Auteur |
Bericht |
|
FloriX |
Geplaatst: 02 Nov 2008 01:11 Onderwerp: Tomb Raider - Underworld
| |

|
Aangezien ik nog geen topic zag....
Iemand de demo gespeeld?
Ik heb de demo gister uitgespeeld en was eerlijk gezegd niet onder de indruk.
Legend was een prima game, omdat de vorige TR games gewoon kut waren. Ik speelde toen de 360 versie, en moet zeggen dat de overstap naar PC versie me niet goed bevalt. De controls via toetsenboard werken gewoon niet. Ik druk constant op verkeerde knopjes of simpelweg wel goed maar de game reageert er verkeerd op. De camera is ook bagger dit keer. Talloze keren zat de camera vast op plekken waar ik niet meer kom zien. Het irriteert me gewoon dat er zoveel bugs, glitches en fouten in deze demo zitten.
Wat ik wel moet zeggen is dat het er best mooi uit ziet (behalve de low res achtergronden vwg de demo) en dat het echt goed draait. Alleen AA kan voor problemen zorgen boven de 4xAA.
Ik zie zeer veel potentie, voor de CONSOLE versie.
Tomb Raider is een game die je moet controller moet spelen, toetsenboard werkt voor geen kut. Als ze de cameraproblemen oplossen, de controls beter maken, en de vele bugs en glitches eruit pikken kan dit een toppertje worden.
Het releasen van de demo was gewoon dom. Als ze hem zelf hadden getest (goed hadden getest) hadden ze zelf ook wel door gehad dat er te veel fouten inzitten.
Mij vraag aan jullie: Is de console demo beter? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Nov 2008 10:15 Onderwerp:
| |

|
de demo was prima hoor, ik wou alleen iets meer het klimmen van assassins creed zien, want het is telkens weer het zelfde weggetje wat je moet lopen.
aangezien je een 360 hebt snap ik niet wat je zeurt, ik zelf speel ook (op de PC) met mn 360 controller, omdat dat gewoon in dit soort spellen beter werkt. de console versie zal waarschijnlijk bijna het zelfde zijn alleen iets minder mooi. |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 02 Nov 2008 12:25 Onderwerp:
| |

|
Dus omdat ik een 360 heb mak ik niet klagen over de vele fouten van de PC-demo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Nov 2008 12:29 Onderwerp:
| |

|
camera en andere fouten heb ik zelf niet opgemerkt, maar aangezien je een 360 hebt kan je gewoon met je controller spelen op je PC. dus over de besturing moet je niet zeuren.
kan je mischien een voorbeeld geven naast de camera fouten, die je op zijn gevallen in de demo? |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 02 Nov 2008 12:38 Onderwerp:
| |

|
Ten eerste kost het me 30 euro om met mijn 360 controller op de pc te spelen, daar heb je een apparaatje voor nodig.
De besturing werkt niet omdat ik vaak merkte dat als ik een bepaalde richting op wilde springen ik in de afgrond stortte omdat ik door de irritante camera hoek op een ander knopje moest drukken. (lastig uit te leggen)
Stel: Je kijkt vanaf de achterkant van Lara, dan werkt alles goed. Maar kijk je vanaf de zijkant van Lara, dan is W vaak niet naar voren, of D niet opzij, en omdat dat zoveel gezeik is en de gameplay zo vertraagd, moet je eerst de camera op de meest onmogelijke positie plaatsten, om de besturing te laten werken.
Lara kwam bij mij vaak vast te zitten in muren, liep, rolde of hing DOOR muren, ik viel van richels omdat de animaties vast liepen, etc....
En ja ik mag wel zeiken, omdat Legend op de pc een stuk beter werkte dan Underworld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Nov 2008 12:51 Onderwerp:
| |

|
tja heeeel vervelend maar daar kan ik ook vrij weinig aan doen, het product is ook nog niet af, en daardoor zullen er wel nog wat fouten voor komen.
je kan natuurlijk ook de 360 demo downloaden en genieten van superieure controlls. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|