Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik verwacht een meer manga-tinted serie, dan zitten Hawkeye en Mustang nog altijd in ongeveer dezelfde relatie. Vandaag is trouwens verrassend genoeg D.Gray-Man geëindigd, de manga blijft verder gaan, maar deze shounen lijkt vroegtijdig gestopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

wat is dat dan voor n anime wel van gehoord maar nooit gezien ofzo
Terug naar boven
Sirfalas BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik verwacht een meer manga-tinted serie, dan zitten Hawkeye en Mustang nog altijd in ongeveer dezelfde relatie. Vandaag is trouwens verrassend genoeg D.Gray-Man geëindigd, de manga blijft verder gaan, maar deze shounen lijkt vroegtijdig gestopt.

Gray-man anime kwam te dichtbij de manga.
Misschien als de manga een stuk verder is gaat anime weer beginnen.
Veel anime's durven geen fillers meer te maken omdat het meestal de serie verragd.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Och ja, de Hunter x Hunter aanpak werkt zeer goed uiteindelijk.
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

zou iemand mij kunnen vertellen waarom ik vorige week geen nieuwe bleach heb gezien, en deze week nog steeds geen nieuwe naruto, bleach, one piece en soul eater op internet ken vinden
bij voorbaat dank
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Juuppel schreef:
zou iemand mij kunnen vertellen waarom ik vorige week geen nieuwe bleach heb gezien, en deze week nog steeds geen nieuwe naruto, bleach, one piece en soul eater op internet ken vinden
bij voorbaat dank

- Bleach: Begint volgende week opnieuw op nieuwe dag, daarom enkele weken geen Bleach
- Naruto: Dattebayo heeft vertraging blijkbaar.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Okt 2008 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Het nieuwe anime seizoen is weer begonnen. Tot nu toe nog niet heel veel soeps - Casshern Sins heeft een leuke stijl maar ik vond de eerste ep echt saai. Toradora lijkt tot nu toe het beste, was vrij grappig maar niet erg origineel.

Maar ik moet er wel bij zeggen dat er nog zo'n 30 nieuwe anime uit komen in de komende 2 weken... Onder andere het nieuwe project van Manglobe (Ergo Proxy, Samurai Champloo) en Ef - A Tale Of Melodies (het origineel scoort een 8.9 op ANN).
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 05 Okt 2008 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Het nieuwe anime seizoen is weer begonnen. Tot nu toe nog niet heel veel soeps - Casshern Sins heeft een leuke stijl maar ik vond de eerste ep echt saai. Toradora lijkt tot nu toe het beste, was vrij grappig maar niet erg origineel.

Maar ik moet er wel bij zeggen dat er nog zo'n 30 nieuwe anime uit komen in de komende 2 weken... Onder andere het nieuwe project van Manglobe (Ergo Proxy, Samurai Champloo) en Ef - A Tale Of Melodies (het origineel scoort een 8.9 op ANN).

casshern sins lijkt me wel vet en waarom is dan saai, en ik kijk ook erg uit naar de nieuwe anime van mangalobe, ziet er erg verfrissend uit ben benieuwd
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Okt 2008 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

casshern sins lijkt me wel vet en waarom is dan saai, en ik kijk ook erg uit naar de nieuwe anime van mangalobe, ziet er erg verfrissend uit ben benieuwd

Simpelweg gezegd, er gebeurde helemaal niks in de eerste aflevering van Casshern Sins. En een beetje mysterie aan je anime geven is goed (kijk maar naar Ergo Proxy) maar als er helemaal niks duidelijk wordt en eigenlijk weinig gebeurt ook is het gewoon irritant. Daarnaast was het dialoog van het jaar 0. Ik hoop dat Madhouse (toch wel een zeer goede studio) gewoon nog niet zo'n goed idee had welke kant ze op moesten met de eerste ep want ik vond 'm echt saai. Het vechten was "wel aardig" maar ook niet spectaculair, trouwens.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 05 Okt 2008 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
groente12 schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Simpelweg gezegd, er gebeurde helemaal niks in de eerste aflevering van Casshern Sins. En een beetje mysterie aan je anime geven is goed (kijk maar naar Ergo Proxy) maar als er helemaal niks duidelijk wordt en eigenlijk weinig gebeurt ook is het gewoon irritant. Daarnaast was het dialoog van het jaar 0. Ik hoop dat Madhouse (toch wel een zeer goede studio) gewoon nog niet zo'n goed idee had welke kant ze op moesten met de eerste ep want ik vond 'm echt saai. Het vechten was "wel aardig" maar ook niet spectaculair, trouwens.

ja ergo proxy heeftt wel wel goeie plottwisten misschien iets teveel, ach ja het is toch de eerste episode van casshern, ik verwacht ook niets revolutionairs ofzo maar als de dialogen zo slecht zijn kijk ik niet verder dan de episode 1..

En een vraagje is black lagoon second tweede seizoen beter dan de eerste of kan ik weer hersenloos actie verwachten??
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Okt 2008 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

groente12 schreef:
ja ergo proxy heeftt wel wel goeie plottwisten misschien iets teveel, ach ja het is toch de eerste episode van casshern, ik verwacht ook niets revolutionairs ofzo maar als de dialogen zo slecht zijn kijk ik niet verder dan de episode 1..

En een vraagje is black lagoon second tweede seizoen beter dan de eerste of kan ik weer hersenloos actie verwachten??

Ben nog bezig met het eerste seizoen, dus kan het niet uit eigen ervaring zeggen. Van wat ik heb begrepen is het tweede seizoen wel gewoon meer van hetzelfde (vind 't eerste seizoen zelf trouwens heel aardig). Er is inmiddels ook een 3de seizoen aangekondigt, komt in '09 uit.

Nog even een goede link voor iedereen die "verse" anime van dit seizoen wil zien:

http://randomc.animeblogger.net/2008/09/29/fall-2008-preview/

Daar staan (bijna) alle ~35 titels die dit seizoen uit komen, inclusief trailers!

Mij lijken Shikabane Hime Aka, Kurozuka, Chaos;Head, Mouryou no Hako en Tales Of The Abyss wel leuk (naast eerder genoemde titels, en Nodame Cantabile: Paris die ik zowiezo ga zien)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 07:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kurozaka lijkt me zeer interessant en Vampire Knight: Guilty moet ik volgen aangezien ik de voorganger gedaan heb. Mouryou no Hako en Chaos Head hou ik in de gaten. Ik wil echter het aantal series dat ik volg terwijl ze op televisie zijn, beperken tot Naruto en Bleach. Voor alle andere series wacht ik tot subs afgelopen zijn, kwestie van Crystal Blaze/Nabari no Ou/Real Drive/.... toestanden te vermijden.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga-Rei Zero net gezien, was aangenaam verrast; het grootste gedeelte van de ep was standaard maar het einde was erg sterk. De productiekwaliteit is ook top, grafisch erg indrukwekkend en de muziek was ook dik in orde.

Ik kan de eerste ep zeker wel aanraden, vooral 't einde was tof

EDIT:
Shikabane Hime: Aka gezien, grafisch indrukwekkende actie anime van Gainax (FLCL, Tengen Toppa). Vechten tegen monsters hebben we wel vaker gezien maar deze show geeft er een paar goede twists aan, samen met goed character design.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb eindelijk Code Geass R2 afgekeken en moet zeggen dat ik toch wel erg verbaasd was. Alhoewel je wel constant wilt blijven kijken is het qua inhoud zwaar afgeraffeld. Vond het einde ook erg jammer.

Ga nu eindelijk beginnen met Legend of the Galactic Heroes, schijnbaar de anime waar series als CG van af gekeken hebben met hun tactische spelletjes.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk nu Naruto en Bleach en zoek een anime voor er bij. Weet iemand een anime in de trend van Death Note of zoiets? Een iets serieuzere anime?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Code Geass, Ghost in the Shell
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

En als je iets totaal onserieus wilt maar echt super veel wilt lachen en van actie houdt, is One Piece iets voor jou.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Ik kijk nu Naruto en Bleach en zoek een anime voor er bij. Weet iemand een anime in de trend van Death Note of zoiets? Een iets serieuzere anime?

Hikaru no Go is een aanrader.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Nov 2008 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

@Kurosaki01
Dat is nou het gene waar ik me totaal aan erger in anime series. Ik haat die 'grappige' scenes. xD

Bedankt voor de aanraders, zal er binnenkort even naar kijken!
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 23 Dec 2008 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

om Lucky star.
kon ik echt niet lachen maar ja ik zou green green tv proberen je valt van je stoel van het lachen
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Dec 2008 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
@Kurosaki01
Dat is nou het gene waar ik me totaal aan erger in anime series. Ik haat die 'grappige' scenes. xD

Bedankt voor de aanraders, zal er binnenkort even naar kijken!

Ja zei nu pas dat je gereageerd had.

Maar ik dacht aangezien je Naruto en Bleach kijkt dan is One Piece ook wel iets voor je. Het is kwalitatief iets beter de humor is goed en de actie is epic.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hellsing Ultimate blijft toch een mixed bag. Het is ongelofelijk fun om de Iscariot divisie, Walter en Millenium op volle kracht te zien, maar aan de andere kant moet alles met zo'n ongelofelijk domme monologen en zonder Alucard die Bruce Willis films zit te kijken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Iemand al de live-action Blood: The Last Vampire gezien? Ze draaien hem blijkbaar ook hier in de bios
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Jul 2009 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand of er ook Anime is op de Belgische TV ? Maakt niet uit of Analoog of Digitaal want ik heb nog steeds Analoog in m'n kamer, maar beneden hebben ze digitaal geďnstalleerd met de nieuwe LED LCD HDTV
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jul 2009 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Natuurlijk. Pokémon wordt dagelijks uitgezonden. Dat is de enige die ik momenteel op tv gevonden heb.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 13

Ga naar: