Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Urkie BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 16:46    Onderwerp: HELP Opstart probleem! Reageren met citaat

Ik heb sinds een tijdje een probleem bij het opstarten van Vista en mijn Resoluties. Ik heb een Philips 1680x1050 lcd scherm die ik altijd al gebruikte. Ten eerste kan ik nu ineens niet hoger instellen dan 1024x768 en als ik nieuwe drivers installeer start hij doet hij helemaal niks meer na het opstart balkje van Vista. Alleen in Veilige modus start hij wel op en kan ik wel 1680x1050 kiezen, en als ik mijn videokaart drivers eraf gooi. Nu, als ik nieuwe drivers heb geinstalleerd is het rare dat hij wel opstart, maar na het balkje geen beeld meer geeft maar ik hoor wel het opstart geluidje van Vista. En als ik een andere monitor erop aansluit (eentje die wel 1024x768 is) start hij wel normaal op met beeld. Maar als ik hem op die monitor ook opnieuw opstart, zet hij hem telkens in 800x600. Systeem herstel werkt ook niet, want het probleem blijft bestaan. En het rare is, op een pc met XP doet hij het wel gewoon op de hoogste resolutie, dus ik denk dat er iets met de drivers is, maar ik heb alle nieuwste drivers al tig keer geinstalleerd, evenals de bijgeleverde drivers van mijn videokaart ( Ik heb 2 9800gtx in sli draaien)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Blame Vista.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

optie 1. gebruik Omega drivers -> http://www.omegadrivers.net/

optie 2. instaleer windows XP

ik zou voor optie 2 gaan
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Anyone?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Okt 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer in een lage resolutie eens iets te vinden in de trent van "Alternatieve DVI werkingsmodus" of "DVI-frequentie op schermen met een hoge resolutie verlagen" aan te vinden, op te slaan en hem vervolgens in je juiste resolutie te zetten. Het is slechts een gedachte, maar wie weet werkt het. Mijn ATI heeft deze 2 opties, hoe het met jouw nvidia zit weet ik niet.

En anders: whoopy XP!
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

En dat gebeurt ineens zomaar? Na jaren lang goede diensten? Raar
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 09:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het zomaar gebeurt zoals jasper zegt moet het waarschijnlijk aan een (verborgen) bestanden liggen. Laatste tijd iets geinstalleerd? Of wellicht een virus binnengehaald? Of wellicht zijn je kaarten oververhit geraakt, al weet ik neit of dit daarvan een gevolg kan zijn.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: