder heb je meer games dan de DS als je rekening houd met de zoveel emulators die je ervoor kan downloaden. Alsof de DS zo'n goeie releaselijst heeft... My little pony en Hello kitty zijn vooral goede games ja

Andere handheld erbij halen helpt de situatie niet mbt de PSP.
PSP heeft gewoon een enorm slechte releaselijst en is blijkbaar nu ineens totaal afhankelijk van Japan.
Slechte zaak dunkt me.

Emulators ed hebben juist voor deze situatie gezorgd.
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 11 Nov 2008 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

ja de psp, ds, wii en de ps3 hebben precies hetzelfde liedje alleen krijgt de ps3 wat goede multispellen. midnight club is ook vet op de psp, zeker waard om te checken
Terug naar boven
woudarules BerichtGeplaatst: 16 Nov 2008 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind dat je de PSP best mag vergelijken met andere handhelds.. want dan zie je dat de PSP veel leukere dingen te bieden heeft (naar mijn mening)

je kan het ook moeilijk met een PS3 of 360 vergelijken, want dan heeft de PSP natuurlijk niet veel goede games..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: