Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
marino |
Geplaatst: 07 Mrt 2008 13:47 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: | Joran heeft haar vermoord met zijn prostaatvocht. Echt waar.  | hoe kan dat nou ze hebben niet eens geneukt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 09 Nov 2008 22:24 Onderwerp:
| |

|
Vandaag het vervolg op tv. De eerste driekwartier heb ik nauwelijks gekeken, allemaal herhaling. Nu begint het weer wat interessanter te worden. Joran is nog steeds een mongool, maar wat Peter doet lijkt ook wel op stalken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 09 Nov 2008 22:25 Onderwerp:
| |

|
Heb dat met Nathalie niet gevolgd, en ga dat dit keer ook niet doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 10 Nov 2008 00:12 Onderwerp:
| |

|
Joran is dik geworden  |
|
Terug naar boven |
|
|
SubCity |
Geplaatst: 10 Nov 2008 00:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb vanavond ook gekeken, en jemig... Kan alsjeblieft iemand die gast uit zijn lijden verlossen? (Als je begrijpt wat ik bedoel)
Flikker die kolerelijer gewoon voor levenslang in Thailand in de cel.
Kijken of ie dan nog lacht.
Ben blij dat ie hier niet in de buurt woon, want hij wil niet weten wat ik met zulke typjes doe. |
|
Terug naar boven |
|
|
HcV83 |
Geplaatst: 10 Nov 2008 00:42 Onderwerp:
| |

|
Het holoway gebeuren heeft hem de criminaliteit in gestuurd want een normale baan zal hij toch niet meer krijgen. Hij had nog 1 jaar studie te gaan... ga toch vliegen die gast zit daar een beetje slappe zak uit te hangen in Thailand. Tevens is Bangkok nou niet echt bepaald een plek waar je je 21 jarige zoon in een riante villa huisvest.
het is nu nog een broekje en maakt veel fouten maar een normale toekomst is toch niet meer voor hem weggelegd dus zal hij een alsmaar grotere crimineel worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 10 Nov 2008 09:49 Onderwerp:
| |

|
Waarschijnlijk stalkt Peter niet, maar de mensen die voor hem werken.
Hij "beveelt" het ze alleen maar  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 10 Nov 2008 09:56 Onderwerp:
| |
|
Joran is echt tof. Die gast leeft als een god in Frankrijk. Respect voor hem.
edit: Ik heb natuurlijk geen respect voor zijn daden (mocht hij dat echt gedaan hebben), maar heb het meer over de manier waarop. Hij durft wel en het interesseert hem geen reet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 10 Nov 2008 10:34 Onderwerp:
| |

|
hoe stupid kan je zijn?
eerst al toegeven dat je gewoon schuldig bent aan t verdwijnen van miss Holloway, en dan daarna ff lekker thaise wijven gaan verhandelen
Wil je de bak in ofzo?
Dit is geen bord voor je kop hebben, dit is gewoon in je eigen prive-koepel wonen waarin je denkt dat je god bent  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 10 Nov 2008 10:46 Onderwerp:
| |

|
Het was trouwens nog wel heel amateuristisch, die pokeraar was ook niet echt het type vrouwenhandelaar. En die meisjes die zogenaamd wel 123 zouden gaan kon hij niet eens overhalen. :')
Die Amerikaanse vriend Luke was trouwens gewoon een geďnfiltreerde FBI agent, die hem dan maar zelf wilden oppakken als Aruba het niet wil en kan. Helaas heeft Peter Er dat nu verpest.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Nov 2008 11:11 Onderwerp:
| |

|
Dat laatste telefoon gesprek tussen Peter en Joran. "Ik heb niks gedaan, meneer de Vries"
vond het wel grappig maar die jonge kan echt geen normaal leven meer leiden. Maar hij is bijna miljonair, dus dat zit wel weer goed bij hem |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |