Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
|
GekooktEi |
Geplaatst: 30 Okt 2008 22:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Taw0n schreef: | Niet echt strontjaloers, mijn PC is naar de kulere, dus die goede nieuwe Xbox komt nu wel van pas, geweldige game, beter dan CoD 4..... Of meer van hetzelfde..... |
Vind ik echt niet, ik ben sowieso heel blij met het WWII thema, het heeft opeens wel weer iets . Heel iets anders dan CoD1/2/3. Yep, ik vind het leuk. Maar natuurlijk gaat 6 ook mooi zijn, weer outta WWII .
Weet niet hoe ik het uit moet leggen, ik vind het gewoon tof.
Divine Rage schreef: | JasperCLA schreef: | Ik moet hem spelen in safe mode. En na een potje Far cry 2 is dit niet echt een pretje .
Ik hoop dat ze hier iets tegen kunnen doen maar wss zal het wachten worden op de volledige game die ik denk ik niet ga halen. Het is gewoon COD2 met flametrower en hondjes  |
Dat is een goed ding. Dat betekend dat Treyarch het niveau van IW matcht.  |
Inderdaad . |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 31 Okt 2008 01:30 Onderwerp:
| |

|
Na een speelsessie Far Cry 2 en me computer ook crashte heb ik gewoon me Videokaartkoelrtje op 70% gezet en die smartkoeling maar aan de kant gezet. Nieuwe drivers waren dus gewoon het probleem van de crashes. Omdat er nu niemand online is en ik niet met me *u* een videogame kan spelen heb ik hem maar afgezet en hoop ik 'm morgen eindelijk eens goed uit te testen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in heel mijn leven nog nooit een COD gekocht en gespeeld heb.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 31 Okt 2008 08:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het valt me op dat de naam Far Cry 2 hier vaak ter vergelijking valt, wat is dat nou dan? De multiplayer van FC2 was juist zo klote - qua in een match komen -... Het spel zelf online is wel gaaf .
Volgens mij is het trouwens echt een bug of zoiets dat de match eindigt na één rondje, want je kan toch ook map rotation kiezen wanneer je een server aanmaakt? Die kan je helemaal niet gebruiken als de match steeds weer stopt na 1 map .
Jasper, je hebt nog nooit van je leven een CoD gespeeld of gekocht, maar je weet wel dat World at War gewoon CoD2 is met hondjes en vlammenwerpers? Da's ook knap .
Laatst aangepast door GekooktEi op 31 Okt 2008 08:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Cheatcn |
Geplaatst: 31 Okt 2008 08:17 Onderwerp:
| |

|
Ik krijg deze foutmelding:
Iemand enig idee wat ik moet doen? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 31 Okt 2008 08:19 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Cheatcn,
Tja, d3dxnogwat is een bestand ergens in de CoDWaW map, die zou je gewoon moeten hebben... gebruik de zoekfunctie anders over je hele pc, kijk of hij in een andere map mss ook staat en kopieer 'm dan naar de map waar je CoDWaW hebt geïnstalleerd, bij sommige bestanden werkt dat .
Laatst aangepast door GekooktEi op 31 Okt 2008 08:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 31 Okt 2008 08:20 Onderwerp:
| |
![]()
|
Je zou kunnen proberen het spel opnieuw te installeren.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 31 Okt 2008 08:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Devilly schreef: | Je zou kunnen proberen het spel opnieuw te installeren.  |
Dat wilde ik er ook net achteraan zeggen ja . |
|
Terug naar boven |
|
|
Cheatcn |
Geplaatst: 31 Okt 2008 08:23 Onderwerp:
| |

|
Heb ik al 2keer gedaan. Ook nog eens opnieuw gedownload. Ik zou eens zoeken naar dat bestand. Bedankt voor zolang! |
|
Terug naar boven |
|
|
Cheatcn |
Geplaatst: 31 Okt 2008 08:28 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het bestandje gedownload. In eerste instantie gaat hij het menu laden, maar daarna gooit hij hem eruit. Heeft iemand misschien ook zo'n bestandje en wil hij dat misschien uploaden voor mij?  |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 31 Okt 2008 11:25 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|