Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joker BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 11:11    Onderwerp: Dus, hoe gaat het dit jaar? Reageren met citaat

Veel gebeurd? Positief/negatief? Beter dan het jaar daarvoor?

Tijd voor een kleine terugblik, je hebt namelijk nog maar twee maanden om er nog iets aan te veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Een kleine terugblik over mn jaar, hmm

Tja, wel goed denk k, zeker de laatste helft. Ik doe meer aan mn school en ben minder gaan smoken, dus dat is alvast goed. Wel een operatie aan mn teen gehad, dat was kut:p. Een week in mn bed. Met de vrouwen is het nog steeds niks, jammer.. maar wel lekker rustig. De rolstoelhockeycompetitie begint volgende week zaterdag, er zijn wat belangrijke spelers weg, dus dat word ook moeilijk. Tja, Seether gezien dit jaar (Of was dat al vorig jaar :p ) Dat was ook tof, dus al met al genomen heb ik best een lachen jaar
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

2e jaar MBO afgerond, begonnen aan m'n 3e jaar. Morgen beginnen met een stage van 5 maanden.... verder onwijs veel van m'n favoriete bands/artiesten gezien, en ehm we kloten maar wat aan.
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat

vmbo-tl afgerond met tegen zin zit nu op een volop lache school veel nieuwe vrienden gemaakt, veel geleerd met html enzo kortom top jaar.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Voormij kan het niet beter. VMBO diploma heb ik in me zak en doe nu een versnelde ICT medewerker niveau 2 opleiding en heb me diploma dan al in januari! En vanaf dinsdag ga ik 5 dagen in de week stage lopen bij een internet & game cafe. En ga me scooter verkopen dus dan heb ik lekker wat geld op zak. Kortom top jaar niks erg gebeurd ofzo iets.

Laatst aangepast door Lawliet op 02 Nov 2008 21:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Tot nu toe prima.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Goed, gaat beter met school volgens mij, maar kan nog steeds beter .

E-Man, waarom heb ik jou nog nooit eerder gezien hier? Maak je net een comeback ofzo?
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan altijd beter.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Opzich wel chill. Ik ben over gegaan naar VWO6 en heb VWO5 succesvol afgerond met 7'ens en 8 en 9. Zomervakantie was fucking chill, eerst 2 weken naar Lloret de Mar en daarna een week naar Rome. Heb wel weinig gewerkt in de zomervakantie, wat me niet zoveel extra geld opleverde maar toch. Mooie tijden gehad met vrienden dit jaar, veel meer dan vorig jaar, dus in dat aspect is het ook beter geworden.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was snel gedaan, maar nieuw (ouder) schoolgebouw is kut, leerkrachten zijn kut, maar games zijn ++, en die nieuwe PC maakt me vreugde helemaal af
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was een goed jaar, het nieuwe jaar begint wel kut...ZO KOUD X_X.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn jaar is overall eigenlijk best goed, beste tot nu toe denk ik wel. VWO diploma heel smooth binnen gehaald, daarna leuke feestjes enzo, goeie tijd. Rijbewijs gehaald en daarna een maand of 4 gewerkt tot nu toe.

Minpuntje tot nu toe is dat ik dit jaar eigenlijk amper op vakantie ben geweest, maar dat ga ik het komende jaar heel dik inhalen. Het lijkt erop dat ik dit jaar nog even heel mooi ga afsluiten en dan meteen door te knallen in 2009, alles wijst erop dat dat jaar nog beter gaat worden.

7.5/10 Omdat t altijd beter kan
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn jaar is tot nu toe heerlijk(op wat gezeik aan het begin van het jaar met me ouders na dan), heb met weinig werken net aan vwo 2 gehaald, en probeer dat nu ook met vwo 3, maar ik ga toch iets harder me best doen.
de zomervakantie was top, en geniet nu van lekker veel feestjes, veel gamen en veel dingen doen met vrienden/vriendinnen.
vooral op dit moment ben ik helemaal happy, Heb m'n stage eindelijk geregeld en heb voor bijna de hele volgende week geen HW. het is niet te geloven. en dan kan ik zo ook nog lekker gooische vrouwen gaan kijken. viva la vida!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Devilly BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ik het erop houden dat het veel beter zou kunnen.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Prima. VWO afgerond, ging uiteindelijk zonder heel veel moeite. Nu aan de studie en ja, die bevalt tot nu toe wel heel goed. Weg uit mijn ouderlijk huis en dorp is eigenlijk ook vooral een fijne ontwikkeling geweest. M'n zomervakantie was trouwens vrij kut, maar goed die wordt volgend jaar vast heel goed.

Dan ga ik toch boven Joker zitten, 8/10
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Na het eerste half jaar echt geen zak uitgevreten te hebben, daar bedoel ik dus mee geen school en werk, ben ik een opleiding gaan volgen die me goed bevalt. Ik volg nu VMBOt op volwassenonderwijs(in een jaar tijd), mijn doel is een jaar later naar de HAVO en dan ook in een jaar me diploma halen.

Dus in de tijden dat ik niks gedaan heb, heb ik de meeste tijd in mijn pc gestoken. Verder heb ik ook veel gegamed en heb ik me bij een fitniss club aangemeld, ook voetbal ik vaker met jongens op een veldje en duik ik de stad in op tijden dat de winkels open zijn. Het EK heb ik ook aandachtig gevolgt evenals PSV die kampioen werd. En een ding mag natuurlijk niet ontbreken en dat is dat ik ook veel animes gekeken heb. Zo heb ik One Piece in de eerste 2 maanden van 2008 afgerond.

Wat de overige 2 maanden van 2008 me gaan brengen is een grote verassing al denk ik dat er niks speciaals gebeurt, 2009 here we come!

Mijn jaar zover: 7/10

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 02 Nov 2008 21:38; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, mijn lat ligt gewoon hoger. Waar woon je nu dan(Joris)? Hebben jullie voor volgend jaar hogere verwachtingen?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Voormij kan het niet beter. VMBO diploma heb ik in me zak en doe nu een versnelde ICT medewerker niveau 2 opleiding en heb me diploma dan al in januari! En vanaf dinsdag ga ik 5 dagen in de week stage lopen bij een internet & game cafe. En ga me scooter verkopen dus dan heb ik lekker wat geld op zak. Kortom een top jaar niks erg gebeurd ofzo iets.

Mijn cijfer voor dit jaar zou ik het een 9/10 geven.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:
Haha, mijn lat ligt gewoon hoger. Waar woon je nu dan(Joris)? Hebben jullie voor volgend jaar hogere verwachtingen?

In Groningen, ja, een echte stad dit keer
Terug naar boven
Erik 2 BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

9/10
Veel vette dingen gedaan, geweldige roadtrip door Europa gemaakt met sziget erbij, toffe mensen ontmoet, baard laten staan (moet ook gebeuren), veel km's op de motor gemaakt in het buitenland, aardige loonsverhoging gekregen, vriendin opgedaan, geniale stage, het huis uit, briljant jaar dit. Hoop ervaringen rijker.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Goed, gaat beter met school volgens mij, maar kan nog steeds beter .

E-Man, waarom heb ik jou nog nooit eerder gezien hier? Maak je net een comeback ofzo?

Comeback comeback.. Heb de afgelopen weken weinig gepost, maar was er wel elke dag . Tis lachen hier Gekooktei zie ik ook wel ns langskomen, leuke nick.. dan denk k ik nog 'ns aan gamed als ik een Ei eet

Trouwens, even iets om in gedachten te houden voor volgend jaar(om toch even OT te blijven : Vrouwen zijn allemaal hetzelfde ..
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat

+ rondgereisd in China (2x), Korea, Thailand, Cambodia, Laos, Vietnam
+ 8 maanden in Japan gewoond
+ vrienden over de hele wereld gemaakt
+ Japans een stuk verbeterd
+ heel zooitje scharrels

- mn geld is op
- ik weet nog steeds niet wat ik na afstuderen moet

voor de komende 2 maanden ga ik dus uitzoeken wat ik op dat vlak wil, met als belangrijkste vraag: wil ik na mn afstuderen terug naar Japan. verder ga ik volgende week vrienden opzoeken in Taiwan en rond kerst en oud&nieuw rondreizen in China met mn zusje.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

mm in het begin van dit jaar was ik gestopt met mn opleiding Technische Natuurkunde, was me net iets te moeilijk en te stoffig. Dan was ik maar voor 20 uur in de week bij de Albert Heijn gaan werken, meer mocht ik nog niet omdat ik toen nog 17 jaar was

Op het liefdesgebied had ik niet echt geluk dit jaar, nog steeds vrijgezellig. Wel bijna een vriendin gehad, maar die viel toch meer op vrouwen naja 2009 hopelijk beter

verder ben ik 18 geworden boeit me eigenlijk niets en heb nog geen zin om mijn rijbewijs te gaan halen. En ik ben weer begonnen met een nieuwe studie; Communication and Multimedia Design in Arnhem

kortom: een rustig jaartje met weinig belevenissen.
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gaat goed met mij

Vorig jaar vmbo T afgesloten met een diploma en nu studeer ik verder op de havo Bevalt me goed en tot nu toe is het veelal herhaling van vorig jaar. Heb dus een redelijke voorsprong en dat vind ik iig erg prettig. De cijfers die ik haal voor proefwerken en schriftelijke overhoringen zijn goed
Ik zit ook in een relaxte klas met leuke dames

Ja dit schooljaar komt volgens mij wel goed.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

E-man schreef:
Comeback comeback.. Heb de afgelopen weken weinig gepost, maar was er wel elke dag . Tis lachen hier Gekooktei zie ik ook wel ns langskomen, leuke nick.. dan denk k ik nog 'ns aan gamed als ik een Ei eet

Ah okee, vandaar dus. Nou graag gedaan dat je aan Gamed denkt als je een ei eet . Ik vind het juist altijd zo ergerlijk dat ik bij alles aan games moet denken, dan denk ik echt IK BEN ADDICTED, VERDOMME!

E-man schreef:
Trouwens, even iets om in gedachten te houden voor volgend jaar(om toch even OT te blijven : Vrouwen zijn allemaal hetzelfde ..

Ja, dat klopt, maar dat is qua minpunten, he. Qua pluspunten zit er gelukkig nog verschil in .
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: